Misschien moet ik wel naar jelly universityquote:
Nee, voor ezell en sof niet.quote:
hahaha gvdquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel naar jelly university![]()
Laatste south park afleveringquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel naar jelly university![]()
ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, voor ezell en sof niet.
[..]
hahaha gvd![]()
sowieso Southpark +O+quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste south park aflevering
Tot zoquote:
quote:
dus je stinkt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef Jhali het volgende:
ik mag van mijn moeder al een half uur niet douchen omdat zij wil douchen, gaat ze eerst zitten etenik had allang klaar geweest kunnen zijn ffs
thuiswonenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders zijn thuis.
We hebben een bluray met netflix
ik ga beneden breaking bad kijken
ik heb een eigen huis met een aparte game kamer. luxe op demn topquote:
Ooit heb ik daar het geld voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een eigen huis met een aparte game kamer. luxe op demn top
Ik kan het aanraden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooit heb ik daar het geld voor
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan het aanraden.
Niet dat je die gameroom ooit gebruikt, maar ach het is leuk om te hebbenMn ps3 en 4 staan gewoon in de huiskamer
je stinkt dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
neeeee ik douche minstens elke dag dus dat valt nog wel mee
Minstens elke dag? Wutwut?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
neeeee ik douche minstens elke dag dus dat valt nog wel mee
Ik sws elke dag. En als ik ga hard lopen nog een keerquote:
Maar is vaak douchen eigenlijk wel goed voor je? Douchen is nodig om plekken als je oksels en achterwerk schoon te houden. Dat is ook waar je je dagelijks het beste kan opfrissen met een doekje. Maar voor de rest heeft jouw lichaam ook de goede bacteriën nodig om jouw lichaam gezond te houden. Je hebt die goede bacteriën nodig om je huid te beschermen tegen slechte bacteriën. Door zo vaak te douchen was je ze telkens weg zodat je vatbaarder bent voor slechte bacteriën. Hierdoor kan je een drogere huid hebben en heb je meer kans op eczeem.quote:
okay als ik plan hard te lopen doe ik het sochtends nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar is vaak douchen eigenlijk wel goed voor je? Douchen is nodig om plekken als je oksels en achterwerk schoon te houden. Dat is ook waar je je dagelijks het beste kan opfrissen met een doekje. Maar voor de rest heeft jouw lichaam ook de goede bacteriën nodig om jouw lichaam gezond te houden. Je hebt die goede bacteriën nodig om je huid te beschermen tegen slechte bacteriën. Door zo vaak te douchen was je ze telkens weg zodat je vatbaarder bent voor slechte bacteriën. Hierdoor kan je een drogere huid hebben en heb je meer kans op eczeem.
Daarom slaat ik ook met dode vogels om mijn weerstand hoog te houden. Dead stijlquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar is vaak douchen eigenlijk wel goed voor je? Douchen is nodig om plekken als je oksels en achterwerk schoon te houden. Dat is ook waar je je dagelijks het beste kan opfrissen met een doekje. Maar voor de rest heeft jouw lichaam ook de goede bacteriën nodig om jouw lichaam gezond te houden. Je hebt die goede bacteriën nodig om je huid te beschermen tegen slechte bacteriën. Door zo vaak te douchen was je ze telkens weg zodat je vatbaarder bent voor slechte bacteriën. Hierdoor kan je een drogere huid hebben en heb je meer kans op eczeem.
okquote:
Elke dag dierencarcassen likkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom slaat ik ook met dode vogels om mijn weerstand hoog te houden. Dead stijl
Uiteraard!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk? Rotterdam zeker?
Tjacka, je moest voor onze kameraad Tarado strijden. Drizzt heeft hem er koelbloedig ingeluisd.quote:
HOOLIGANS. Och wat ben ik moe. Goede manier om het weekend te beginnen wel.quote:
Wat heeft die mof gedaan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, je moest voor onze kameraad Tarado strijden. Drizzt heeft hem er koelbloedig ingeluisd.
[..]
HOOLIGANS. Och wat ben ik moe. Goede manier om het weekend te beginnen wel.
NSB he. Hij is een Zeeuw welke graag mof is.quote:
Ik ben het volkomen terecht met de ban.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NSB he. Hij is een Zeeuw welke graag mof is.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, je moest voor onze kameraad Tarado strijden. Drizzt heeft hem er koelbloedig ingeluisd.
[..]
HOOLIGANS. Och wat ben ik moe. Goede manier om het weekend te beginnen wel.
Hihaho wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen terecht met de ban.
Ik heb al genoeg ruzie gehad de laatste dagen.
Mijn kat schijt in de buren zijn tuin.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hihaho wat is er gebeurt?stijntje zn foto weer?
en at is banwaardig tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn kat schijt in de buren zijn tuin.
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka zit DUIDELIJK om vrouwelijke aandacht verlegen
Peggingquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
OKEE IK MOET JE WEER STRAFFEN, GA MAAR KROM STAAN
ik heb last van mijn rugquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
OKEE IK MOET JE WEER STRAFFEN, GA MAAR KROM STAAN
moest het googelen, wist nieteens dat dat zijn eigen naam hadquote:
poep pisquote:
XTC 14/gifquote:
Hoe voelde jij je bij het aanzien van de desbetreffende plaatjes?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
moest het googelen, wist nieteens dat dat zijn eigen naam had
maar ok dan weet ik ook weer hoe tjacka's favoriete bezigheid heet
Het is te hopen.quote:
die informatie houd ik graag voor mezelfquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voelde jij je bij het aanzien van de desbetreffende plaatjes?
[..]
Het is te hopen.
ja flikker op, stinkerdquote:
pot verwijt de ketel enzoquote:
als het maar geen appel isquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef Elan het volgende:
Zo nieuwe laptop halen weet alleen nog niet welke.
ik val wel op meisjes jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf pot
nee ik heb net gedouched
Spijtig. Mijn interview technieken gaan niet verder danquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
die informatie houd ik graag voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |