Ik stuur je wel een DM, ga het hier niet openbaar neerzetten. Maar alleen al uit dit topic hadden 3 mensen vandaag of dit weekend Q-tellingquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat mijn oude filiaal ook balansen had vandaag
Och 2% is ook een kans toch?quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef exelletor het volgende:
Met 60 filialen, is de kans dat het dezelfde filiaal was nog geen 2%.
60 filialen in twee weekenden, dus 30 dit weekend. Maakt de kans toch nét wat groterquote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef exelletor het volgende:
Met 60 filialen, is de kans dat het dezelfde filiaal was nog geen 2%.
Oh ja, heb er overheen gelezen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef Schuimpjes het volgende:
60 filialen in twee weekenden, dus 30 dit weekend. Maakt de kans toch nét wat groter
logisch is ook dit jaar voor het eerst dat de accountant dat akkoord vind. I.i.g tot minimaal december niet aan de beurt in deze winkel. Ga met een gerust hard dus juni inquote:
Wel een kans van 10% dat het bij een filiaal was van iemand uit dit topic.quote:Op zondag 15 december 2013 20:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar dan blijft de kans natuurlijk erg klein
Bijzonder dat de accountant het goed vind. Albert Heijn is druk bezig om beschikbaarheid in winkels te vergroten (wat samenhangt met voorraadstanden) maar ondertussen gaan we wel minder balansen en dus wellicht ook minder nauwkeurige kwartaal- en jaarrekeningen produceren.quote:Op zondag 15 december 2013 20:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
logisch is ook dit jaar voor het eerst dat de accountant dat akkoord vind. I.i.g tot minimaal december niet aan de beurt in deze winkel. Ga met een gerust hard dus juni in
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mogen jullie trouwens ook geen pasta, hagelslag, boter e.d. in de kantine hebben vanwege verkapt loon?
Ik zie de link tussen verkapt loon en broodbeleg niet helemaal, maar hier staat dat gewoon in de koelkast en kastjes voorzover ik weet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mogen jullie trouwens ook geen pasta, hagelslag, boter e.d. in de kantine hebben vanwege verkapt loon?
Ja weet ik veelquote:
Ik werk waarschijnlijk tijdens de kerstlunch van onsquote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja weet ik veelWe mogen geen pasta meer, geen hagelslag, boter, etc vanwege verkapt loon werd ons verteld. Koffie en thee mogen nog net
![]()
Ze waren zelfs bezig met de kerstlunch maar in overleg mag het toch doorgaan
In principe is het wel gewoon loon in natura en moet je als AH daar belasting over betalen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie de link tussen verkapt loon en broodbeleg niet helemaal, maar hier staat dat gewoon in de koelkast en kastjes voorzover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe is het wel gewoon loon in natura en moet je als AH daar belasting over betalen."Ja ik zag een gaatje in de deksel zitten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe is het wel gewoon loon in natura en moet je als AH daar belasting over betalen.Dat is dus het hele punt. Maar ik ben even kwijt waar precies de grens ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Kerstlunch is inderdaad toegestaan. In ieder geval door onze OM, of het landelijk beleid is weet ik niet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja weet ik veelWe mogen geen pasta meer, geen hagelslag, boter, etc vanwege verkapt loon werd ons verteld. Koffie en thee mogen nog net
![]()
Ze waren zelfs bezig met de kerstlunch maar in overleg mag het toch doorgaan
Straks mag je geeneens meer wc-papier gebruiken!quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
We hadden ook weleens woensdag die kleine krentenbolletjes in de kantine. Mocht ook niet meer ...
En tampons in de dames wc dan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef d4v1d het volgende:
Straks mag je geeneens meer wc-papier gebruiken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |