Alle jezus nog aan toe. Had het in ieder geval aangekondigd jezus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens dames. Hold your orgasm's
Nu mogen de meetfotos omhoog !
Wat denk jequote:
Ja dagquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
LRquote:
ja wat?quote:
Dat ben jij niet.quote:
welkequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is wel het grootste compliment wat Jimbo ooit kon krijgen
jammer dat het maar een 6je isquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee manquote:
zx6rquote:
quote:
thnxquote:
Ja mooi is datquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die het niet willen geloven omdat ze je als afgetakelde alcoholist inbeelden
Zoals je ziet ben ik bezig. Ik zit nu nog in de Che fase.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Ik moet mn lange haar weer terugnemen
Oke vooruit ik geloof je.quote:
Jij bent geen 25.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
dat beeld heb ik wel een beetje jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die het niet willen geloven omdat ze je als afgetakelde alcoholist inbeelden
zou eens tijd worden jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Ik moet mn lange haar weer terugnemen
ga je me nu eindelijk in de TT zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
thnx
Daar doe ik voor aandachtshoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |