Klopt idd, bovendien heeft men flink geïnvesteerd in glasvezel in Roemenië, zag ik laatst een keer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:18 schreef IntensiveGary het volgende:
Toch wel grappig dat men denkt dat alleen de laagopgeleiden te vrezen hebben hebben van oostblokkers. Zeker de ICT'ers zouden het in hun broek moeten doen, want die zijn verre van veilig. Ceaucescu was een enorme prutser, maar één ding was goed geregeld; onderwijs. Roemenen zijn keien in de ICT. Het is niet zomaar dat een hoop softwareboeren kantoren hebben in Roemenië. Personeel zeikt niet en werkt keihard. Als die geeks doorhebben (en dat hebben ze. Ik zat er omstreeks 2006 een tijdje en toen verkneukelden ze zich al op wat er komen gaat) dat ze hier voor hun doen een godsvermogen kunnen verdienen, dan gaan er hier heel wat detacheringscontractjes op de schop, hoor.
Ik had daar in 2006 al 50Mbit op m'n kantoor liggen en plukte 10Mbit uit de lucht. Toen zaten we hier geloof ik nog op GPRSquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, bovendien heeft men flink geïnvesteerd in glasvezel in Roemenië, zag ik laatst een keer.
En Reya.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
In het bijzonder gemeenteambtenaren, journalisten en statistici.
Vanaf 1 januari gezellig met z'n allen in de WW.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
In het bijzonder gemeenteambtenaren, journalisten en statistici.
Ontmoetingen plannen wordt plots zeer gemakkelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari gezellig met z'n allen in de WW.
Gezellig bij het UWV aan de borrel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ontmoetingen plannen wordt plots zeer gemakkelijk.
Onrendabelenborrel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ontmoetingen plannen wordt plots zeer gemakkelijk.
U kunt altijd nog aan de slag als diamantslijper, maar die optie staat slechts voor weinigen open.quote:
UWV? U wordt verkracht, U wordt vernederd, U wordt verdacht, U wordt vernietigd???quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezellig bij het UWV aan de borrel.
Alles voor die uitkering.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
UWV? U wordt verkracht, U wordt vernederd, U wordt verdacht, U wordt vernietigd???
Behalve TS is iedereen op FOK! hoogopgeleid, en hoogopgeleiden geven geen moer meer om laagopgeleiden, de Tokkies, dus, tja... no problemos...quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef -tape- het volgende:
Vervelend voor laag opgeleid Nederland.
De jongeren generatie is vaak hoogopgeleid ja. Als je als 40+er op FOK! zit heb ik dan weer mijn twijfelsquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Behalve TS is iedereen op FOK! hoogopgeleid, en hoogopgeleiden geven geen moer meer om laagopgeleiden, de Tokkies, dus, tja... no problemos...
Als je Spaans spreekt tegen Roemenen begrijpen ze het ook!
Mm, 50+'ers hier op FOK! allemaal WO hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:56 schreef -tape- het volgende:
[..]
De jongeren generatie is vaak hoogopgeleid ja. Als je als 40+er op FOK! zit heb ik dan weer mijn twijfels
Spaans, Frans en Italiaans zijn sowieso geen probleem voor ze. De juristen en techies spreken ook allemaal zo goed als vloeiend Engels. Mensen op serieus hoog niveau hoeven zich niet al te veel zorgen te maken. De HBO'ers met een detachingscontractje zouden nog weleens kunnen schrikken binnenkort.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Behalve TS is iedereen op FOK! hoogopgeleid, en hoogopgeleiden geven geen moer meer om laagopgeleiden, de Tokkies, dus, tja... no problemos...
Als je Spaans spreekt tegen Roemenen begrijpen ze het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |