quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef Tropicalx het volgende:
ik ga ook naar een hele luxe zonnebank studio
mag je zelf bepalen, waar ik ga, maken ze elke keer als iemand eronder is geweest alles schoon, en leggen ze er een handdoek + een snoepje erbijquote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef zwaaien het volgende:
nog één vraagje
moet je naakt onder de zonnebank? Of hou je je onderbroek aan?
Mag je zelf weten. Zonnebank waar ik heen ga wordt elke keer gereinigd als iemand er onder is geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef zwaaien het volgende:
nog één vraagje
moet je naakt onder de zonnebank? Of hou je je onderbroek aan?
Dus eigenlijk stel je dat het erg is om homo te zijn?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:21 schreef zwaaien het volgende:
Mijn zomerkleurtje van de zomer is al behoorlijk weg. Dat vind ik jammer, ik heb graag een bruin kleurtje
nu is mijn vraag, ik zou als man onder de zonnebank willen gaan. Is dat erg of niet? Ik ben geen homo maar geef wel behoorlijk wat om mijn uiterlijk.
meen je dat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef boeraap het volgende:
ik geef je een gouden tip, ga melanotan, of melanotan 2 spuiten. Binnen een weekje ben je bruin en je behoud het zo 2/3 maanden
het is ontwikkeld als anti huidkanker product. het activeert de aanmaak van melanine in je lichaam. dit in combinatie met zonnen/zonnebankje nemen krijg je dus snel een mooie kleur. bijwerkingen kunnen zijn: milde bloos, lichte misselijkheid en het zichtbaarder worden van moedervlekken. vandaar dat men meestal 's nachts spuitquote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef zwaaien het volgende:
[..]
meen je dat?
dat klinkt niet gezond in ieder geval. Wat zijn de bijwerkingen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef Dikkekletser het volgende:
De zonnebank waar ik onder ga zorgt ook voor vitamine D aanmaaken van tevoren insmeren met een creme zorgt ervoor dat je huid niet uidroogt.
Geef me één betrouwbare bron waaruit blijkt dat het gezonder is om onder de zonnebank te gaan...quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:32 schreef Rozzje het volgende:
is ook nog gezonder ook dan er bleek uitzien
Het is precies hetzelfde als gaan ''zonnen'' als je een kleurtje hebt is het gezonder en zit je ook nog lekkerder in je vel voor de meeste mensen ik snap niet waarom mensen dat niet snappenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Geef me één betrouwbare bron waaruit blijkt dat het gezonder is om onder de zonnebank te gaan...
Ik vroeg naar een betrouwbare bron ter bevestiging van wat je beweert. Geef eens een onderbouwing dat het gezonder is om onder de zonnebank te gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde als gaan ''zonnen'' als je een kleurtje hebt is het gezonder en zit je ook nog lekkerder in je vel voor de meeste mensen ik snap niet waarom mensen dat niet snappen
Hallooo je maakt vitamine d aan + je hebt de blootstelling aan UV-A en UV-B veel beter in de hand dan bij zonnen in de buitenlucht ik hoef niet met bronnen te komen want het is gewoon logisch iedereen heeft vitamine d nodig om een gezonde weerstand te hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een betrouwbare bron ter bevestiging van wat je beweert. Geef eens een onderbouwing dat het gezonder is om onder de zonnebank te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |