quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan de starmap upgrade toepassen inderdaad, zoals jolly zei.Heb alleen de upgrade voor de beta-sector en daar vlieg ik nu doelloos rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
nevermind, de mkIII upgrade over het hoofd gezien
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Mijn piemel ook!quote:
Bovenste vakje het IP adres invullen: 149.210.137.83quote:Op woensdag 18 december 2013 18:33 schreef Maanvis het volgende:
hoe join je die server?
er komt te staan 'server account en server password' maar lipjes heeft alleen een password gepost?
thanks.. dat deed ik net en toen crashte m'n starbound... kan dat kloppen?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:36 schreef Helgen het volgende:
[..]
Bovenste vakje het IP adres invullen: 149.210.137.83
Onderste vakje: Fok
Middelste vakje: openlaten/niets invullen
Bij mij werkt het, ik speel in savemode (OpenGL). Misschien werkt het als je dat probeert?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks.. dat deed ik net en toen crashte m'n starbound... kan dat kloppen?
nee, dat werkt ook niet. opengl start wel veel sneller op trouwensquote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef Helgen het volgende:
[..]
Bij mij werkt het, ik speel in savemode (OpenGL). Misschien werkt het als je dat probeert?
IP stond er ook gewoonquote:Op woensdag 18 december 2013 18:33 schreef Maanvis het volgende:
hoe join je die server?
er komt te staan 'server account en server password' maar lipjes heeft alleen een password gepost?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef lipjes het volgende:
Oke, server is geupdate:
IP : 149.210.137.83
Wachtwoord: Fok
Paar dingen.
1. Als er een update is, DM me even, ik heb het vaak druk
2. Ik ken starbound nog niet al te best, maar ga geen enorme gaten maken op spawnplekken en elkaars dingen slopen (terraria regels)
3. ik heb geen idee hoeveel dataverkeer er overheen gaat, ik heb een limiet van 5000GB (5TB) per maand, op moment van schrijven is er slechts 3GB verbruikt (17-12). mocht het te veel zijn dan kan het zijn dat ik em ineens kill maar ik verwacht het niet
4. Updates op de server (2008 R2) gaan voor, maar laat ik wel ff weten, dus houd er rekening mee
5. Veel plezier![]()
waah, en het hele huis rechts van mijn kasteel is nu een bushokje!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Quotidien het volgende:
M'n kelder wordt gemold en vervangen door een paar zaadjes ?!?!
ja klopt sorry ik was verward omdat het niet werktequote:
Ik had gister op momenten last van lag, vooral aan de oppervlakte van planeten. Ik heb er vandaag nog geen last van gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 09:46 schreef lipjes het volgende:
Even voor mijn informatie.
Is er last van lag oid?
Daarnaast, dataverkeer is zo te zien niet iets om zorgen over te maken.
Deze staat nu nog op 5GB dus de server zal gewoon 24/7 kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |