SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hou van jou?
Pardon, Ik hou niet van klef gedoe. :L
Loser poppetje*
Mwaa, doe mij maar cig kofte met ayranquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
Wie wilt er kipfilet met satésaus?
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
Heb jij yoghurt? Mijne is op. ik kom halen
Dus je wilt niet met mij trouwen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Slechte topic naam, kan iemand het veranderen in; Bayramin mubarek olsun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |