Ik ben niet zo bereid om te reizen als ik in NL benquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom we gaan meeten en bier drinken
Zoiets overkomt je zomaarquote:
Tiramisuquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Oké, zal ik ongezond doen en tiramisu eten?
Wat als we naar jou reizen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bereid om te reizen als ik in NL ben
Heb gratis OVquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want de afstanden in Nederland zijn allemaal zó grootquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar biertjes kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat als we naar jou reizen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gratis OVWaar het ov komt, kom ik
Maar gewoon nee zeggen is ook goed
quote:
quote:
quote:
Ok, als ik aankom is het jullie schuld en niet omdat ik mij niet kan inhouden.quote:
Ik ben gewoon nogal lui als ik daar ben en heb geen zin tijd te verdoen als zaken als in de trein zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want de afstanden in Nederland zijn allemaal zó groot
Jij wordt toch niet dik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ok, als ik aankom is het jullie schuld en niet omdat ik mij niet kan inhouden.
quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ok, als ik aankom is het jullie schuld en niet omdat ik mij niet kan inhouden.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaan we hem samen meeten
Ik hou niet van colaquote:
Delen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Oké, zal ik ongezond doen en tiramisu eten?
Dat je lui was wisten we alquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nogal lui als ik daar ben en heb geen zin tijd te verdoen als zaken als in de trein zitten
Rivella danquote:
Prikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |