Zou het?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Beter zorg je dat je het heel warm hebt. Afkoelen kost meer energie dan opwarmen.
Doe je ook quarter lunges?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
80 was het en ze waren quarter squats
moet je ff googlen, het idee is vaak kort en intensief. Uiteindelijk verbrand je vet in rust, tijdens sporten verbrand je parate koolhydraten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:44 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe vaak per week en hoe lang?
5kg stang? Is dit het punt waarop je me gaat vertellen dat je squats en lunges in de smith doet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee die doe ik goed. 40 kg + 5 kg stang.
Je lichaam houdt makkelijker warmte vast, dan dat het afstaat. Warmte is vaak een bijproduct van een onrendabel proces, zoals voedselvertering bijvoorbeeld. Door deze 'bonuswarmte' is afkoelen dus moeilijker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zou het?
Afkoelen doet je lichaam door bloedvaatjes onder de huid uit te laten zetten, zodat er meer warmtewisseling is met de omgeving.
Opwarmen doet het lichaam door spieren afwisselend aan te spannen. (als je het té koud hebt dan wordt dit merkbaar in de vorm van rillingen)
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee die doe ik goed. 40 kg + 5 kg stang.
Maar het feit dat het moeilijker is zorgt er niet voor dat er makkelijker calorieeen worden verbrand, dat gebeurt namelijk wel bij opwarmen. Je lichaam werkt veel harder op zo'n moment dan dat het doet om af te koelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je lichaam houdt makkelijker warmte vast, dan dat het afstaat. Warmte is vaak een bijproduct van een onrendabel proces, zoals voedselvertering bijvoorbeeld. Door deze 'bonuswarmte' is afkoelen dus moeilijker.
Wanneer is jouw hartslag hoger, als je het koud hebt of als je het warm hebt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Maar het feit dat het moeilijker is zorgt er niet voor dat er makkelijker calorieeen worden verbrand, dat gebeurt namelijk wel bij opwarmen. Je lichaam werkt veel harder op zo'n moment dan dat het doet om af te koelen.
Losse stangquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
5kg stang? Is dit het punt waarop je me gaat vertellen dat je squats en lunges in de smith doet?
Dat is maar zo minimaal joh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef DemonRage het volgende:
Wat schijnbaar ook kan helpen is kou lijden. Je lichaam moet dan meer gaan stoken om de temperatuur op niveau te houden, wat dus meer verbranding betekent.
Altijd los doen. Altijd compound, in de smith is het nog net geen apparaat, maar het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Losse stangWas vorige maand wel in de smith.
Dan eet je niet zoveel als dat je denkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.![]()
Maar ik heb makkelijk praten; hoeveel ik ook eet, er komt geen kilo bij.
Je moet vooral iets doen wat je leuk vindt. En zorgen dat je een.kcal tekort creëert. Hoe je dat doet maakt geen moer uit. En het zogenaamde afterburn effect wordt ook schromelijk overdreven. Het scheelt een suikerklontje ong in netto resultaatquote:
Glycogeen bedoel jequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:55 schreef Manke het volgende:
[..]
moet je ff googlen, het idee is vaak kort en intensief. Uiteindelijk verbrand je vet in rust, tijdens sporten verbrand je parate koolhydraten.
Gewoon minder eten godverdommequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet vooral iets doen wat je leuk vindt. En zorgen dat je een.kcal tekort creëert. Hoe je dat doet maakt geen moer uit. En het zogenaamde afterburn effect wordt ook schromelijk overdreven. Het scheelt een suikerklontje ong in netto resultaat
Dan eet je niet genoegquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.![]()
Maar ik heb makkelijk praten; hoeveel ik ook eet, er komt geen kilo bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |