Nah. Dat was zaterdagochtend/middag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
vrijdagnacht had die de 550 gehaald toch
Ik heb niet het idee van dat bitcointalk topic dat het een hele serieuze coin is/gaat worden?quote:
Ah ok, denk dat we het dit weekend wel weer gaan zien aangezien we nu al op maar 860 zittenquote:
Ja, en met je nog een heleboel mensen. Maar $1 is behoorlijk onrealistisch. 0.00001 BTC zou nog wel eens kunnen. Maar dat is al veel imo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Kale het volgende:
[..]
Als ie een dollar waard wordt ga ik nu mijn ontslagbrief schrijven!
Kijk eens hoe de wallet client er uit ziet:quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee van dat bitcointalk topic dat het een hele serieuze coin is/gaat worden?
Whehe. Ik ben ook aan t minen. Half uurtje nu gedaan en 2K dogecoins. Minen met een laptopquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de wallet client er uit ziet:
[ afbeelding ]
Je zou alleen al voor die wallet zo een coin willen hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegahquote:Difficulty 1,890,362
Next Difficulty
in 883 blocks 1,868,274
*Smikes*
Haha geniaal, zou er ook bijna voor beginnen te minen maar dat gaat m'n macbook niet zo fijn vinden.quote:
minerd -a scrypt -t 4 -s 6 -o stratum+tcp://doge.cryptopool.it:3322 -O user:passquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
Maxbet, wat moet ik precies invullen om te minen met dogecoin?
Hier begrijp ik dus niets vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
minerd -a scrypt -t 4 -s 6 -o stratum+tcp://doge.cryptopool.it:3322 -O user:pass
pause
Heb je al een .bat file voor CGminer of ben je helemaal vers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
Maxbet, wat moet ik precies invullen om te minen met dogecoin?
Naar het mining topic met jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |