Nee, tenzij jij Heppie wil daten. Maar volgens de laatste geruchten is zij bezig met een of andere gozer die Stef heet.quote:
Zoals de meeste hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, mijn slaapkamer is de zolder
xoxo Gossip Girlquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij Heppie wil daten. Maar volgens de laatste geruchten is zij bezig met een of andere gozer die Stef heet.
Uh, geen idee. Daar zijn Jozef en Maria nog te ver van Nazareth vandaan.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij Heppie wil daten. Maar volgens de laatste geruchten is zij bezig met een of andere gozer die Stef heet.
ook een hekel aan kerst?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb groen haar.Ben meer als The Grinch.
En rode ogen zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb groen haar.Ben meer als The Grinch.
O nee, dat is de enige feestdag die ik tolereer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bruinig/gelig/paarsquote:
verschil is dat de andere 3 verdiepingen ook van mij zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
O nee, dat is de enige feestdag die ik tolereer.
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
bruinig/gelig/paarsdacht even dat ik iemand anders kende die ook kerst haatte
geweldige film dat
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
sletterige panda =/= hottiequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:06 schreef 2Happy4U het volgende:
dat meisje dat in de film speelde is ook een hottie geworden
je doet alsof ik eisen hebquote:
hier vooral ijzelquote:
dat niet hebbenquote:
Nee, haar vader. #daddyissuesquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Panda? Heeft Abbath haar een kusje gegeven?
quote:
uhm, wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat niet hebben
[..]
Nee, haar vader. #daddyissues
[..]
om eerlijk te zijn ben ik vrij makkelijkquote:
Je valt op alles?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn ben ik vrij makkelijk
ik ben een mansletquote:
nee, dat is het probleem ook. Het is gewoon gladquote:
Op wat voor jongens/mannen val jij?quote:
een vrouwpreuts?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben echt het tegenovergestelde van jou dan
welke eisen heb jij dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben echt het tegenovergestelde van jou dan
sws 1.80 of groterquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op wat voor jongens/mannen val jij?
ik ben geen bottomquote:
jonger of ouder?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welke eisen heb jij dan?
[..]
sws 1.80 of groter
chubby mag, niet te gespierd
oh ja en hij/zij moet wel van horrorfilms kunnen genieten, anders forceer ik diegene om te kijken
LB heeft mijn informatie zeker aan je doorgespeeld?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welke eisen heb jij dan?
[..]
sws 1.80 of groter
chubby mag, niet te gespierd
oh ja en hij/zij moet wel van horrorfilms kunnen genieten, anders forceer ik diegene om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |