Hoe werkt dat dan met de conversie van USD>EUR?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef tralalala het volgende:
Centjes van Bitstamp zijn binnen. Woensdagochtend aangevraagd, nu op mijn bankrekening.
Best snel dus.
Tenzij er een correlatie is tussen de altcoins en bitcoin. Als BTC inkakt, zakt LTC meestal mee. Ze kunnen natuurlijk alsnog stijgen zelfs als er een correlatie is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Zouden bij de weekenddip de altcoins op cryptsy juist stijgen ten opzichte van LTC/BTC of dalen? Mij lijkt stijgen... vooral de kleinere altcoins die nu echt 0.0001 cent per stuk zijn
Dat vroeg ik me ook af. Mij lijkt eigenlijk dat ze dalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Zouden bij de weekenddip de altcoins op cryptsy juist stijgen ten opzichte van LTC/BTC of dalen? Mij lijkt stijgen... vooral de kleinere altcoins die nu echt 0.0001 cent per stuk zijn
heb je geld eruit gehaald via bitstamp ? ben ook van plan om het via hun te doen maar weet niet zeker..quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef tralalala het volgende:
Centjes van Bitstamp zijn binnen. Woensdagochtend aangevraagd, nu op mijn bankrekening.
Best snel dus.
In dit geval bedoel ik een LTC/Altcoin. Dus als LTC zakt en die coin houdt zich normaal, zou ie moeten stijgen toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Tenzij er een correlatie is tussen de altcoins en bitcoin. Als BTC inkakt, zakt LTC meestal mee. Ze kunnen natuurlijk alsnog stijgen zelfs als er een correlatie is.
Het gaat hier om de verhouding ALT/BTC niet om ALT/USDquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Tenzij er een correlatie is tussen de altcoins en bitcoin. Als BTC inkakt, zakt LTC meestal mee. Ze kunnen natuurlijk alsnog stijgen zelfs als er een correlatie is.
Hmm, hier zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Mij lijkt eigenlijk dat ze dalen.
BTC daalt>vertrouwen in crypto's daalt>mensen willen crypto's kwijt>mensen ruilen vage alts om voor BTC om te kunnen cashen.
ALT/LTC zelfsquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Het gaat hier om de verhouding ALT/BTC niet om ALT/USD
Koers van de bank waar ze mee werken wordt gebruikt, was 1.38 dus dat klopt wel. (Was alleen de USD/EUR koers van BTC-e gewend maar die is gewoon veel te laagquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met de conversie van USD>EUR?
(er van uitgaande dat je geen dollarrekening hebt)
Ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
Ik heb een logo gemaakt voor een nieuwe coin genaamd Grain (GRA) ..
Dit is het topic over de coin .. (scrypt, POW/POS)
En dit is mijn logo:
[ afbeelding ]
Zouden jullie aub even willen stemmen (op mijn logo) in deze poll?
Beter dan de andere opties in de poll, daarom even voten en mij die bounty bezorgenquote:
Ik wil best stemmen maar heb geen account daarquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Beter dan de andere opties in de poll, daarom even voten en mij die bounty bezorgen
Hmm ok. Je hebt ook uitgezocht of het niet winstgevender is om tijdens een topje je cash gewoon te innen via bitonic?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koers van de bank waar ze mee werken wordt gebruikt, was 1.38 dus dat klopt wel. (Was alleen de USD/EUR koers van BTC-e gewend maar die is gewoon veel te laag)
Verder nog 90 eurocent transactiekosten op 4000 euro dus dat was ook prima te doen.
jup.. zitten nu iig onder mijn outstap waarde.. dus van mij mag het droppen als een mallequote:
Ik stem zo, btw ben het eens met degene in de poll haal die graan aan de achterkant weg...volgens mij ziet dat er dan nog beter uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Beter dan de andere opties in de poll, daarom even voten en mij die bounty bezorgen
outstap waarde?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef WvdL het volgende:
[..]
jup.. zitten nu iig onder mijn outstap waarde.. dus van mij mag het droppen als een malle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |