Nee, dan komt Inso nooit meer terug.quote:
meh, ik kan soms vrij erge grappen makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou ongemakkelijk zijn als die persoon niet tegen grappen zou kunnen![]()
heb dat eerder vanavond gemerkt bij een stelletje
Ik ben nog in verwarring over mijn DM. Zo erg dat ik ondertussen Ukrainian Girl Got Talent kijk.quote:
ah joh, gewoon onder een kloontjequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan komt Inso nooit meer terug.
Ojzquote:
ik ken hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. De afgelopen dagen word ik veelte persoonlijk op Fok! na bier
ik herken hwtquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. De afgelopen dagen word ik veelte persoonlijk op Fok! na bier
ghehequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meh, ik kan soms vrij erge grappen makenracistisch of 'too soon'
vertel
Wat voor grap was dat dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
ghehe![]()
mja, zou een lang verhaal worden als ik het helemaal zou uitleggen. komt erop neer dan een andere vriendin en ik dat meisje (goede vriendin) voor de grap gingen pesten. was helemaal niet beledigend of serieus of zo, maar ze kon het niet zo waarderen toen haar vriend ging meedoen![]()
wat kinderachtig godverdommequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
maar ze kon het niet zo waarderen toen haar vriend ging meedoen![]()
heb jij daar problemen mee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
ghehe![]()
mja, zou een lang verhaal worden als ik het helemaal zou uitleggen. komt erop neer dan een andere vriendin en ik dat meisje (goede vriendin) voor de grap gingen pesten. was helemaal niet beledigend of serieus of zo, maar ze kon het niet zo waarderen toen haar vriend ging meedoen![]()
fresku - keuzesquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:33 schreef Tjacka het volgende:
Nino ft priester - uit het oog #emototionelefase
mja, sommige stelletjes hèquote:
waarmee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb jij daar problemen mee?![]()
als ik onder vrienden ben zijn proberen we altijd zo goed mogelijk (leuk) af te kraken
racistische / too soon grappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, sommige stelletjes hè
[..]
waarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |