abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134401796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoor :@
Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.

Ik heb niet vaak zoiets simpels gehoord eigenlijk. :')
pi_134402016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef LesMiserables het volgende:
Meestal als ik snel sex heb met iemand is dat echt niet dat ik haar nummer vroeg en daar al vanuit ging. Betekent gewoon dat op het moment dat we elkaar gedate/gezien hebben het heel goed klikte, zowel mentaal als fysiek. Ben zelf helemaal geen fan van eerste date sex ofzo maar vanaf 2de/3de date kan alles wel vind ik. Ervaren mannen hebben toch ook bepaalde voorkeur in bed boven niet ervaren mannen naar wat ik begrepen heb. Het heeft btw niks mee te maken of het nuttig is om met zoveel mensen het bed te delen, sex is vooral leuk en lekker dus waarom zou je het dan NIET doen ?

@complicate
Hoe oud ben je als ik vragen mag dat je nog nooit verliefd geweest bent ? Komt vast, eerste keer is het beste =D.
Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoor :@ , ik zei niet dat men niet moet neuken, ik had het over mensen die met heel het land neuken. Met jan en allemaal bed delen is niet mijn ding.
En ik zal mij ook niet echt tegenhouden om niet te neuken hoor, het ging om mensen die graag hun garage 24/7 open houden. :')

Hoezo, hoe oud ben ik? Er staat toch geen leeftijd om verliefd te worden? Tja, bij mij gaat het niet en ik kan het niet verhelpen toch dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom die snel een ja of nee willen horen Ik heb tijd nodig.

Er is ondertussen wel 1 man die mij begrijp op dat vlak *O* , dus zo "complicated" ben ik ook weer niet hé :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134402126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Heeeyyyy ik ben voorstander van neuken hoor :@ , ik zei niet dat men niet moet neuken, ik had het over mensen die met heel het land neuken. Met jan en allemaal bed delen is niet mijn ding.
En ik zal mij ook niet echt tegenhouden om niet te neuken hoor, het ging om mensen die graag hun garage 24/7 open houden. :')

Hoezo, hoe oud ben ik? Er staat toch geen leeftijd om verliefd te worden? Tja, bij mij gaat het niet en ik kan het niet verhelpen toch dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom die snel een ja of nee willen horen Ik heb tijd nodig.

Er is ondertussen wel 1 man die mij begrijp op dat vlak *O* , dus zo "complicated" ben ik ook weer niet hé :P
Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duiden :). Wat is heel het land/teveel ? 5/10/20 partners op je 30ste ?
  woensdag 18 december 2013 @ 13:45:19 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134402237
quote:
17s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leuk :)
Haha, ik zei toch al dat ik meer van de relaties ben?

@lesmiserables : Ik mag dan minder ervaren zijn qua aantal vrouwen, dat betekent niet dat ik niet met diezelfde vrouwen meer dingen geprobeerd heb en daarom weet wat ik wel en niet lekker/fijn vind...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134402287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Behoefte aan ja of nee op korte termijn is vaak een bepaalde onzekerheid bij mannen, is helaas vrij moeilijk iets aan te doen als vrouw zijnde. Ik mis in dat hele verhaal toch ergens een cijfertje wat je leeftijd aan hoort te duiden :). Wat is heel het land/teveel ? 5/10/20 partners op je 30ste ?
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet. :{

Tja veel is veel hé, gewoon zo van die mannen die in 1 week met meer dan 5 verschillende vrouwen bed delen als zij uitgaan enz: :r en van die naïve vrouwen die dan denken dat zulke mannen het doen omdat hij interesse heeft :') Ik bedoel als ik echt wil neuken , zal ik het wel doen, maar toch niet achteraf gaan janken dat die persoon geen gevoelens heeft terwijl jezelf jouw benen zo snel heb opengegaan. Ik bedoel sommige vrouwen kennen geen verschil tussen seks, gevoelens en liefde!
Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar een player en een badboy herken ik wel snel hoor. :)
  woensdag 18 december 2013 @ 13:49:43 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402365
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:
Hey waarom is mijn leeftijd belangrijk voor jou? Niet dat het een geheim is ofzo, maar heb je dan een theorie dat men op een bepaalde leeftijd verliefd wordt? Dat denk ik niet. :{
Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzo :')
pi_134402377
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is 'raarder' om op je 35e nog nooit verliefd te zijn geweest, dan op je 16e bv. Denk meer daarom. Niet dat ie echt wat met de info kan ofzo :')
:{w
  woensdag 18 december 2013 @ 13:51:17 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef complicate het volgende:

[..]

:{w
wat?
pi_134402456
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

wat?
Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?
  woensdag 18 december 2013 @ 13:53:09 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef complicate het volgende:

Eerst en vooral ben ik geen 35! mijn leeftijd begint nog een een 2! En ik mag hem dat vragen zeker?
Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.
Daarbij mag ik ook gewoon reageren op je, in het openbaar, gestelde vraag.
pi_134402499
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik geef toch een voorbeeld.. ik heb geen idee hoe oud je bent.
Daarbij mag ik ook gewoon reageren op je, in het openbaar, gestelde vraag.
Ja hoor, geen probleem!
pi_134403071
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Tja veel is veel hé, gewoon zo van die mannen die in 1 week met meer dan 5 verschillende vrouwen bed delen als zij uitgaan enz: :r en van die naïve vrouwen die dan denken dat zulke mannen het doen omdat hij interesse heeft :') Ik bedoel als ik echt wil neuken , zal ik het wel doen, maar toch niet achteraf gaan janken dat die persoon geen gevoelens heeft terwijl jezelf jouw benen zo snel heb opengegaan. Ik bedoel sommige vrouwen kennen geen verschil tussen seks, gevoelens en liefde!
Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar een player en een badboy herken ik wel snel hoor. :)
Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eens ;), ik ben zelf helemaal geen voorstander van 1st date sex en dus ook niet van uitgaan->sex. Er moet voor mij minimaal een soort persoonlijke/emotionele band zijn om met iemand het bed te delen, anders heb ik er niet echt direct de behoefte aan of ga ik er iig niet veel moeite voor doen.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:09:20 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134403144
Gelukkig is leeftijd nooit een gevoelig punt voor vrouwen (trekt zich nu verstandig terug uit de discussie). O-)

Overigens complicate, al was je wel 35 geweest, liefde laat zich niet dwingen. Als dat in jouw geval inhoud dat je niet verliefd word maar slechts voor een (al dan niet langere) periode het leuk hebt met iemand is dat jouw goed recht. Zelf ben ik in 27 jaar ook slechts 2 keer echt verliefd geweest waarbij het met een van die twee vrouwen zelfs nooit iets meer dan een vriendschap geworden is (en ja, de tweede was mijn laatste ex, ik ga niet zomaar op mijn knieën)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134403166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha puur en enkel interesse naar je leeftijd/met wie ik praat complicate, niets meer niets minder. Verliefd worden heeft niet zo veel met leeftijd te maken inderdaad. Had niet verwacht dit te zeggen maar zijn we het er toch nog ergens over eens ;), ik ben zelf helemaal geen voorstander van 1st date sex en dus ook niet van uitgaan->sex. Er moet voor mij minimaal een soort persoonlijke/emotionele band zijn om met iemand het bed te delen, anders heb ik er niet echt direct de behoefte aan of ga ik er iig niet veel moeite voor doen.
Ah oké, dan spreken we eigenlijk dezelfde taal nu :P
Maar goed, soms leg ik dingen niet goed uit ofzo , misschien omdat ik Belg ben komt het anders over.
Maar ik wou dus ongeveer hetzelfde bedoelen als jij :)
pi_134403218
Amai, 'ne Belg! >:)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134403255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef Buffell het volgende:
Amai, 'ne Belg! >:)
Je ook dan? misschien kan je mij helpen vertalen als ik hier iets post :{
  woensdag 18 december 2013 @ 14:14:00 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134403327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)
pi_134403342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha nee, helaasch! Maar ik kan Belgen over 't algemeen wel gewoon goed volgen, dus dat is het probleem niet. ^O^
pi_134403386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef yats het volgende:

[..]

Zo lastig is Vlaams niet complicate. Ik begrijp prima wat je post en ik ben toch echt Nederlands (geen Hollander, dat zie ik als een belediging)
Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoor :)
  woensdag 18 december 2013 @ 14:21:22 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134403595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey lieve Yats, nee hoor zo bedoel ik het niet, ik weet dat jij mij versta hoor :)
Dat was ook zo leuk aan Limburg, iedereen die niet uit de provincie kwam was automatisch 'Hollander'. Als rechtgeaarde trotse Gelderlander zie ik dat als een belediging... w/ \

Des te leuker was het dat ik na iets van 1,5 jaar Limburgs kon verstaan en ik toen ineens geen 'Hollander' meer was...
pi_134427534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Tuurlijk. En al die vrouwen pikken jullie in de studentensteden er ook allemaal uit.

Ik heb niet vaak zoiets simpels gehoord eigenlijk. :')
Misschien ben je zelf dan wel simpel, want er is toch echt wel een verschil tussen de gemiddelde stedeling en plattelander hoor :6
  woensdag 18 december 2013 @ 22:42:18 #272
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134428335
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:

http://www.yoursurprise.n(...)LdursCFUdZ3godKnoACw

Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
we dan
pi_134444834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je na een paar keer gedate te hebben een cadeautje wil geven kan je dat hier vinden trouwens:

Zo van dan heb je zo'n chocoladereep met een foto van haar gephotoshopped in jouw bed en dan geef je haar die en dan zij van 'wow'. Of zo'n slabbetje deluxe om subtiel aan te geven dat je bereid bent om de volgende stap te nemen e.d.
You are joking, are you not? :')
pi_134444878
quote:

WhattheactualfuckdidIjustread? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134446379
quote:

Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')