quote:ja die vind ik leuk
Op donderdag 3 oktober 2002 19:12 schreef sweek het volgende:
http://eels.artistdirect.com/google meisje
cause i like... birds
quote:ik vind het allemaal wel leuk... heb geen albums nog, alleen wat losse nummers
Op donderdag 3 oktober 2002 19:13 schreef Tweater het volgende:[..]
ja die vind ik leuk
birds, mr e's beautiful blues, susan's house en nog enkelen.. .en z'n cover van get your freak on
quote:ik heb 4 cd's, allemaal kopieen helaas
Op donderdag 3 oktober 2002 19:14 schreef sweek het volgende:[..]
ik vind het allemaal wel leuk... heb geen albums nog, alleen wat losse nummers
birds, mr e's beautiful blues, susan's house en nog enkelen.. .en z'n cover van get your freak on
quote:idd, bij Eels heb je een gegarandeert-depri-garantie... maar opzich is het best aardige muziek..
Op donderdag 3 oktober 2002 19:22 schreef Disorder het volgende:
Ik word altijd heeeeel erg droevig van Eels.
Niet echt iets voor mij, wel goede muziek trouwens..
www.eelstheband.com is volgens mij offieceel..
quote:Kort en krachtig, maar wel mee eens.....
Op donderdag 3 oktober 2002 23:38 schreef 4br4x4s het volgende:
Eels... mooi.
quote:ikkke niet
Op donderdag 3 oktober 2002 19:22 schreef Disorder het volgende:
Ik word altijd heeeeel erg droevig van Eels.
Niet echt iets voor mij, wel goede muziek trouwens..
quote:Voor het eerst? Lijkt me sterk. Hun eerste hit, Novocaine for the Soul (1996) was mede door de opvallende clip een relatief groot succes geworden, en was ook feitelijk hun doorbraak. Volgens mij zijn er nog clips van eels geweest zelfs die ooit Superclip bij TMF zijn geweest (Last Stop: This Town? Weet het niet meer zeker. Maar die clip is sowieso ooit op heavy rotation bij desbetreffende clipzender geweest, door de opvallende clip met een wortel/robot in de hoofdrol); maar ik denk niet dat eels en clipzenders twee onbekenden van elkaar zijn.
Op dinsdag 29 juli 2003 20:05 schreef Stefkuh het volgende:
Eels nu (voor het eerst??) op MTV...
Maar om nog even on topic mijn mening in het kort te uiten over eels: de eerste twee CD's waren fantastisch, de derde ging wel, de vierde en de vijfde waren abominabel slecht, of in ieder geval vanuit mijn oogpunt zware teleurstellingen.
Ik heb geloof ik al een keer eerder in een ander topic uitgelegd waarom ik Souljacker eigenlijk helemaal niet goed vind; zal ik nog wel een keertje opzoeken als iemand mij wil aanspreken op de hierboven geuite mening.
quote:ja op LL en 013 paar jaar geleden ook..In de Alpha stond ie nog wel (wat een ontzettende misser)
Op donderdag 3 oktober 2002 19:23 schreef sweek het volgende:
owja... live vond ik het kut.
ben halfweg hun concert weggelopen gewoon
De search moet je voor dit soort dingen maar gewoon negeren, je kunt beter in dit topic verder posten:quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef RemCOW het volgende:
Weet niet of ik hier zo'n oud topic voor omhoog moet schoppen.
laten we deze maar sluiten om misverstanden te voorkomen, oh is al dicht zie ikquote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De search moet je voor dit soort dingen maar gewoon negeren, je kunt beter in dit topic verder posten:
Eels #2
Als alternatief voor de search hebben we trouwens ook het volgende sticky topic: MUZ Bands & Artiesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |