Ik ben op de wangen juist weer helemaal kaal man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals je ziet ben ik bezig. Ik zit nu nog in de Che fase.
nee, daar was ik 24quote:
Laat het ook net weer groeien pas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben op de wangen juist weer helemaal kaal man.
Elke x weer een reden waarom het eraf gaat![]()
doe dmquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nah. Ik ga mijn hoofd niet op Fok! zetten.
Hoe oud denk je dan? 12 ?quote:
Oke. geen meet fotoquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nah. Ik ga mijn hoofd niet op Fok! zetten.
in de TT moet je bij ggmm zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
ga je me nu eindelijk in de TT zetten
quote:
Dquote:
Dan doe je godverdomme maar een halvequote:
gast, dat weet iedereen al. Dus ja, dat klopt allemaal welquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zat jij op je 11e in 1999 al op fok
Do you believe it self?
ook daarvoor bij GGMMquote:
Het knappe is dat je sinds je 11de ook geen verandering in je poststijl ziet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast, dat weet iedereen al. Dus ja, dat klopt allemaal wel
Dankquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie Kawa Jimbo![]()
En jij mag er ook zijn. En tof dat pak in dezelfde kleuren.
en ook dat, klopt helemaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het knappe is dat je sinds je 11de ook geen verandering in je poststijl ziet.
zodat je een bierpens kunt kweken en een leren vestje aan kunt trekken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dank
Psst, motor kopen
Ik wil van deze af, veel teveel onderhoud(het mooihouden enzo, verder perfect ding)
Wil een oude chopper kopen, zn ding wat ik in de tuin kan laten verroesten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |