Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoor
Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef LesMiserables het volgende:
Meestal als ik snel sex heb met iemand is dat echt niet dat ik haar nummer vroeg en daar al vanuit ging. Betekent gewoon dat op het moment dat we elkaar gedate/gezien hebben het heel goed klikte, zowel mentaal als fysiek. Ben zelf helemaal geen fan van eerste date sex ofzo maar vanaf 2de/3de date kan alles wel vind ik. Ervaren mannen hebben toch ook bepaalde voorkeur in bed boven niet ervaren mannen naar wat ik begrepen heb. Het heeft btw niks mee te maken of het nuttig is om met zoveel mensen het bed te delen, sex is vooral leuk en lekker dus waarom zou je het dan NIET doen ?
@complicate
Hoe oud ben je als ik vragen mag dat je nog nooit verliefd geweest bent ? Komt vast, eerste keer is het beste =D.
Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duidenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoor, ik zei niet dat men niet moet neuken, ik had het over mensen die met heel het land neuken. Met jan en allemaal bed delen is niet mijn ding.
En ik zal mij ook niet echt tegenhouden om niet te neuken hoor, het ging om mensen die graag hun garage 24/7 open houden.![]()
Hoezo, hoe oud ben ik? Er staat toch geen leeftijd om verliefd te worden? Tja, bij mij gaat het niet en ik kan het niet verhelpen toch dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom die snel een ja of nee willen horen Ik heb tijd nodig.
Er is ondertussen wel 1 man die mij begrijp op dat vlak, dus zo "complicated" ben ik ook weer niet hé
Haha, ik zei toch al dat ik meer van de relaties ben?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leuk
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duiden. Wat is heel het land/teveel ? 5/10/20 partners op je 30ste ?
Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzo
Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?quote:
Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef complicate het volgende:
Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?
Ja hoor, geen probleem!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.
Daarbij mag ik ook gewoon reageren op je, in het openbaar, gestelde vraag.
Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eensquote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet.
Tja veel is veel hé, gewoon zo van die mannen die in 1 week met meer dan 5 verschillende vrouwen bed delen als zij uitgaan enz:en van die naïve vrouwen die dan denken dat zulke mannen het doen omdat hij interesse heeft
Ik bedoel als ik echt wil neuken , zal ik het wel doen, maar toch niet achteraf gaan janken dat die persoon geen gevoelens heeft terwijl jezelf jouw benen zo snel heb opengegaan. Ik bedoel sommige vrouwen kennen geen verschil tussen seks, gevoelens en liefde!
Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar een player en een badboy herken ik wel snel hoor.
Ah oké, dan spreken we eigenlijk dezelfde taal nuquote:Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eens, ik ben zelf helemaal geen voorstander van 1st date sex en dus ook niet van uitgaan->sex. Er moet voor mij minimaal een soort persoonlijke/emotionele band zijn om met iemand het bed te delen, anders heb ik er niet echt direct de behoefte aan of ga ik er iig niet veel moeite voor doen.
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets postquote:
Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets post
Haha nee, helaasch! Maar ik kan Belgen over 't algemeen wel gewoon goed volgen, dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets post
Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)
Dat was ook zo leuk aan Limburg, iedereen die niet uit de provincie kwam was automatisch 'Hollander'. Als rechtgeaarde trotse Gelderlander zie ik dat als een belediging...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoor
Misschien ben je zelf dan wel simpel, want er is toch echt wel een verschil tussen de gemiddelde stedeling en plattelander hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.
Ik heb niet vaak zoiets simpels gehoord eigenlijk.
You are joking, are you not?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:
http://www.yoursurprise.n(...)LdursCFUdZ3godKnoACw
Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
WhattheactualfuckdidIjustread?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:
Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |