Probeerde het ook net maar server is nog niet geupdate, zodra dat gedaan is kom ik ook een kijkje nemen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan niet op de server trouwens. Is niet compatible.
Opper penis!quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef RickoKun het volgende:
Zeg penisjes.
Kan je met die char wipes ook je resources op een planeet opslaan en dan met je nieuwe ventje erheen reizen? Of is dat niet compatible ofzo.
quote:Op maandag 23 december 2013 10:54 schreef lipjes het volgende:
Stuur dan ook een DM
Jullie hebben geluk dat ik nu ff kijk
*Updating
Lang leve remote control op mobiel
*Up and running
Mooi dan ga ik ook weer spelenquote:Op maandag 23 december 2013 10:14 schreef Insomnium het volgende:
OMG die patch!
Totaal geen lag meer!
Geen frame drops tot zover.
Heerlijk
Mensen voordat je eenzaampjes ergens gaat zitten, we hebben met een drietal mensen al wat gebouwd op deze planeet (op de server). Dus kom hier gewoon bij als je zin hebt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb me gesettled op de coordinaten: x 84061891 y 12652933.
Postadres: Alpha Tessera 067, Planeet VI. (Een gigagrote groene forest planeet.)
Maar bestaat die nog met de nieuwe patch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mensen voordat je eenzaampjes ergens gaat zitten, we hebben met een drietal mensen al wat gebouwd op deze planeet. Dus kom hier gewoon bij als je zin hebt.
Wel is er dus hier sprake van:quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Quotidien het volgende:
Er is geen wipe als ik het goed begrijp, dus dan zou alles er nog gewoon moeten staan.
quote:To make sure you get access to all the new
crafting items you either need to unlock sectors again or create a new character.
Ik ben er net met alle moeite heengereisd, maar er is geen stad meer: ik spawnde in een huisje van een Avian, maar mijn kasteel en jullie huizen waren weg. Toch lijkt het me een mooie planeet weer iets nieuws op te bouwen...quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Quotidien het volgende:
Er is geen wipe als ik het goed begrijp, dus dan zou alles er nog gewoon moeten staan.
Op dit moment? Een volmondig nee, naar mijn mening. Vooral het vechten laat extreem veel te wensen over. SB voelt op dit moment erg leeg. Uiteraard is het spel ook nog lang niet af, maar ik hoop wel dat er drastische veranderingen komen.quote:
Ik is Viridian.quote:Op maandag 23 december 2013 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Viridian (geen idee wie dat hier is) heeft mij geholpen met de robot en met wat ander gefarm.
Ik heet deathpraiser op de lipjes server.
Ik mis die worm uit terraria wel erg, was toch altijd wel even schrikken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Op dit moment? Een volmondig nee, naar mijn mening. Vooral het vechten laat extreem veel te wensen over. SB voelt op dit moment erg leeg. Uiteraard is het spel ook nog lang niet af, maar ik hoop wel dat er drastische veranderingen komen.
Al die pokemon, ik heb ze nu wel gezien. Ze vallen in het niets vergeleken bij de vijanden in Terraria, welke wel allemaal uniek zijn.
En al die verschillende planeten... zijn uiteindelijk ook weer hetzelfde.
Maar ik ben me volledig bewust van het feit dat SB verre van af is, dus ik zie het wel.
DJ Jazzy Worm Jeff?quote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik mis die worm uit terraria wel erg, was toch altijd wel even schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wormen in Terraria zijn de eerste keer inderdaad erg schrikken. De eater of worlds gaf me al een wtf help. Bij de Destroyer deed ik het helemaal in m'n broek.
Laat het dan toch verreweg de makkelijkste zijn van 'De Drie'.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Lipjes:
Nee gekkerd, deze natuurlijk:Shai-Hulud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wormen in Terraria zijn de eerste keer inderdaad erg schrikken. De eater of worlds gaf me al een wtf help. Bij de Destroyer deed ik het helemaal in m'n broek.
Laat het dan toch verreweg de makkelijkste zijn van 'De Drie'.
*buig*"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |