abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134230037
Even een nieuw account aangemaakt want mijn vriendin kent mijn origineel account maar kijkt verder niet op fok.

Ik zoek even wat raad. Ik ken mijn vriendin inmiddels een 10 jaar, we wonen samen en hebben enkele kinderen. Voordat wij iets met elkaar kregen had ze al de nodige mannen waar ze via de chat contact me had maar eigenlijk nog nooit ontmoet had.

Gedurende de jaren dat we een relatie hebben is dit een aantal keren uitgelopen op mannen die gevoelens voor haar kregen en onze relatie probeerden te ondermijnen. Helaas is ze soms ook te vrij in haar berichten waardoor een aantal keren de gespreken erg sexueel geworden zijn. Hier ben ik ook niet blij mee maar ze heeft beloofd dat dat niet meer gebeurt.

Mijn vriendin geeft elke keer weer aan dat ze bij mij wil blijven en geen verdere bedoelingen heeft bij het contact. Van de andere kant ze kapt het ook niet af. Een aantal zijn echter te ver gegaan en toen heb ik op mijn strepen gestaan en is het contact echt verbroken.

Nu heeft ze nog 3 mannen over waarmee ze eigenlijk gedurende de dag mee whatsappt de ene keer meer dan de andere keer. Niet met alle 3 gelijktijdig maar wel veel. Nadat ik er iets van gezegd heb is het in elk geval wel 's avonds als we samen op de bank zitten afgelopen (rete vervelend als je samen op de bank zit en je partner zit gedurende de avond elke minuut wel een bericht te typen, heb menig keer op het punt gestaan haar telefoon tegen de muur stuk te gooien).

Laatst was een van deze "vrienden" jarig en vond ze het leuk om eens af te spreken. Dat zou de 2e keer worden dat ze hem in 12 jaar ziet (vorige keer was een jaar of 6 geleden). Normaal had ik daar niet zo'n probleem mee gehad ware het niet dat deze "vriend" herhaaldelijk geprobeert heeft mijn vriendin zijn bed in te krijgen. Hij ging zelfs zo ver dat ik zijn vrouw mocht "lenen" voor een nacht. Dus een partnerruilfeestje.... mijn vriendin gaf aan daar niet gedient van te zijn (en ik ook niet). Een tijd later is dat huwelijk gestrand omdat de vrouw iemand anders leerde kennen en dat was blijkbaar leuker.

Ik heb toen aangegeven geen behoefte te hebben aan dit verjaardagsfeestje en ben niet mee gegaan. Dit is een flinke discussie en uiteindelijk zelfs ruzie geworden. Maar ik heb voet bij stuk gehouden. Mijn vriendin is wel gegaan.

Nu wil de "vriend" komende kerstvakantie bij ons op bezoek komen. Mijn vriendin vroeg of ik samen met hem en zijn kinderen iets wil gaan ondernemen, toen ik aangaf dat niet te zien zitten was ik de gebeten hond.

Ik heb het gevoel dat wat ik ook zeg of doe altijd de pineut te zijn. Ga ik gezellig mee ga ik behoorlijk over mijn grenzen, ga ik niet mee heb ik weer gezeik met mijn vriendin.

Wat zouden jullie doen?
pi_134230085
Dumpen die slet. :)
pi_134230171
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat is makkelijk gezegd als je samen kinderen hebt.....

Daar komt bij ik hou van mijn vriendin :p
pi_134230179
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
heb menig keer op het punt gestaan haar telefoon tegen de muur stuk te gooien).

Wat zouden jullie doen?
De boel op scherp zetten om die muts eens goed te laten merken dat de wereld niet om haar draait.
Mocht ze niet luisteren: telefoon tegen de muur.
pi_134230201
Mja lastig.. Vriendschappelijk is prima maar ik snap niet dat jouw vriendin om wil gaan met mensen die haar relatie om zeep willen helpen. Waarschijnlijk kickt ze gewoon op de aandacht. Als je je er niet prettig bij voelt en dit al een paar keer hebt aangegeven vind ik het behoorlijk egoïstisch van je vriendin dat ze er toch mee door gaat. Ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134230223
Tsja, ik heb ook veel mannelijke vrienden waarmee ik contact heb. Ook af en toe ontmoetingen maar dat heeft verder geen betekenis. Ik kan goed begrijpen dat je geen behoefte hebt om met iemand af te spreken die constant probeert jouw vriendin af te pakken. Aan de andere kant kun je het ook niet echt verbieden, het is wel aso als ze constant aan het whatsappen is als jullie samen iets aan het doen zijn.
pi_134230247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:

[..]

Dat is makkelijk gezegd als je samen kinderen hebt.....
Waarom denk je dat ze chatvrienden heeft? Lijkt me dat ze niet verzadigd is in haar behoeften, je kan er meer energie in steken en er uiteindelijk achter komen dat het verspilde moeite was, of je maakt er nu een eind aan.
  Milf vrijdag 13 december 2013 @ 17:00:53 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_134230251
Ik begrijp dat het vervelend is en je vriendin hoort ook duidelijk haar grenzen aan te geven aan die personen. Het zou netjes van haar kant uit zijn om het contact te verbreken omdat de andere persoon maling heeft aan haar relatie met jou.

Aan de andere kant, je vriendin is dus nooit vreemd gegaan, heeft deze persoon nu twee keer gezien in 12 jaar tijd. Dat zegt toch ook wel wat over haar liefde voor jou?

Dilemma :).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_134230261
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
LOL. Hoezo is ze een slet, ze heeft niks gedaan. Ze snapt blijkbaar niet helemaal dat mannen vrijwel altijd meer willen en houd wel van aandacht. Jij bent niet lekker.
pi_134230278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze chatvrienden heeft? Lijkt me dat ze niet verzadigd is in haar behoeften, je kan er meer energie in steken en er uiteindelijk achter komen dat het verspilde moeite was, of je maakt er nu een eind aan.
Wat een onzin, ik heb mijn mannelijke vrienden ontmoet via het gamen en jaren later nog contact mee. Af en toe afspreken als we in de buurt zijn, dat betekent niet dat ik iets mis in mijn relatie.
pi_134230279
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef LesMiserables het volgende:
Jij bent niet lekker.
Ik ben ontzettend lekker.
pi_134230312
Gadver
5 Ferrari's op videoband!
pi_134230325
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik heb mijn mannelijke vrienden ontmoet via het gamen en jaren later nog contact mee. Af en toe afspreken als we in de buurt zijn, dat betekent niet dat ik iets mis in mijn relatie.
Op het moment dat je om blijft gaan met lui die je relatie proberen te verzieken wel. Mijn mening dan he.
pi_134230326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef nikky het volgende:
Ik begrijp dat het vervelend is en je vriendin hoort ook duidelijk haar grenzen aan te geven aan die personen. Het zou netjes van haar kant uit zijn om het contact te verbreken omdat de andere persoon maling heeft aan haar relatie met jou.
Dat vind ik dus ook. Zou mij dat gebeuren dan zou ik ook het contact verbreken. Ze zegt dat ze duidelijk de grenzen stelt.

quote:
Aan de andere kant, je vriendin is dus nooit vreemd gegaan, heeft deze persoon nu twee keer gezien in 12 jaar tijd. Dat zegt toch ook wel wat over haar liefde voor jou?

Dilemma :).
Ook dat weet ik
pi_134230374
Heeft ze veel vrienden 'IRL' ? Misschien is dit haar manier van socializen.
pi_134230378
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op het moment dat je om blijft gaan met lui die je relatie proberen te verzieken wel. Mijn mening dan he.
Dat is dan wel weer waar. Als iemand constant mijn relatie zou afkraken oid dan zou ik er al heel snel klaar mee zijn.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:05:57 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134230434
Als zij van jou zou houden zou ze dat niet zo doen.
we dan
pi_134230448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef LesMiserables het volgende:
Heeft ze veel vrienden 'IRL' ? Misschien is dit haar manier van socializen.
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....

En ja het is haar manier van socializen. Chatten was altijd al haar ding
pi_134230514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:

[..]

Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....

Chatten kan ook met vrouwen. Bewust met mannen chatten is gewoon aandacht zoeken.
pi_134230522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer waar. Als iemand constant mijn relatie zou afkraken oid dan zou ik er al heel snel klaar mee zijn.
Ik heb ook veel mannelijke vrienden maar voor mij is stoken in mijn relatie echt een no go. Heeft er 1 gedaan en die spreek ik nu dus ook niet meer. Bal gehakt dat het is ^^
pi_134230572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
lol, mensen gaan soms ook echt vreemd (sex) terwijl ze van elkaar houden, een beetje chatcontact is niet zo bizar denk ik. Je moet vooral aangeven wat de grenzen zijn en waarom en nadrukkelijk vragen of ze dat wilt accepteren of niet. Als ze dat accepteert dan is dat wat je van haar kan verwachten, als ze het niet accepteert moet je met haar praten.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:09:47 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134230577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:

[..]

Altijd goed om om te draaien in zo'n situatie: 'als een meid jou in bed zou willen hebben en je vriendin weet dat (en kinderen en 10 jaar samen) zou je dan nog haar ontmoeten'? Doet niemand die niet gewoon extra spanning wil ervaren e.d. Ze heeft je een beetje te pakken met het 'haar ding is chatten'.
we dan
  Spellchecker vrijdag 13 december 2013 @ 17:09:48 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134230579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:11:05 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134230627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

lol, mensen gaan soms ook echt vreemd (sex) terwijl ze van elkaar houden, een beetje chatcontact is niet zo bizar denk ik. Je moet vooral aangeven wat de grenzen zijn en waarom en nadrukkelijk vragen of ze dat wilt accepteren of niet. Als ze dat accepteert dan is dat wat je van haar kan verwachten, als ze het niet accepteert moet je met haar praten.
Dat is niet echt gebruikelijk zeg maar...
we dan
pi_134230631
Je geeft zelf al aan dat ze seksuele gesprekken heeft gehad tijdens die chats.. Sorry hoor, maar dat zegt toch genoeg? Je vriendin is een slet en het zou me ontzettend verbazen als ze nog niks fysieks had gedaan met haar chat'vrienden'.
De rode vlaggen zijn er duidelijk, dat je überhaupt nog bij haar bent nadat ze zulke seksgesprekken heeft gehad achter je rug om, is jouw gebrek als man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')