Dat is makkelijk gezegd als je samen kinderen hebt.....quote:
De boel op scherp zetten om die muts eens goed te laten merken dat de wereld niet om haar draait.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
heb menig keer op het punt gestaan haar telefoon tegen de muur stuk te gooien).
Wat zouden jullie doen?
Waarom denk je dat ze chatvrienden heeft? Lijkt me dat ze niet verzadigd is in haar behoeften, je kan er meer energie in steken en er uiteindelijk achter komen dat het verspilde moeite was, of je maakt er nu een eind aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd als je samen kinderen hebt.....
LOL. Hoezo is ze een slet, ze heeft niks gedaan. Ze snapt blijkbaar niet helemaal dat mannen vrijwel altijd meer willen en houd wel van aandacht. Jij bent niet lekker.quote:
Wat een onzin, ik heb mijn mannelijke vrienden ontmoet via het gamen en jaren later nog contact mee. Af en toe afspreken als we in de buurt zijn, dat betekent niet dat ik iets mis in mijn relatie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze chatvrienden heeft? Lijkt me dat ze niet verzadigd is in haar behoeften, je kan er meer energie in steken en er uiteindelijk achter komen dat het verspilde moeite was, of je maakt er nu een eind aan.
Op het moment dat je om blijft gaan met lui die je relatie proberen te verzieken wel. Mijn mening dan he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb mijn mannelijke vrienden ontmoet via het gamen en jaren later nog contact mee. Af en toe afspreken als we in de buurt zijn, dat betekent niet dat ik iets mis in mijn relatie.
Dat vind ik dus ook. Zou mij dat gebeuren dan zou ik ook het contact verbreken. Ze zegt dat ze duidelijk de grenzen stelt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef nikky het volgende:
Ik begrijp dat het vervelend is en je vriendin hoort ook duidelijk haar grenzen aan te geven aan die personen. Het zou netjes van haar kant uit zijn om het contact te verbreken omdat de andere persoon maling heeft aan haar relatie met jou.
Ook dat weet ikquote:Aan de andere kant, je vriendin is dus nooit vreemd gegaan, heeft deze persoon nu twee keer gezien in 12 jaar tijd. Dat zegt toch ook wel wat over haar liefde voor jou?
Dilemma.
Dat is dan wel weer waar. Als iemand constant mijn relatie zou afkraken oid dan zou ik er al heel snel klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op het moment dat je om blijft gaan met lui die je relatie proberen te verzieken wel. Mijn mening dan he.
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef LesMiserables het volgende:
Heeft ze veel vrienden 'IRL' ? Misschien is dit haar manier van socializen.
Chatten kan ook met vrouwen. Bewust met mannen chatten is gewoon aandacht zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....
En ja het is haar manier van socializen. Chatten was altijd al haar ding
Ik heb ook veel mannelijke vrienden maar voor mij is stoken in mijn relatie echt een no go. Heeft er 1 gedaan en die spreek ik nu dus ook niet meer. Bal gehakt dat het is ^^quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Als iemand constant mijn relatie zou afkraken oid dan zou ik er al heel snel klaar mee zijn.
lol, mensen gaan soms ook echt vreemd (sex) terwijl ze van elkaar houden, een beetje chatcontact is niet zo bizar denk ik. Je moet vooral aangeven wat de grenzen zijn en waarom en nadrukkelijk vragen of ze dat wilt accepteren of niet. Als ze dat accepteert dan is dat wat je van haar kan verwachten, als ze het niet accepteert moet je met haar praten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als zij van jou zou houden zou ze dat niet zo doen.
Altijd goed om om te draaien in zo'n situatie: 'als een meid jou in bed zou willen hebben en je vriendin weet dat (en kinderen en 10 jaar samen) zou je dan nog haar ontmoeten'? Doet niemand die niet gewoon extra spanning wil ervaren e.d. Ze heeft je een beetje te pakken met het 'haar ding is chatten'.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....
En ja het is haar manier van socializen. Chatten was altijd al haar ding
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als zij van jou zou houden zou ze dat niet zo doen.
Dat is niet echt gebruikelijk zeg maar...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
lol, mensen gaan soms ook echt vreemd (sex) terwijl ze van elkaar houden, een beetje chatcontact is niet zo bizar denk ik. Je moet vooral aangeven wat de grenzen zijn en waarom en nadrukkelijk vragen of ze dat wilt accepteren of niet. Als ze dat accepteert dan is dat wat je van haar kan verwachten, als ze het niet accepteert moet je met haar praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |