Als ik door Groningen loop zie ik toch echt veel lange vrouwen.. op mijn werk zijn er genoeg die 180-185 zijn. Achja, zoals ik al zei is het allemaal perceptie.quote:Op zondag 15 december 2013 02:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele vrouw hier die even lang of langer is dan ik. Vaak kijken ik toch "tegen hun voorhoofd" aan, so to say. 1.75 of zo.
Als ik gok zeg ik; De gemiddelde man in Olsztyn is 1.80
193 hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Elke avond zeg ik tegen mezelf: "1.70 maakt niet uit, maakt niet uit. En dan loop ik de volgende dag op het station en is iedereen langer dan mij.. Dat is gewoon fucked up.
Ik ben 1.80, ik vind het juist een ideale lengte om te hebben... maar te klein is het echt niet hoor, gewoon gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
dit klinkt vast heel raar, maar ik ben 25 jaar oud en realiseer me pas het laatste half jaar een opmerkelijk feit: Ik ben klein.Lengte: 179 centimeter.
Nee, vaak zijn dat van die slungels.quote:Op zondag 15 december 2013 10:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
1.80 is ideaal hoor.
Je wil in ieder geval niet zoals ik, 2m, zijn.
Semi-gnomes met spierballetjes.quote:Op zondag 15 december 2013 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Klein icm een ecto uiterlijk. ( dun en fijn dus ) dan ben je fucked. Als je er een beetje stoer uitzitet, wat ruw, dan hoeft het helemaal niet zo'n groot probleem te zijn.
Ik doel niet op spieren, maar gewoon een wat mannelijkere uitstraling ipv zo'n zacht klein gezicht en een van nature heel tenger lichaam. Als je al klein bent, maakt je dat enkel nog maar meer een jongetje.quote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Semi-gnomes met spierballetjes.
Echt he, TS zit 1 cm onder het landelijk gemiddelde met zijn 1.79m.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
Wat een issues op FOK! met lichaamslengte altijd. En dan ook nog altijd met totaal niet extreme lengtes.
Nou en, daar moest ik wel aan denken.quote:
Zeg eens, hoe zit het met jou?quote:maar gewoon een wat mannelijkere uitstraling ipv zo'n zacht klein gezicht en een van nature heel tenger lichaam. Als je al klein bent, maakt je dat enkel nog maar meer een jongetje.
Edit: laat ook maar...quote:Op zondag 15 december 2013 01:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?
Dit topic gaat echt helemaal nergens over, wat een onnozelaar die TS.
Profiel vernietigen zal niet gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Vertel eens, Micson, met je WAJONG en je zolderkamertje, celibatair bestaan en modeltreintjeshobby, hoe kan ik zo'n geweldenaar worden als jij?
Jij noemt mij een onnozelaar, maar de kans dat ik meer vrienden heb dan jij, meer geld, meer aandacht van vrouwen heb en een scherpere pen heb dan jij is groot genoeg om mijn organen erom te verwedden.
Ik betreur je onvermogen om te lezen, want hoewel ik niet ontken graag wat langer te
willen zijn gaat het topic vooral over interpersoonlijke eigenaardigheden naargelang iemands lengte. Er zijn al hele interessante bijdragen voorbij gekomen, maar jij speelt waarschijnlijk te veel Dungeons & Dragons om dat te hebben kunnen waarnemen.
Je bent een loser. Zeker naast mij.
Je hebt echter wel íets berijkt, namelijk dat ik door figuren als jij geen zin meer heb in Fok.
Als een moderator dit leest zou hij of zij me een groot plezier doen mijn profiel te vernietigen.
Slotje. Case closed. Ik ben weg van Fok!
quote:Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Vertel eens, Micson, met je WAJONG en je zolderkamertje, celibatair bestaan en modeltreintjeshobby, hoe kan ik zo'n geweldenaar worden als jij?
Jij noemt mij een onnozelaar, maar de kans dat ik meer vrienden heb dan jij, meer geld, meer aandacht van vrouwen heb en een scherpere pen heb dan jij is groot genoeg om mijn organen erom te verwedden.
Ik betreur je onvermogen om te lezen, want hoewel ik niet ontken graag wat langer te
willen zijn gaat het topic vooral over interpersoonlijke eigenaardigheden naargelang iemands lengte. Er zijn al hele interessante bijdragen voorbij gekomen, maar jij speelt waarschijnlijk te veel Dungeons & Dragons om dat te hebben kunnen waarnemen.
Je bent een loser. Zeker naast mij.
Je hebt echter wel íets berijkt, namelijk dat ik door figuren als jij geen zin meer heb in Fok.
Als een moderator dit leest zou hij of zij me een groot plezier doen mijn profiel te vernietigen.
Slotje. Case closed. Ik ben weg van Fok!
Ja?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef aequus het volgende:
1.80 word door veel mensen gezien als de ideale lengte
Ik heb best wel spijt van deze post... Eigenlijk alleen wat ik Micson aandoe.quote:Op zondag 15 december 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Profiel vernietigen zal niet gebeuren.
Je doet hem niks aan hoor, jij bent je organen kwijt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik heb best wel spijt van deze post... Eigenlijk alleen wat ik Micson aandoe.
Ik had de bigger man moeten zijn maar door wat hoofdpijn en een slechte nacht niet gelukt.
Ik hoopte dat het snel genoeg weggeedit was om niet gequote te worden maar helaas. Eigen schuld.
Pfff jezus man, ik ben zelfs iets kleiner dan jij 1.77 en ik maak geen big deal van mijn lengte, serieus, get a gripquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Beste Fokkers,
dit klinkt vast heel raar, maar ik ben 25 jaar oud en realiseer me pas het laatste half jaar een opmerkelijk feit: Ik ben klein.
Lengte: 179 centimeter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |