'In het echt' ookquote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Re het volgende:
hey, ik ben ook 1,79 in het echt, ik snap dat als je vrienden allemaal significant langer zijn dat het wat vreemd kan aanvoelen, maar je leven indelen omdat je vrienden langer zijn is natuurlijk een vertekende. je persoonlijkheid en maatschappelijke positie wordt op die lengte nauwelijks beïnvloed.
Ik wist niet dat iedereen dat vond joh.quote:Op zondag 15 december 2013 13:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja, tussen de 1.80-1.85 tot ong 1.90
Ik zeg niet dat iedereen dat vind, maar dat dat algemeen gezien word als het schoonheids ideaal in het westen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iedereen dat vond joh.
Ik zeg alleen dat, ik dat nog nooit hier in het westen, iemand heb horen zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen dat vind, maar dat dat algemeen gezien word als het schoonheids ideaal in het westen.
bitch
Of 1,81 cm?quote:Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef D.D.W. het volgende:
Trouwens, je moet ook de lengte pakken die je hebt tegen de tijd dat je gaat slapen. Overdag krimp je namelijk zo rond de 2 cm! Wellicht is TS dus eigenlijk 177 cm.
Novu, jouw lengte is op geen enkele moment een probleem en ook niet iets waarvan ik denk dat jouw positie in de vriendengroep of de maatschappij beïnvloed.quote:Op zondag 15 december 2013 12:37 schreef novusordoseclorum het volgende:
Bedankt voor de lieve comments maar het is niet zo dat ik er echt verdrietig om ben hoor, het was meer de gedachte van 'extra voordeel in het leven' van wat centimeters extra.
Maar ik relativeet het door al deze meningen toch wel beter. Niet iedereen associeert aanzien zo sterk met lengte als ik doe / deed.
Het heeft wel voordelen om 1.79 te zijn... Je bent niet lang, maar zeker ook niet een 'opvallend kleintje', dus ik ben lekker anoniem in grote mensenmassa's ^_^
Eigenlijk ben ik door deze discussie een beter mens geworden. Normaal had ik nauwelijks begrip voor de klachten van korte mensen, maar nu ik werk tussen uitsluitend lange Jannen heb ik een vleugje van dat gevoel zelf mogen ervaren.
Ik hoop van harte dat je over tien jaar dit topic terugvindt, je eigen reacties nog eens leest en je realiseert dat je gedraagt als een enorme kwibus met een obsessie voor een paar centimeter. In afwachting van die dag, en bijbehorende excuses, verblijf ik.quote:
kom ik met m'n 2 meter lange lichaam aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef aequus het volgende:
1.80 word door veel mensen gezien als de ideale lengte
Ik vind inderdaad dat de TS zich nogal heeft laten kennen, met zijn uitbarsting. En daarna nog de boel proberen te redden met wat gereutel over de "bigger man" proberen te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 14:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je over tien jaar dit topic terugvindt, je eigen reacties nog eens leest en je realiseert dat je gedraagt als een enorme kwibus met een obsessie voor een paar centimeter. In afwachting van die dag, en bijbehorende excuses, verblijf ik.
Hopende dat je hebt genoten van je verblijf op FOK!,
Micson
dat* heb horen zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:06 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen, dat ik dat nog nooit hier in het westen, iemand heb horen zeggen.
Hond
1.58quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt
Het gemiddelde voor vrouwen is volgens de Wiki-link 1.58...quote:
15+quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Het gemiddelde voor vrouwen is volgens de Wiki-link 1.58...
Los van mijn eigen mening, denk ik dat je voor het publiek als vrouw zijnde beter 7cm korter kunt zijn dan langer dan het gemiddelde.
Niet voor Nederland. Dat ligt rond de1.69 m.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Het gemiddelde voor vrouwen is volgens de Wiki-link 1.58...
Los van mijn eigen mening, denk ik dat je voor het publiek als vrouw zijnde beter 7cm korter kunt zijn dan langer dan het gemiddelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |