dinsdag uurtje kt, uurtje gefietst, woensdag uurtje gefietst, uurtje yoga, gisteren uurtje gefietst, uurtje kt, morgen 2 uurtjes kt, uurtje cardio. Goed? Vandaag ff rustavond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef Aiciu het volgende:
Lang trainen is onzin, beter train je kort en effectief en maak van dei 3 dagen maar 6 dagen.
6 dagen kort trainen is effectiever dan 3 dagen lang.
Ik in 3 dagen 1 kgquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef spiegelspel het volgende:
Ik ben in 2 maanden tijd 4 kilo afgevallen terwijl ik niet eens dieet of sport.
mijn genen die mij slank houden
Nee dan verlies ik mijn kostbare spierenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ik in 3 dagen 1 kgIk raad liefdesverdriet aan TS
Ik zorg sowieso altijd voor een rustdag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:33 schreef HansVaak het volgende:
Als je voeding niet klopt heeft dat vele trainen geen zin. Veel eiwitten, wat vetten en amper koolhydraten, in de juiste proporties.
En je traint te veel of niet goed. "Een uur krachttraining", dat zegt nog niks. Hoe ziet je schema er uit? Of doe je maar wat.
En wat voor cardio doe je? Een uurtje rustig fietsen zet weinig zoden aan de dijk, interval juist wel. Google maar op HIIT.
Een goede afwisseling is belangrijk. Ik zeg niet dat je dat na je krachttraining moet doen, sterker nog, de kans op blessures door overbelasting is groot. Terwijl je het naar mijn idee veel beter aan kunt pakken. En niet alles hoeft in de sportschool he.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
Hiit lukt me vaak niet na een uurtje KT. Ben dan bekaf.
quote:Voeding vergeet ik steeds bij te houden. K let wel veel op mijn eiwitten. Morgen ga ik het weer bijhouden.
Tags: foksletquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmj9dj&s=5#.Uqt927uXuml
Foto van vorige week
I see. Dankquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:49 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Een goede afwisseling is belangrijk. Ik zeg niet dat je dat na je krachttraining moet doen, sterker nog, de kans op blessures door overbelasting is groot. Terwijl je het naar mijn idee veel beter aan kunt pakken. En niet alles hoeft in de sportschool he.
[..]
Zoiets?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
Het zit op mijn billen. Die zie je niet op de fotoHet is toch echt wel waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |