quote:
De FOK!-username is geen onderdeel van het adres hèquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
hoe anoniem is anoniem als je kunt pmmen voor het adres?
Ze heeft aangegeven dat, als mensen haar herkennen, het niet erg is. Zolang het maar niet vol op fok terecht komt. En dat vind ik best logisch.quote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
De FOK!-username is geen onderdeel van het adres hè
Zekers.quote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven dat, als mensen haar herkennen, het niet erg is. Zolang het maar niet vol op fok terecht komt. En dat vind ik best logisch.
gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Schopje, mensen die mee willen doen, PM of DM je me even? Stuur ik je het adres!
Mag ik ook een pm/dm? Wil ook graag een kaartje sturenquote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven dat, als mensen haar herkennen, het niet erg is. Zolang het maar niet vol op fok terecht komt. En dat vind ik best logisch.
quote:Ladies ik heb mijn eerste kerstkaartje binnen![]()
![]()
Van Perenijsje, echt supertof, stond met tranen in mijn ogen bij de brievenbus
![]()
Wat leukquote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik nu iedereen die mee wilde doen het adres gestuurd. Heb je het nog niet, stuur mij dan een berichtje.
En het eerste kaartje is inmiddels gearriveerd! Geplaatst met toestemming:
[..]
quote:Ik heb inmiddels gisteren nog 4 kaartjes gekregen. Van T-i-m, miracle drug, lady wrb, en een gezin die hun FOK! naam niet heeft neergezet: R, P en L B (betreffende fokker weet dan vast wel dat het over hem gaat)
![]()
ik denk dat er ook nog genoeg ergens in een postsorteercentrum rondzwerven. ik merk in mijn omgeving ook dat sommige kaarten er wel erg lang over doen om aan te komenquote:
Vast wel, die van mij is ook nog niet aangekomen zie ik, dinsdag verstuurd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat er ook nog genoeg ergens in een postsorteercentrum rondzwerven. ik merk in mijn omgeving ook dat sommige kaarten er wel erg lang over doen om aan te komen
quote:Ik heb nog vijf kaartjes mogen ontvangen !
Van jou
van Liesje
van PoeSopstokje
van Paarsbeestje
en van 'R, C en F' (foknaam niet bekend) met allemaal mooie en/of inspirerende spreuken over geluk
Echt elke keer een feestje om een enveloppe te openen. Voelt wel heel raar, maar zo tof dat mensen zulke hartverwarmende teksten weten te sturen naar iemand die ze niet kennen. Echt geweldig.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Postbode komt blijkbaar twee keer per dag!
[..]
quote:
Ik heb zelfs een speciaal usericon laten makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik heb letterlijk de PM gekopieerd.
Mobiel zie ik die niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een speciaal usericon laten maken
Ja foei.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mobiel zie ik die niet.![]()
Blame de anonieme fokster.
quote:Ik heb nog drie hele lieve kaarten gekregen. Van deze lieve mensen:
toekito
tammymara
katinka(t)
En mijn nederige excuses aan Poesopstokje voor de typo
We maken er gewoon een reeks van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
't Is je vergeven!
Ben echt benieuwd naar de foto. Hopelijk kun je hem medio februari posten
Misschien een ideetje om "regelmatig" een kaartstuurmoment in te lassen voor diverse "behoeftige" Fokkers?quote:
Ik denk dat dat altijd beter vanuit de fokker zelf kan komen, ook ivm doorgeven van adressen en zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om "regelmatig" een kaartstuurmoment in te lassen voor diverse "behoeftige" Fokkers?
Jawel, en anders maar eerst naar Fok sturen, en dat jullie het doorsturen? Dan is er nog meer privacy ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat altijd beter vanuit de fokker zelf kan komen, ook ivm doorgeven van adressen en zo.
Dan jaag je mensen wel op dubbele portokostenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, en anders maar eerst naar Fok sturen, en dat jullie het doorsturen? Dan is er nog meer privacy ....
Ja dat is ook weer zo ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan jaag je mensen wel op dubbele portokosten
Zullen we dit anders in FB bespreken en dit topic voor de kerstkaartjes laten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, en anders maar eerst naar Fok sturen, en dat jullie het doorsturen? Dan is er nog meer privacy ....
Prima. Is er al een topic voor?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we dit anders in FB bespreken en dit topic voor de kerstkaartjes laten?
Ja, dezequote:
Dankje!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, deze
FHF / FHF Feedback, voor FOK!kers onderling
En nog even dit topic hier spammen
FHF / [gez] Nieuwjaarskaartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |