Ja, die 10 euro klinkt beter. Maar ik heb vanmorgen al moeten opzoeken hoe een lasdoos er uberhaupt uit ziet (wat ik overigens niet heb in mijn meterkast) en na alle video's en dergelijke bekeken te hebben ziet mijn gezicht er nog steeds zo uit:quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef A-mineur het volgende:
Stopcontact, stukje pijp en wat draadjes. Mocht je een lasdoos hebben in je meterkast kun je het daarvandaan pakken. 50 euro is neit duur voor installatie, maar dit kan als je het zelf doet natuurlijk goedkoper (onder de 10 euro, +10 minuten werktijd).
Zelfkennisquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef minesweepah het volgende:
dus het lijkt mij geen slim idee om het zelf te doen
10 euro is wel krap, als je het netjes wilt doen, zet je een lasdoos tussen een bestaande leiding en zet je daar bovenop een WCD. Die zijn daar speciaal voor maar dan moet je denk ik aan 15 euro denken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:14 schreef JamFlava het volgende:
10 euro en kratje bier moet voldoende zijn.
Het zal volgens de hedendaagse normen misschien wel niet mogen, maar waarschijnlijk komt er alleen een router/modem of zoiets op de WCD in de meterkast, dat kan natuurlijk best samen met die wasmachine op 1 groep.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:04 schreef Appeltje2010 het volgende:
Verder zorgen dat je NIET een groep gebruikt waar maar één apparaat op is aangesloten (wasmachine / kookplaat etc).
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de partner het ziet en denk dat kan ik gebruiken voor de stofzuiger !quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Het zal volgens de hedendaagse normen misschien wel niet mogen, maar waarschijnlijk komt er alleen een router/modem of zoiets op de WCD in de meterkast, dat kan natuurlijk best samen met die wasmachine op 1 groep.
Dat klinkt wel als een uitdagingquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:51 schreef FredvZ het volgende:
Iedereen die in staat is om:
• de stroom van een groep uit te schakelen
• een pijpje kan zagen zonder in zijn handen te zagen
• een schroevendraaier vast kan houden
• met een tang een kabel te knippen
• onderscheid kan maken tussen blauw, bruin en geel/groen
kan zelf zo'n stopcontact maken.
Inderdaad en wat let je om (juist in dat geval) gewoon even een andere groep te kiezen? Het is niet echt een onmogelijke zoektocht lijkt me.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef bluemoon23 het volgende:
Het zal volgens de hedendaagse normen misschien wel niet mogen, maar waarschijnlijk komt er alleen een router/modem of zoiets op de WCD in de meterkast, dat kan natuurlijk best samen met die wasmachine op 1 groep.
50,- lijkt me ook zeer redelijk. Het is niet alleen materiaal en de arbeidstijd, maar ook nog de reistijd en reiskosten die ervan betaald moeten worden. En er gaat ook nog 8,67 aan BTW af van die 50,-quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef Rolfieo het volgende:
Op zich is 50 euro een redelijk bedrag. Als je nagaat dat het ongeveer 10/15 euro aan materiaal kost. Wel een hoop geld, maar je weet ook dat het goed gedaan is (ga ik dan even vanuit).
Bij mij stond er 'Breda', dus 'Zevenaar' zal gerelateerd zijn aan je IP-adres.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef gianni61 het volgende:
"wij leveren ook in zevenaar"
waar dan nog??
handig, aangezien ik in maastricht zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bij mij stond er 'Breda', dus 'Zevenaar' zal gerelateerd zijn aan je IP-adres.
10 euro klinkt beter ja, maar wat dacht je van al je tijd en moeite die je nu kwijt bent om 40 euro te gaan besparen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef minesweepah het volgende:
[..]
Ja, die 10 euro klinkt beter. Maar ik heb vanmorgen al moeten opzoeken hoe een lasdoos er uberhaupt uit ziet (wat ik overigens niet heb in mijn meterkast) en na alle video's en dergelijke bekeken te hebben ziet mijn gezicht er nog steeds zo uit:dus het lijkt mij geen slim idee om het zelf te doen
Laat je nou niet overhalen om het zelf te doen, maar vraag het een kennis die er wel wat van weet en anders idd desnoods een kluisjesman. Maar als je niet weet wat je doet kan het goed fout gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:13 schreef minesweepah het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een uitdaging
Bovenstaande kan ik allemaal wel, denk ik. maar mij zit de moeilijkheid (nogmaals ben een leek) in het verlengen van kabels en het juiste kopen zodat alles weer op een normale manier wordt weggewerkt.
Ik ben wel bijna in staat om het allemaal maar te gaan aanschaffen, iets houdt me nog wel tegen om het 'zomaar' ff te gaan doen
50 euro is wel een koopje. Voor een tientje gaat je nooit lukken. Reken eens uit wat het materiaal los kost. Loopt al snel richting de 20 euro. Die overgebleven 30 euro zijn loon/reiskosten en btw.quote:Op zaterdag 14 december 2013 06:24 schreef Aeqvitas het volgende:
50 euro is niet spotgoedkoop. Heb je geen handige vrienden/familie?
Dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
50 euro is wel een koopje. Voor een tientje gaat je nooit lukken. Reken eens uit wat het materiaal los kost. Loopt al snel richting de 20 euro. Die overgebleven 30 euro zijn loon/reiskosten en btw.
Ik bedoel maar. Mensen die is laten doen hebben het geld er ook wel voor. Tevens hebben ze ook eenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:24 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dit.
Voor het laten doen is dit heel schappelijk. Alles is duurder dan zelf.
Heb je gewoon je netwerk goed beveiligd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig, aangezien ik in maastricht zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |