Vraag me wel af hoe je ooit zo scheef hebt kunnen metenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stom is dat. Kwam er een maandje terug achter.
Bullshit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik 1.85+ was zou ik echt een kuttenvernietiger zijn geweest daar geloof ik echt in
Nee dan was er vast wel weer iets anders, te klein piemeltje of zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik 1.85+ was zou ik echt een kuttenvernietiger zijn geweest daar geloof ik echt in
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Op mijn ID/paspoort/etc. staat zelfs dat ik 1.87m ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe je ooit zo scheef hebt kunnen meten
Ik hoopte altijd dat ik iets langer zou worden maar ben sinds m'n 16e volgens mij niet meer gegroeid.
Valt nog mee op zich.quote:
Hahaha volgens mij kijkt daar toch nooit iemand naarquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op mijn ID/paspoort/etc. staat zelfs dat ik 1.87m ben.
1m52quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier als in in deze SC of hier als in in NederlandWant bij mij ging het vooral om het laatste.
Wauw 1,80ik 1,68 haha. Hoe groot is ntm dan?
quote:
Nog best knap eigenlijk. Die had zoveel compensatiedrang en andere afstotelijke issues.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, dat denk ik dan wel inderdaad.![]()
Maar goed, volgens mij heeft zelfs Ritmo (kennen we hem nog?) wat vrouwen gehad en hij is extreem klein en daarnaast niet erg knap om het zacht uit te drukken.
Ik weet niet hoor, maar elk meisje dat ik tegenkom is minimaal 1.80...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:42 schreef Chai het volgende:
Als ik ooit weer single ben kom ik hier elke dag huilen dat niemand een lompe reuzin wil.
Op school genoeg kleinere meisjes brah. Je ziet wat je wilt zien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar elk meisje dat ik tegenkom is minimaal 1.80...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vaak van die meisjes die van het buitenland komen om hier te studeren. Ik was vrijdag op school en elk meisje dat ik hoorde praatte sprak Engels.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op school genoeg kleinere meisjes brah. Je ziet wat je wilt zien.
Bullshitquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vaak van die meisjes die van het buitenland komen om hier te studeren. Ik was vrijdag op school en elk meisje dat ik hoorde praatte sprak Engels. HES is echt populair.
Lol, dit zegt wel wat over je. Zelfde lengte hier trouwens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1.81m hier. Heb jarenlang geloofd dat ik 1.87m was.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kom bij de meeste meisjes tot hun schouders just sayin'.
Wat zou het moeten zeggen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, dit zegt wel wat over je. Zelfde lengte hier trouwens.
Dat je je groot voelt. Waar niks mis mee is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zou het moeten zeggen dan?
Snap toch geen fuck van deze lengtesquote:
Dat is op zich wel zo ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat je je groot voelt. Waar niks mis mee is.
Aha. Precies in het middelste van het bovenste groene van het, overigens achterlijke tabelletje.quote:
Nee, ben er tevreden mee. Het had erger gekundquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? je bent er toch heel blij mij?
Je zou niet willen ruilen met mij.
Pff als meisje/vrouw mag dat wel.quote:
Mannen zeggen dat soort dingen best vaak jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1.52, holy shit. Lekker rond gooien alles.
Ja dat wel, wat bedoel je met pittig dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pff als meisje/vrouw mag dat wel.
Beter dan lomp en pittig.
Sstquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Koesjie koesjie koeee *knijpt in ntm's hamsterwangetjes*.
En bedanktquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ritaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat wel, wat bedoel je met pittig dan?
Meeste korte meisjes (NLsequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow voel je aangesproken danquote:
Begin me echt af te vragen of jij wel in Nederland woont. Of val je soms op vrouwen van boven de 40quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meeste korte meisjes (NLse)zijn lomp en pittig...
En 1.75+ zijn het weer van die wandelende takken.
Vond je mij een wandelende tak ja?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meeste korte meisjes (NLse)zijn lomp en pittig...
En 1.75+ zijn het weer van die wandelende takken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |