Maar het gaat om die man die op 53-jarige leeftijd werkloos is hè.quote:Op zondag 15 december 2013 12:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat valt niet tegen te houden en heeft ook weinig met de EU te maken.
In sommige Oost-Europese landen is een enorme brain-drain gaande, misschien een idee?quote:Op zondag 15 december 2013 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
Maar het gaat om die man die op 53-jarige leeftijd werkloos is hè.
Waar gaat-ie nou naar toe.
Van uitzendbaantje naar uitzendbaantje? Als hij erg veel mazzel heeft?
Lachen joh.quote:Op zondag 15 december 2013 12:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
In sommige Oost-Europese landen is een enorme brain-drain gaande, misschien een idee?
Het is zijn taak om een CV met de juiste diploma's, goede werkervaring en een goed ontwikkelingstraject te hebben. Daar is de EU niet de schuldige van.quote:Op zondag 15 december 2013 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het gaat om die man die op 53-jarige leeftijd werkloos is hè.
Waar gaat-ie nou naar toe.
Van uitzendbaantje naar uitzendbaantje? Als hij erg veel mazzel heeft?
Kom kom, daar denkt onze Nigel Farage (vzmh) héél anders over.quote:Op zondag 15 december 2013 12:22 schreef Zienswijze het volgende:
Het is zijn taak om een CV met de juiste diploma's, goede werkervaring en een goed ontwikkelingstraject te hebben. Daar is de EU niet de schuldige van.
Het ontbreekt wel degelijk aan leiderschap. De laatste die dat kon is net begraven.quote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het probleem is dat de gemiddelde Nederlander zo lui, verwend en volgevreten is dat ie zich niet kan aanpassen aan een rap veranderende werkelijkheid, en daarvan iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geeft.
Elk volk krijgt de leiders die het verdient. In de nieuwe eeuw kregen we eerst een valse dominee. En toen een lachende marketing-goeroe. Wie het beter kan, steke de hand op.quote:Op zondag 15 december 2013 12:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het ontbreekt wel degelijk aan leiderschap. De laatste die dat kon is net begraven.
Of de leiders die het kiest. En dan moet je afgaan op de belofte die politici doen in het spel van de macht waarin integer beleid en normen en waarden het afleggen tegen het winnen van stemmen waardoor ze op het blauw kunnen blijven zitten.quote:Op zondag 15 december 2013 12:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Elk volk krijgt de leiders die het verdient. In de nieuwe eeuw kregen we eerst een valse dominee. En toen een lachende marketing-goeroe. Wie het beter kan, steke de hand op.
Jaja, ik ken je standpunt en daar kan ik me ook wel in vinden hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 12:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik stel de middenweg voor: vrijhandel en immigratie uit arme landen op basis van schaarste in onze sectoren.
Soms is het beter om niet de ene extreme kant (de huidige EU) en niet de andere extreme kant (de PVV) op te kiezen, maar de middenweg te kiezen
Precies, maar dat heeft naar mijn idee ook zeker met het systeem te maken. Uitkeringen maken de bevolking lui en minder zelfredzaam.quote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het probleem is dat de gemiddelde Nederlander zo lui, verwend en volgevreten is dat ie zich niet kan aanpassen aan een rap veranderende werkelijkheid, en daarvan iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geeft.
En elk forum de users die het verdient.quote:Op zondag 15 december 2013 12:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Elk volk krijgt de leiders die het verdient. In de nieuwe eeuw kregen we eerst een valse dominee. En toen een lachende marketing-goeroe. Wie het beter kan, steke de hand op.
Van wie? De radeloze buurtbewoners, de bewust foutparkerende Bulgaren of de politiek?quote:
Je moet met je tengels van andermans eigendom afblijven.quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Van wie? De buurtbewoners, de bewust foutparkerende Bulgaren of de politiek?
Zoals parkeerplaatsen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet met je tengels van andermans eigendom afblijven.
quote:
Inderdaad beschamendquote:in de straat al geruime tijd overlast is van de Bulgaarse bewoners en de busjes die in de straat worden geparkeerd.
Als het busje 12 jaar oud was: "het busje was al twaalf jaar oud, ik begrijp waarom het busje is aangestoken"quote:Volgens een van de eigenaren - die al een jaar in de straat woont - is een van de busjes nog maar zes jaar oud. Ze begrijpt niet waarom iemand de busjes heeft aangestoken.
Ik schaam mij voor mijn landgenoten die auto's in de fik steken, en ook voor mijn landgenoten die dat wel prima vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Van wie? De radeloze buurtbewoners, de bewust foutparkerende Bulgaren of de politiek?
Jij bent een Bulgaar?quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor mijn landgenoten die auto's in de fik steken, en ook voor mijn landgenoten die dat wel prima vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |