Krijg je er gratis dropjes bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gezellig.
Zijn er meer gegadigden voor zelfgemaakte appeltaart? Want dan kunnen we het misschien op de post doen.
Ah. Ik fiets weleens uit noodzaak daar stopt het bij mij ook wel mee. Al moet ik wel opletten wat ik eet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voorheen sportte ik niet zo veel, sinds 3 weken pas echt weer. Daarvoor had ik al licht overgewicht.
Motivatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van niet sporten tot elke dag is wel hele verandering
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gezellig.
Zijn er meer gegadigden voor zelfgemaakte appeltaart? Want dan kunnen we het misschien op de post doen.
Ook zelfgemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je er gratis dropjes bij
Ja, ik vind je sowieso veranderdquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
MotivatieEn voel me sowieso veel beter sinds 2 maanden. Loop nu al zo'n 11 maanden lang met vermoeidheid / duizeligheid, maar aangezien dat minder is kan ik nu meer focussen op daadwerkelijk wat doen. Alhoewel ik soms nog steeds na een half uurtje hardlopen merk dat ik al bijna kan flauwvallen
Ben minder negatief over het algemeen, of ik probeer positiever over te komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vind je sowieso veranderdKen je niet zo goed maar de manier hoe je nu post is echt onwijs anders dan met vroeger
Uhuh..quote:
Dat merk je welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben minder negatief over het algemeen, of ik probeer positiever over te komenik weet het verschil niet echt.
quote:
En je hebt nu Hearthstone, dat helpt volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben minder negatief over het algemeen, of ik probeer positiever over te komenik weet het verschil niet echt.
Zit dat nog steeds in de beta? Al een maand niet opgestart.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je hebt nu Hearthstone, dat helpt volgens mij ook wel.
Dat klopt ja. Alhoewel ik het maar eens in de paar dagen speel voor de dailiesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je hebt nu Hearthstone, dat helpt volgens mij ook wel.
Ja, open bèta begint binnenkort. Ik heb het ook al een eeuwigheid niet meer gespeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit dat nog steeds in de beta? Al een maand niet opgestart.
Ik helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Alhoewel ik het maar eens in de paar dagen speel voor de dailies
Aangezien er toch een reset kwam begon het enigszins nutteloos aan te voelen. Al is het prima vermaak om met een half oog te spelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, open bèta begint binnenkort. Ik heb het ook al een eeuwigheid niet meer gespeeld.
Trustenquote:
Schijnt wel goed te wezen ja. Speel je dat alleen of met wat vrienden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik helemaal niet meer.
Starbound.
Welterusten.quote:
Mja, de gameplay is ook niet heel interessant meer na het een tijdje gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien er toch een reset kwam begon het enigszins nutteloos aan te voelen. Al is het prima vermaak om met een half oog te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |