abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 22:46:27 #61
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134274561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

M'n vader had je niet willen raken :{w
hoe oud ben je dan? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef hugecooll het volgende:
1971 :') _O-
13-14 jarige moeders ;(
dan had m'n vader je trouwens misschien wel willen raken
_O- :D!

nou ja ok mss niet je mama, maar ben wel een aardig stukkie ouder dan jij geloof ik :') :D
lolwut
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:47:30 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274602
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef BrandX het volgende:

[..]

[..]

_O- :D!

nou ja ok mss niet je mama, maar ben wel een aardig stukkie ouder dan jij geloof ik :') :D
Zeg ik toch, 13-14 jaar
pi_134274663
Girlz, get a room }:|
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:51:01 #64
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274742
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Queller het volgende:
Girlz, get a room }:|
Rustig jongedame
pi_134274800
Alleen als je handelingsonbekwaam bent hoef je de rekening niet te betalen maar aangezien je blijkbaar jouw pc o,i,d, nog hebt lijkt het er niet op dat je handelingsonbekwaam bent.
pi_134274843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Wespensteek het volgende:
Alleen als je handelingsonbekwaam bent hoef je de rekening niet te betalen maar aangezien je blijkbaar jouw pc o,i,d, nog hebt lijkt het er niet op dat je handelingsonbekwaam bent.
Mwah van flatten springen etc. Is meestal niet heel gezond though.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_134276613
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
Wil je een uitleg? Je bent een zwakzinnige, is dat duidelijk genoeg voor je?
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_134276670
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Maax het volgende:

Wil je een uitleg? Je bent een zwakzinnige, is dat duidelijk genoeg voor je?
Zo, jij bent een kneus zeg -O-
pi_134276989
Dit is eigenlijk best zielig, gooi het topic weg om deze jongen tegen zichzelf te beschermen.
pi_134277583
Sorry hoor maar als je in een instelling zit dan heb je toch ruim genoeg aan 200 euro per maand? Dan kun je dat allemaal besteden aan luxegoederen. Ik ken genoeg mensen die met een heel gezin van 200 euro per maand moeten rondkomen, en die moeten daar ook gewoon de boodschappen van betalen. Dus zoals anderen ook al zeggen, doe gewoon een maand of 3 rustig aan, betaal die rekening af en dan kun je daarna weer verder met je luxe leventje :)

Je hebt die kosten zelf gemaakt, dus je zult ze ook zelf moeten betalen. Je maakt echt geen kans om het te laten kwijtschelden, helemaal niet als je zo'n brief naar ze stuurt :')
pi_134277842
Je voor gescheidenis is die voor jou. Wil je nu enkel een paar tips geven waar je misschien wat mee kan.

Je merkt dat het nu niet zo goed gaat met je zelf en je geldzaken. Lees dat je al een advocaat hebt. Is het misschien handig om begeleiding met geldzaken te krijgen? Zodat je gewoon "weekgeld" hebt en ondertussen de rekening van T-mobile af te betalen in termeinen (ik vermoed zelf dat ze hem niet zo snel gaan kwijtschelden). Maar ook dat die persoon je kan helpen om niet weer zo fout te maken als je minder stabiel bent op dat moment. Heb het dan niet gelijk over schuldschanering of bewintvoering. Maar gewoon een persoon die je helpt, zodat je niet in die trajecten terecht komt, want dan kan het best zijn dat je met maximaal 20 tot 30 euro per week krijgt. En daar kan jij zo te lezen niet goed mee leven, dan is er totaal geen luxe.

Het klopt dat het belagelijke is dat een abbonoment niet wordt afgesloten dat je niet verder over een bepaald bedrag kan verbruiken (misschien kan t-mobile dit wel instellen weet zelf niet of dit mogelijke daar is).
Het werkt wel vaak beter om zelf met een afbetalingsregeling te komen. Dus tegen t-mobile zeggen wat jij kan missen per maand (dan wat minder luxe lever jammer genoeg) om de rekening zo snel mogelijke af te betalen. EN niet op de wanbetalerslijst te komen van de teleproviders anders zou het kunnen dat jij nooit meer een abbonoment zou kunnen krijgen.

Dit alle is geen kritiek op jou, maar misschien kan je hier wat mee. Zodat je niet verder in de problemen zakt, wat nog meer problemen kunnen veroorzaken. Het is nu van belang om de kettingrecatie van negatifiteit te doorbreken en deze om te buigen tot een postieve.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:59:57 #72
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_134277943
Sta je onder curatele ts? Verder heeft t-mobile gewoon gelijk. Je zult moeten betalen voor je verbruik. Mocht je onder curatele staan en is er geen toestemming van de curator geweest voor het afsluiten van je abo dan is de overeenkomst wellicht nietig.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_134278827
200 euro per maand aan luxe kunnen besteden terwijl je er niet eens voor werkt. |:(
pi_134281011
Wat een topic. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_134281153
Om over de history van TS nog maar te zwijgen. Jezus Christus wat een bagger. Het lijkt me een goed plan om de toegang tot Internet te ontzeggen.
pi_134282354
Ts zei storneren :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_134282368
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben elke post keurig on topic geweest naar je en heb geen onvertogen woord naar je geuit, ben geen seconde onbeschoft geweest, in tegenstelling tot jou met je gevloek en ziekteverwensingen jegens oa. mij :).

Daarbij: ik heb van veel minder dan 200 euro in de maand moeten leven helaasch. 8 maanden lang op een krappe 70 euro netto per maand. Dat was een heleboel macaroni met ragout _O- :').
Maar ik heb mijn shit together gekregen.
En nu heb ik idd een eigen huis, een redelijke bak van een auto, ga 1 keer per jaar op vakantie en doe 2 stedentripjes zo ongeveer per jaar. Geen kinderen trouwens. Wel een studie van eigen geld, zonder ook maar een cent van mijn ouders want die waren er niet. Dus ik weet enigzins waar ik het over heb.

Doe zelf gewoon normaal. Je hebt onderdak, er wordt voor je gekookt etc. en nu moet je - ongeacht door wat voor shit - 3 maanden van max 200 euro rondkomen.... man o man o man. Er zijn er zat zouden willen dat ze het hadden om vrij te besteden in de maand.

En why the fuck het niet mogelijk is dat je een paar maanden geen nieuwe pc games kan kopen is echt iets wat ik me niet kan bedenken. Dan speel je maar met de games die je al hebt, of je ruilt ze oid. Wees creatief.

En stop eens met de hele wereld de schuld te geven van je ellende. Ook al heeft de hele wereld dat, dat gaat je niet helpen en dat gaat er niet voor zorgen dat het beter wordt. Ga daar mee door en geen hond (of mens) die je wilt helpen. In plaats daarvan pak je zelf op, stop met boos zijn op alles en ga het goede doen. Pak jezelf op en ga zelf zorgen dat je leven beter wordt door zelf dingen anders te gaan doen.

Zelfbeheersing, zelfcontrole, geen dingen doen die je niet hoeft te doen etc. en je komt er wel. Vroegah bestond er geen internet en bestonden er geen pc games, toen lazen we een boek en deden we puzzelboekjes volpennen etc. Doe wat ipv zeiken. Grow up, neem je verantwoordelijkheden en ga leven, echt leven ipv kutten en om je heen slaan.

Je zal vast pissed en razend en boos op mij cq. mijn post zijn, dat zal best. Ik hoop dat je er toch ergens komende week nog eens over na denkt wat hier staat en wat gaat doen met je leven. Echt wat doen. Zo zonde dit.

tot slot: zelfmoordtopics worden standaard gesloten op FOK!, daarbij zelfmoord lost niets op. Dat het een cry for help is weet ik ook wel. Maar er is er uiteindelijk maar één die je echt kan helpen, maar een die je echt uit de shit kan halen en dat ben je zelf. Doe dat, met een positieve instelling, en mensen gaan je spontaan helpen ipv tegenwerken.

Succes.
_O_ Je leven naar de kloten helpen is altijd al een stuk eenvoudiger geweest dan de boel op de rit krijgen en houden.
dat was 25 jaar terug niet anders
  zondag 15 december 2013 @ 11:34:17 #78
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134284075
Het ene moment wil je zo ontzettend graag volledig zelfstandig zijn, het andere moment beroep jij je op je zielige, kwetsbare en onschuldige toestand om onder een rekening uit te proberen te komen...

Het ene moment is de zorg in het algemeen volstrekt belachelijk en vernederend, het andere moment zit je uit te huilen bij je begeleiding over hoe gemeen FOK! wel niet is...

Je bent simpelweg nog een kind! Sowieso qua leeftijd en al helemaal qua gedrag. Je bent ontzettend zielig omdat je een paar maanden geen nieuwe games of zoveel snacks als je gewend bent kunt kopen? :') Je scheldt iedereen hier uit, VOORAL degenen die serieus reageren maar je niet vertellen wat je wilt horen. :') Je gaat je (ongetwijfeld door de staat betaalde) advocaat op FOK! afsturen? :') Je respecteert niets. Je respecteert niemand. Je ziet enkel jezelf. Je bent een onzelfstandig, wereldvreemd, arrogant en egocentrisch KIND!

Opdat jij nog heel lang opgesloten mag blijven zitten. Ten behoeve van de wereld om je heen en zeker ten behoeve van jezelf. Je kan de grote boze buitenwereld OVERDUIDELIJK niet aan en zal dat nog een flinke tijd niet kunnen.

----

PS: Vergeet je volgende kinderlijke driftbui hier niet op af te schuiven hè! ;) Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag is natuurlijk voor van die zelfstandig levende sukkels. :N
pi_134284314
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 02:03 schreef Skv het volgende:
Om over de history van TS nog maar te zwijgen. Jezus Christus wat een bagger. Het lijkt me een goed plan om de toegang tot Internet te ontzeggen.
Ik zie meer iets met een 9 als oplossing, maar durf ik hier niet neer zetten :{
  Moderator / Miss SHO zondag 15 december 2013 @ 11:56:05 #80
22592 crew  Ole
pi_134284491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Ga dan zelf een week in de separeer slapen, kijken hoe het voelt, en dan te horen krijgen dat je je eigen telefoon moet gebruiken om nabestaanden te bellen a.k.a dongel en de kosten zelf betalen.
Nabestaanden nog wel :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134284603
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 08:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ts zei storneren :')
TS wil zijn FOKaccount storneren.
pi_134284629
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
Het ene moment wil je zo ontzettend graag volledig zelfstandig zijn, het andere moment beroep jij je op je zielige, kwetsbare en onschuldige toestand om onder een rekening uit te proberen te komen...

Het ene moment is de zorg in het algemeen volstrekt belachelijk en vernederend, het andere moment zit je uit te huilen bij je begeleiding over hoe gemeen FOK! wel niet is...

Je bent simpelweg nog een kind! Sowieso qua leeftijd en al helemaal qua gedrag. Je bent ontzettend zielig omdat je een paar maanden geen nieuwe games of zoveel snacks als je gewend bent kunt kopen? :') Je scheldt iedereen hier uit, VOORAL degenen die serieus reageren maar je niet vertellen wat je wilt horen. :') Je gaat je (ongetwijfeld door de staat betaalde) advocaat op FOK! afsturen? :') Je respecteert niets. Je respecteert niemand. Je ziet enkel jezelf. Je bent een onzelfstandig, wereldvreemd, arrogant en egocentrisch KIND!

Opdat jij nog heel lang opgesloten mag blijven zitten. Ten behoeve van de wereld om je heen en zeker ten behoeve van jezelf. Je kan de grote boze buitenwereld OVERDUIDELIJK niet aan en zal dat nog een flinke tijd niet kunnen.

----

PS: Vergeet je volgende kinderlijke driftbui hier niet op af te schuiven hè! ;) Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag is natuurlijk voor van die zelfstandig levende sukkels. :N
Jij maakt jezelf volkomen belachelijk in mijn ogen.
pi_134284689
Heb je geen bewindvoerder? Zo niet, laat je onder curatele stellen. Lig je wel meer aan de ketting op financieel gebied maar dat voorkomt dit soort ellende. Het moge duidelijk zijn dat je niet in staat bent om de gevolgen te zien van je eigen gedrag.
  zondag 15 december 2013 @ 12:07:36 #84
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134284708
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf volkomen belachelijk in mijn ogen.
Boo-fucking-hoo.
  zondag 15 december 2013 @ 12:15:05 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134284862
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef Ericr het volgende:
Heb je geen bewindvoerder? Zo niet, laat je onder curatele stellen. Lig je wel meer aan de ketting op financieel gebied maar dat voorkomt dit soort ellende. Het moge duidelijk zijn dat je niet in staat bent om de gevolgen te zien van je eigen gedrag.
Ook op FOK! Dit topic lijkt me averechts te werken voor de situatie waarin TS zich bevindt, en dan heb ik het niet over financiën. Een slotje om deze kwetsbare jongen niet nog verder de grond in te laten boren, lijkt mij op zijn plek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134284908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Diemux het volgende:
Mensen als TS zouden eigenlijk geen toegang moeten hebben tot internet. Levensgevaarlijk.
Zo te zien is dat ook snel over.
Zoveel betalen voor dat beetje kutbereik wat je hebt TS :D
  zondag 15 december 2013 @ 12:21:28 #87
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_134285025
quote:
15s.gif Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook op FOK! Dit topic lijkt me averechts te werken voor de situatie waarin TS zich bevindt, en dan heb ik het niet over financiën. Een slotje om deze kwetsbare jongen niet nog verder de grond in te laten boren, lijkt mij op zijn plek.
Eens, vind het ook best sneu dat mensen op basis van een topic zijn hele leven en de toekomst voor hem aan het beoordelen zijn. Tuurlijk, we zien allemaal dat hij niet, klinkt sneu, als de gemiddelde nederlander kan functioneren. Maar vind sommige reacties wel erg hard overkomen. En dat helpt hem ook niet echt.
pi_134285422
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Nabestaanden nog wel :o
RIP.
Ja doei.
pi_134286507
Sowieso, hulp verwachten van mensen op Fok! en van ze vragen om zich te verplaatsen in je situatie. :') Dat geeft al wel aan dat er een flink steekje los zit.
  zondag 15 december 2013 @ 13:15:27 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_134286545
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

RIP.
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

RIP.
Je vergeet het slotje. TS is die wel gewend zo te zien.

ik heb moeite medelijden te hebben met mensen die vinden dat niets hun schuld is en vinden dat alles voor hen geregeld en verzorgd moet worden)
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')