Je moet ook niet met je hoofd op het toetsenbord slaan, je moet je vingers gebruikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik schiet er even tussenuit. Hoofdpijn door het typen.
Nee joh, pas nieuwe dag als je hebt geslapen toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om aan je werk te gaan of niet?
Ouder en grijzer?quote:
Jij kent haar ook niet zo goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan niet mee eens
Preciesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee joh, pas nieuwe dag als je hebt geslapen toch.
Klopt allebeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent haar ook niet zo goedEn jullie lagen elkaar niet heel erg
Hihi, komt goed toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee joh, pas nieuwe dag als je hebt geslapen toch.
Je had het niet in de gatenquote:
quote:
Ja, precies. En ik heb me er braaf aan gehouden, speciaal voor Stu. En ook wel een beetje voor mezelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja je mocht niet multiquoten
ik ben #trotsquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik heb me er braaf aan gehouden, speciaal voor Stu. En ook wel een beetje voor mezelf.
Kom we gaan meeten en bier drinkenquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik heb me er braaf aan gehouden, speciaal voor Stu. En ook wel een beetje voor mezelf.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Oké, zal ik ongezond doen en tiramisu eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |