O: glas melkquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoegik dacht dat vroeger ook, maar sinds ik 4000kcal op een dag eet kom ik wel aan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:47 schreef Manke het volgende:
Calorieën tellen slaat ook nergens op vind ik, gewoon gezond verstand gebruiken.
Waardevolle bijdrage. Na 6 pagina's heeft nog geen enkele andere user dit opgemerkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef kristalhelder het volgende:
Afvallen duurt lang of afvallen gaat langzaam., maar deze TT is grammaticaal incorrect.
eieren zijn helemaal niet slecht voor je cholesterol, de dooier werkt juist cholesterol verlagend. 3 per dag kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Meer dan 2 eieren per week zijn zeker ook slecht voor je cholesterol?
Dan krijg je dus van die dingen als "ik heb een snelle stofwisseling, kan eten wat ik wil maar kom niet aan".quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:47 schreef Manke het volgende:
Calorieën tellen slaat ook nergens op vind ik, gewoon gezond verstand gebruiken.
Waarom zo lang KT? Dat is toch nergens voor nodig. Een uurtje zou lang genoeg moeten zijn voor 90% van de mensen in de sportschool.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef MaidensTower het volgende:
Maar het moet dus beter![]()
Ik ga morgen drie uur trainen! 2 uur krachttraining en uurtje cardio.
Moet je niet naar het gekkenhuis als je insanity hebt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:59 schreef Playin-g het volgende:
Pff, ik snap je hoor TS. Maar ik doe nu 'Insanity' en ben er echt verliefd op. Saai hardlopen of op de loopband is echt niks voor mij en ik wil het gevoel hebben helemaal kapot gemaakt te zijn. Met Insanity heb je dat!
Zowat wel. Als je er mee bezig ben merk je wel dat je zelf ook wel wat 'insane' moet zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je niet naar het gekkenhuis als je insanity hebt?
Onthoud ik. Dank jequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:59 schreef Playin-g het volgende:
Pff, ik snap je hoor TS. Maar ik doe nu 'Insanity' en ben er echt verliefd op. Saai hardlopen of op de loopband is echt niks voor mij en ik wil het gevoel hebben helemaal kapot gemaakt te zijn. Met Insanity heb je dat!
Ik heb nooit meer dan 1 uur gedaan. k betwijfel ook of ik dat ga doen. Meeste leden hebben gelijk. Ik lette niet meer op mijn voeding. Sinds vandaag hou ik het weer bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom zo lang KT? Dat is toch nergens voor nodig. Een uurtje zou lang genoeg moeten zijn voor 90% van de mensen in de sportschool.
Wat doe je zoal in die 2 uur?
jezus daar mogen wel een paar kilo's af zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmj9dj&s=5#.Uqt927uXuml
Foto van vorige week
Lol.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Zolder het volgende:
[..]
jezus daar mogen wel een paar kilo's af zeg
Ik ben wel slim, maar geen Nederlanderquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Geelman het volgende:
Lekker je lichaam slopen om in een kledingstuk te passen...Ongelofelijk.
Maar aan de tt te zien is ts ook niet echt de slimste.
"lichaam slopen", ts doet precies het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Geelman het volgende:
Lekker je lichaam slopen om in een kledingstuk te passen...Ongelofelijk.
Tegenstrijdige zinquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben wel slim, maar geen Nederlander
Inductie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Geelman het volgende:
mot ik daarmee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:32 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
http://www.statisticbrain(...)t-lowest-average-iq/
Daar klopt dus niks van. Die landen met 60 etc. hebben geen lager IQ maar gewoon niet de mogelijkheden om te leren zoals hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:32 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
http://www.statisticbrain(...)t-lowest-average-iq/
IQ kun je niet leren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van. Die landen met 60 etc. hebben geen lager IQ maar gewoon niet de mogelijkheden om te leren zoals hier.
TS daarentegen heeft wel een IQ van 60.
Met een beetje slagroom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef MaidensTower het volgende:
Heerlijke analyses hiero.
Ik slurp rustig mijn Whey Perfection met Ice coffee milkshake smaak
Alles is onderzoek!quote:
Inderdaad, hersenstructuur is anders.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, waar je geboren wordt bepaalt hoe intelligent je bent
Whey Perfection sowieso de beste, maar na een tijdje begin in eigenlijk elke smaak wel zat te raken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef MaidensTower het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Inderdaad, hersenstructuur is anders.
Ik mix het met Campina melk. Anders is het niet lekker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Whey Perfection sowieso de beste, maar na een tijdje begin in eigenlijk elke smaak wel zat te raken.
Ik denk dat je, ook zonder zo'n lang verhaal te lezen, zelf wel kunt snappen dat in onderstaand scenario de kinderen niet even laag zullen scoren op een IQ test; iets waarvan jij zegt dat het wel zo zou zijn:quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence
Lees dan, onwetende.
quote:Een Ethiopische vrouw baart een kind in Ethiopië. Zij laat het kind achter in Ethiopië en vertrekt naar Nederland. In Nederland krijgt zij nog een kind. Dit kind zal in Nederland opgroeien.
18 jaar later krijgen haar beide kinderen dezelfde IQ-test voorgeschoteld.
Ik drink een glas cognac momenteel. Geenszins jaloers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef MaidensTower het volgende:
zaterdag 14 december 2013 @ 14:49:35quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik drink een glas cognac momenteel. Geenszins jaloers.
De middagborrel. Moet kunnen op de zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zaterdag 14 december 2013 @ 14:49:35
Ware het niet dat dit vandaag al je vierde 'middagborrel' is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De middagborrel. Moet kunnen op de zaterdag hoor.
En dan vraag je je af waarom je dik bent..quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik mix het met Campina melk. Anders is het niet lekker.
Sowieso drink ik het max 3 x per week.
Och, welnee. Gewoon om even te genieten van de smaak.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit vandaag al je vierde 'middagborrel' is.
Moet kunnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, welnee. Gewoon om even te genieten van de smaak.
K drink niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik drink een glas cognac momenteel. Geenszins jaloers.
Denken dat je van melk dik wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan vraag je je af waarom je dik bent..
No offence
Maar je drinkt dat pleurismeuk met hoop toegevoegde stoffen incl zoetstoffen, suiker enzulks wel drie keer per week... Dat is mijn punt beste mevrouw MTquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Denken dat je van melk dik wordt
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je drinkt dat pleurismeuk met hoop toegevoegde stoffen incl zoetstoffen, suiker enzulks wel drie keer per week... Dat is mijn punt beste mevrouw MT
Kon je geen argument verzinnen?quote:
Nou, waar blijft 'ie dan?quote:
Zou 2000 kcal innemen per dag.quote:
Waarom?quote:
Je gaat geen kg vet per week verliezen. Dat is 1200 kcal aan vetverbranding per dag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Waarom?
Heb ik geprobeerd. Resultaat: in 5 maanden 5 kg eraf. K geef wel toe dat ik mij niet helemaal aan de regels heb gehoudenVanaf nu moet het twee tot vier keer sneller gaan. -1 kg per week dus.
10 weken lang.
Ik ga elke week mijn stats posten.
Maak een topic in LIF danquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Waarom?
Heb ik geprobeerd. Resultaat: in 5 maanden 5 kg eraf. K geef wel toe dat ik mij niet helemaal aan de regels heb gehoudenVanaf nu moet het twee tot vier keer sneller gaan. -1 kg per week dus.
10 weken lang.
Ik ga elke week mijn stats posten.
En dus vrij haalbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je gaat geen kg vet per week verliezen. Dat is 1000 kcal aan vetverbranding per dag.
Moar je kweekt toch ook spieren of werkta niezo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef MaidensTower het volgende:
13 dec: 73,5 kg
20 dec: 72,5 kg
27 dec: 71,5 kg
3 jan: 70,5 kg
10 jan: 69,5 kg
17 jan: 68,5 kg
24 jan: 67,5 kg
31 jan: 66,5 kg
7 feb: 65,5 kg
14 feb: 64,5
21 feb: 63,5 kg
28 feb: 62,5 kg
Toch maar 11 weken.
Daarna ga ik wel verder met KT icm onderhoud.
Oneens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je gaat geen kg vet per week verliezen. Dat is 1200 kcal aan vetverbranding per dag.
Niet als je cutquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moar je kweekt toch ook spieren of werkta niezo?
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is het niet echt slim om minder te gaan eten, je moet gewoon een constant aantal calorieën binnen krijgen elke dag, maar daarnaast moet je gewoon meer bewegen. Trainen dus
Want je lichaam verbrand echt alleen maar vet ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oneens.
Caloriebeperking:
500 * 7 = 3.500 = 0,5 kg lichaamsvet
Bewegen:
7 * uurtje fietsen 350 = 2.450. Met 3 * per week KT komt dat wel uit op een totaal van 3.500 = 0,5 kg lichaamsvet.
Daarom ga ik door met KT een eet ik 100 gram eiwitten, om geen spieren te verliezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want je lichaam verbrand echt alleen maar vet ja.
Als je minder carbs binnenkrijgt dan dat je verbrand dan wordt er inderdaad vet verbrand om te compenseren voor het gebrek aan carbs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want je lichaam verbrand echt alleen maar vet ja.
Nogmaals, vet is 9000 kcal, en met een beetje mazzel zit je op 33% vetbranding tijdens je trainingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oneens.
Caloriebeperking:
500 * 7 = 3.500 = 0,5 kg lichaamsvet
Bewegen:
7 * uurtje fietsen 350 = 2.450. Met 3 * per week KT komt dat wel uit op een totaal van 3.500 = 0,5 kg lichaamsvet.
Zo werkt dat niet helemaal. Op het moment dat je op koolhydratenverbranding zit kun je op dezelfde intensiteit niet zomaar overschakelen op vetverbranding.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:46 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Als je minder carbs binnenkrijgt dan dat je verbrand dan wordt er inderdaad vet verbrand om te compenseren voor het gebrek aan carbs.
7.500quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nogmaals, vet is 9000 kcal, en met een beetje mazzel zit je op 33% vetbranding tijdens je trainingen.
Veel plezier met 27000 kcal verbranden per week.
Ik ken hoogleraren die zichzelf als bron gebruiken, maar ts is nog lang niet zo ver.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
KLB / Afvallen duurt langzaam!!! denk ik
Nee, ik bedoel dat ze 1kg per week wil afvallen, dat is toch geen 27000 kcal?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ken hoogleraren die zichzelf als bron gebruiken, maar ts is nog lang niet zo ver.
Oneens. Google maar eens naar aerobe en anaerobe verbrandingquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet helemaal. Op het moment dat je op koolhydratenverbranding zit kun je op dezelfde intensiteit niet zomaar overschakelen op vetverbranding.
Ik hoef daar niet voor te googelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oneens. Google maar eens naar aerobe en anaerobe verbranding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |