Je valt op alles?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn ben ik vrij makkelijk
ik ben een mansletquote:
nee, dat is het probleem ook. Het is gewoon gladquote:
Op wat voor jongens/mannen val jij?quote:
een vrouwpreuts?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben echt het tegenovergestelde van jou dan
welke eisen heb jij dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben echt het tegenovergestelde van jou dan
sws 1.80 of groterquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op wat voor jongens/mannen val jij?
ik ben geen bottomquote:
jonger of ouder?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welke eisen heb jij dan?
[..]
sws 1.80 of groter
chubby mag, niet te gespierd
oh ja en hij/zij moet wel van horrorfilms kunnen genieten, anders forceer ik diegene om te kijken
LB heeft mijn informatie zeker aan je doorgespeeld?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welke eisen heb jij dan?
[..]
sws 1.80 of groter
chubby mag, niet te gespierd
oh ja en hij/zij moet wel van horrorfilms kunnen genieten, anders forceer ik diegene om te kijken
wat?quote:
ehh, sowieso ouder dan 18quote:
oh ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb geen eisenlijst of zo, maar ik bedoelde dat ik juist niet snel op iemand val
niet eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB heeft mijn informatie zeker aan je doorgespeeld?![]()
Je "Zullen we samen zwaardvechten" heeft wel ineens een hele andere inhoud
ook ja, denk meer op vrouwen dan mannen maar goedquote:
Klinkt beetje als tribute de danaquote:
Prima aan te luisteren. Slavische talen klinken sowieso leuk. Ik had niet voor niks mijn Servische baret op vandaag, al vertelde ik dat niet aan LB.quote:
beetje wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt beetje als tribute de dana
jouw baretquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima aan te luisteren. Slavische talen klinken sowieso leuk. Ik had niet voor niks mijn Servische baret op vandaag, al vertelde ik dat niet aan LB.
ah oke! val je dan op dezelfde types mannelijk en vrouwelijk of andere? beetje raar vraag misschienquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook ja, denk meer op vrouwen dan mannen maar goed
wat een baasquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck it. Jij mag ook een foto van mijn glorieuze baret.
nee.. dat zeg ik niet.quote:
sowieso zwarte humor hebben, kan er tegen om grappen over gemaakt te wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ah oke! val je dan op dezelfde types mannelijk en vrouwelijk of andere? beetje raar vraag misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |