dat bespreek ik liever apart met je, zal ik je ergens toevoegen ofzo zodat we kunnen onderhandelen?quote:
Vraag/richtprijs is verplicht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef lamber het volgende:
[..]
dat bespreek ik liever apart met je, zal ik je ergens toevoegen ofzo zodat we kunnen onderhandelen?
gelukkig ben jij geen mod en wil ik dus niet de prijs vastzetten zodat ik met iedereen apart kan onderhandelen, ook ligt voor mij de prijs een beetje aan hoe ver ik moet reizen om het te verkopen bijvoorbeeld. Dus geef ik nog even geen prijs. Mocht er een mod zijn die dit ook vind sluit ik me hier wel bij aan natuurlijk.quote:
quote:1a. Wat mag je niet aanbieden of vragen in V&A?
• Software (licenties), uitgezonderd spellen voorzien van fysieke drager
• Domeinnamen, e-mailadressen, (game)accounts, bestanden, websites
• Waardebonnen, cadeaubonnen, tegoedbonnen, e-tickets* in welke vorm dan ook**
lees de regels eens doorquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef lamber het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen mod en wil ik dus niet de prijs vastzetten zodat ik met iedereen apart kan onderhandelen, ook ligt voor mij de prijs een beetje aan hoe ver ik moet reizen om het te verkopen bijvoorbeeld. Dus geef ik nog even geen prijs. Mocht er een mod zijn die dit ook vind sluit ik me hier wel bij aan natuurlijk.
Ga lekker in KLB of ONZ trollen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef lamber het volgende:
uitgezonderd spellen voorzien van fysieke drager, lijkt mij genoeg.
nu wegwezen uit dit topic als je toch niet koopt.
en alsnog is het een tegoedbonquote:
je reactie is ongewenst, dit is geen grap ofzo maar een werkelijk aanbod. als je het topic goed had gelezen had je al kunnen weten dat ik je hier liever niet hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ga lekker in KLB of ONZ trollen.
Doe geen moeite, mag geen tegoedbon te koop aanbieden binnen fokquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef lamber het volgende:
[..]
je reactie is ongewenst, dit is geen grap ofzo maar een werkelijk aanbod. als je het topic goed had gelezen had je al kunnen weten dat ik je hier liever niet hebt.
omdat jullie een prijs willen zal ik wel even een formule opstellen voor de prijs.
nee, het is geen tegoed, maar membership voor een game.quote:
tevens; vraag/richtprijs verplicht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef lamber het volgende:
[..]
nee, het is geen tegoed, maar membership voor een game.
ik verkoop dus het spel runescape in fysieke vorm.
Goede bedoelingen betekend niet dat je je niet aan de regels moet houden toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef lamber het volgende:
ik snap niet waarom er zoveel weerstand is tegen dit aanbod, ik kan hier iemand blij mee maken en als het hier niet lukt, gaat het wel via een ander forum. Uit mijn openingspost blijkt ook redelijk dat ik alleen goede intenties heb en niemand een last zal zijn.
Ns trein kaartjes mogen ook verkocht worden toch. Dit is hetzelfde alleen dan voor runescapequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Goede bedoelingen betekend niet dat je je niet aan de regels moet houden toch?
Heb het over het gemis van een vraagprijs, of ze verkocht mogen worden is een twijfelgevalletje waar de mods over kunnen beslissenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:35 schreef Lonsje het volgende:
[..]
Ns trein kaartjes mogen ook verkocht worden toch. Dit is hetzelfde alleen dan voor runescape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |