abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 07:45:27 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_134254355

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij D4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 14 december 2013 @ 07:55:51 #2
378682 JohnBercow
pi_134254383
De inspiratie voor een TT was op de vroege ochtend even weg.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134254479
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 07:55 schreef Schuimpjes het volgende:
De inspiratie voor een TT was op de vroege ochtend even weg.
Succes en sterkte met je drukke weekend en je q-telling!
  zaterdag 14 december 2013 @ 08:33:43 #4
378682 JohnBercow
pi_134254500
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:29 schreef donald500 het volgende:

[..]

Succes en sterkte met je drukke weekend en je q-telling!
Bedankt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134254838
Waarom ben ik om 9:30 wakker als ik pas om 13:30 hoef te werken........
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_134255391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bedankt.
Hier ook q telling!
pi_134255873
Geen AH Basic presentatie wk 51, dat scheelt. 8-)
pi_134255906
Zou 'Kerst raakt' niet logischer zijn? Iets wat ik mij vanaf de allereerste reclame al afvraag.
pi_134256145
Omdat een recept kan lukken.
Je kan een recept niet raken ;-)
pi_134256200
Het blijft een rare woordspeling. :{
pi_134257210
Nee, 'kerst raakt' is lekker. :P
pi_134257936
"Kerst lukt"

is wel een beetje raar ja.. Alsof je nog op het tweede deel van de zin aan het wachten bent :')
pi_134257956
Zijn er nou al foto's van het bier?
pi_134258226
Omg ik had ff een superdomme actie vanochtend. M'n SM zei dat de reservesleutel van telkantoor zoek was en dat we later even moesten nagaan waar die gebleven kon zijn. Oke, balen, maarja op dat moment kon ik daar niet veel aan doen. Ik liep naar telkantoor en voerde de kluiscodes in. Vervolgens zet ik de computer aan en besefte ik mij dat ik nog geen koffie had gepakt. Dus ik loop kantoor uit en op het moment dat de deur achter mij dichtvalt dacht ik: ''FUCK M'N SLEUTELS :'( :'( ''. Ongelooflijk.

ASM werd wakker gebeld op zijn vrije dag want hij heeft de andere sleutel. 8 voor 8 kwam hij aan in de winkel en konden we alsnog supersnel de kassa's tellen :') Uiteindelijk allemaal goed gekomen, maar ik voelde me zó kut :P
pi_134258411
Over domme acties gesproken, tegen iemand in een elektrische rolstoel zeggen 'Ja, loopt u maar even mee.' :')
pi_134258794
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef mujentas het volgende:
Over domme acties gesproken, tegen iemand in een elektrische rolstoel zeggen 'Ja, loopt u maar even mee.' :')
_O-
pi_134259310
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef SLP_ het volgende:
Omg ik had ff een superdomme actie vanochtend. M'n SM zei dat de reservesleutel van telkantoor zoek was en dat we later even moesten nagaan waar die gebleven kon zijn. Oke, balen, maarja op dat moment kon ik daar niet veel aan doen. Ik liep naar telkantoor en voerde de kluiscodes in. Vervolgens zet ik de computer aan en besefte ik mij dat ik nog geen koffie had gepakt. Dus ik loop kantoor uit en op het moment dat de deur achter mij dichtvalt dacht ik: ''FUCK M'N SLEUTELS :'( :'( ''. Ongelooflijk.
Jaaaaren geleden (Volgens mij nog in de tijd dat de winkel nog een Maxis was..) was er ooit een hoofdcassiere die op vrijdagavond de boel afsloot, volkomen in de veronderstelling dat het zaterdag was, en het tijdslot op de kluis niet op twaalf maar op 36 uur zette....

Daar heeft de volgende ochtend met spoed een monteur bij moeten komen op de kluis open te breken....

quote:
Neem aan dat ze dat vaker horen , het is toch een standaard uitdrukking...
"Rolt u maar even mee." klinkt ook niet, toch..?
pi_134259313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef SLP_ het volgende:

ASM werd wakker gebeld op zijn vrije dag want hij heeft de andere sleutel. 8 voor 8 kwam hij aan in de winkel en konden we alsnog supersnel de kassa's tellen :') Uiteindelijk allemaal goed gekomen, maar ik voelde me zó kut :P
Als het goed is weet je SM dat fouten maken menselijk is en dat het uberhaupt niet jouw schuld was dat de reservesleutels zoek waren. :P
pi_134259374
quote:
Ik ken het. En dan heel casual doen en lopen alsof je niets verkeerds hebt gezegd. :D
pi_134259429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Jaaaaren geleden (Volgens mij nog in de tijd dat de winkel nog een Maxis was..) was er ooit een hoofdcassiere die op vrijdagavond de boel afsloot, volkomen in de veronderstelling dat het zaterdag was, en het tijdslot op de kluis niet op twaalf maar op 36 uur zette....

Daar heeft de volgende ochtend met spoed een monteur bij moeten komen op de kluis open te breken....

Aah, dat is ook erg zeg! :o

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als het goed is weet je SM dat fouten maken menselijk is en dat het uberhaupt niet jouw schuld was dat de reservesleutels zoek waren. :P
Nee klopt, niemand was boos ofzo alleen ik op mezelf :P Maar is ook zo typisch he, probeer je extra goed op je sleutels te letten juist omdat de reservesleutel weg is en dan laat je ze gewoon op kantoor achter :')
pi_134260370
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef einschtein het volgende:
Ik ken het. En dan heel casual doen en lopen alsof je niets verkeerds hebt gezegd. :D
Maar ondertussen in je hoofd denk je dan:"Zei ik dat nou echt..?" :X

_O-
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:39:06 #22
378682 JohnBercow
pi_134263989
Ik kan wel janken over de voorbereiding van onze Q telling :'(
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134264135
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik kan wel janken over de voorbereiding van onze Q telling :'(
Vertel.
pi_134265327
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Maar ondertussen in je hoofd denk je dan:"Zei ik dat nou echt..?" :X

_O-
Ja, en de hele dag denk je dan 'wat zal die klant wel niet denken'. ;(
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:43:28 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_134265749
Ach ja. Bij het teruggeven van wisselgeld zei ik meestal "Kijkt u eens". Ook niet handig als je een klant met een stok en een hond aan je kassa hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')