Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Wolve000 het volgende: Voor mij valt het formaat van een gps al gauw mee trouwens. Ik loop met zo'n ding rond:
Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Wolve000 het volgende: Voor mij valt het formaat van een gps al gauw mee trouwens. Ik loop met zo'n ding rond:
die is wel groot en jammer dat je nog steeds maar 3 data velden hebt.
Dat vind ik het enige jammere aan de 405 die ik heb, dat er ook maar 3 data velden tegelijk zichtbaar kunnen zijn, terwijl ik best meer data zou willen zien...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
die is wel groot en jammer dat je nog steeds maar 3 data velden hebt.
Dat vind ik het enige jammere aan de 405 die ik heb, dat er ook maar 3 data velden tegelijk zichtbaar kunnen zijn, terwijl ik best meer data zou willen zien...
Maar je kan toch wel doorklikken lijkt me?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende: Ach, zolang gemiddelde pace en hartslag te zien zijn vind ik het prima. De rest zie ik wel als ik thuis ben
Ik wil eigenlijk wel meer zien: - HR - Distance - Session time - Clock - Pace - Average Pace - Pace last lap En vast nog wel een paar die ik vergeet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Zou niet weten waarom ik al die verschillende dingen in een loopje zou willen zien. Dan ben je meer bezig met nadenken over getalletjes dan met 't genieten van je loopje...
Ik heb drie dingen in beeld, en verder kijk ik ook eigenlijk nergens naar tijdens het lopen:
* Huidige snelheid * Totale tijd * Totale afstand
Fijne van m'n huidige is dat het scherm vrij groot is. Dus snel af te lezen. Alleen is hij wel een beetje groot. Bovendien is een deel van het bandje los, dus hij zit nu met tape aan het bandje vast.
Ik wil binnenkort toch wel een keer aan de GPS omdat mijn stappenteller op sommige snelheden toch wel veel afwijking heeft en dan neem ik dus elke keer ook nog mijn telefoon mee..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik ben blij met mijn 610 maar heb ook geen ervaring met andere horloges. Zou niet snel voor een baksteen kiezen.
Vanochtend een klein rondje gedaan, met twee intervalletjes van 200 meter het viaduct op. Verder rustig aan gedaan, dit weekend zijn we met familie in center parcs en wil dus nog een rondje met mossel door de Limburgse bossen hollen.
6x1000p800 in de mist. In combinatie met de kinkhoest niet heel erg aangenaam, maar de training ging zowaar prima. Was dat altijd maar zo. Ik zou bijna zeggen dat het vanzelf ging, maar dat is natuurlijk niet zo. Lang/lang/handschoenen/muts trouwens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Wolve000 het volgende: Ik heb drie dingen in beeld, en verder kijk ik ook eigenlijk nergens naar tijdens het lopen:
* Huidige snelheid * Totale tijd * Totale afstand
Fijne van m'n huidige is dat het scherm vrij groot is. Dus snel af te lezen. Alleen is hij wel een beetje groot. Bovendien is een deel van het bandje los, dus hij zit nu met tape aan het bandje vast.
Niet? Ikzelf heb hem juist bovenaan staan. Ik vind dat juist het belangrijkst. Toch leuk om te zien dat ieder zijn eigen voorkeur/mening heeft
Ik weet dat ik er tijdens het lopen in elk geval weinig mee doe. Ik loop m'n verschillende tempo's liever op gevoel dan op hartslag.
Voor heuvel/snelheidstraining zou het achteraf wel handig zijn trouwens, want nu is het soms moeilijk te zie in de grafiekjes waar de inspanning zit, omdat de grafiek nogal grillig is. Met een hartslaggrafiek er bij kan je dan beter zien waar de versnellingen of klimmen zitten.
Misschien vanavond maar weer eens omdoen voor de baantraining (is alleen de vraag waar dat ding uberhaupt is...).
Ik heb er ook niet zoveel mee. Maar ik kijk sowieso niet erg veel op m'n horloge tijdens het lopen. Voor achteraf vind ik het nog wel interessant omdat cijfertjes, maar als ik met de groep loop ga ik toch niet m'n tempo aanpassen omdat m'n hartslag te hoog/laag is.