Het klimaat zegt dat alles warmer word, geloof ik meteen, maar jammer dat ik mijn winterjas mee moet nemen als ik naar Egypte gaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Al die mensen hier die het verschil tussen weer en klimaat niet snappen.
quote:
Er zullen meer (koude-, warmte-, droogte-, neerslag-) extremen zijn, niet minder.quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef cynicus het volgende:
Extremen zijn nou eenmaal extremen omdat ze weinig voor komen. En ondanks dat de aarde opwarmt wil dat niet zeggen dat er nooit meer koude extremen gebeuren, alleen wellicht wat meer of minder vaak. Een enkele extreme gebeurtenis zegt daar niet zoveel over, tenzij je het in connectie brengt met andere regionale/wereldwijde trends.
Sneeuw kun je krijgen als de temperatuur een keer dicht bij 0C is in combinatie met vochtigheid in de atmosfeer. In de Nijl delta is genoeg luchtvochtigheid en dus kan een uitbraak van koude lucht vanuit Rusland naar het zuiden genoeg zijn.
Jij laat je echt in je kontje neuken door de establishment he. Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat is het effect van Global cooling.
Fake dus! Haha...quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)-sphinx-covered-in-s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |