Ik vind m goed, maar je merkt wel dat het een tussenfilm isquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Incantrix het volgende:
Ennn ik ga morgen naar the Hobbit btw. Ik ben érg benieuwd, het eerste deel vond ik zo-zo.
Ja dat gevoel heb ik nou ook....quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Incantrix het volgende:
Ennn ik ga morgen naar the Hobbit btw. Ik ben érg benieuwd, het eerste deel vond ik zo-zo.
Ja, want draakquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Incantrix het volgende:
Whut? Kort? Ik vond 'm hopeloos uitgerekt, dat hele lotr-gezeik en dat gezeur met Radagast sloeg compleet nergens opohja, en die musical aan het begin, dafuq was dat?
/purist
Verder was 'ie wel leuk hoor
Vond je deze leuker als 1, Spees?
Musical aan het begin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Incantrix het volgende:
Whut? Kort? Ik vond 'm hopeloos uitgerekt, dat hele lotr-gezeik en dat gezeur met Radagast sloeg compleet nergens opohja, en die musical aan het begin, dafuq was dat?
/purist
Smaug is de draak toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Incantrix het volgende:
Smaug is de reden dat ik asap naar die film moest![]()
Smaug
Yesh! Eén van mijn favoriete boeken-karakters everquote:
Boek ooit gelezen? Toen ik em uit had dacht ik: worm maken ze hier films van en zijn die ook nog eens hopeloos succesvolquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Incantrix het volgende:
/purist
Ofcourse, daarom zeik ik ook zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boek ooit gelezen? Toen ik em uit had dacht ik: worm maken ze hier films van en zijn die ook nog eens hopeloos succesvolfweaking gedichten en gezang
![]()
Maarrrrrr ja ik ben ook rete benieuwd naar de 2de, vond de eerste wel leuk namelijk
Long time no see!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ohmygod mijn sekreet santa pakket is erzo leuk! ik ontwaak uit mijn winterslaap
hey M_C hammerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Long time no see!
Hoe gaat ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |