Soms denk ik dat ook wel eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ja want door de geschienis heen van de mensheid was er geen plezier te beleven zonder alcohol
verslaafden
Nou ja goed, nog meer ontopic dan, van die kinderchampagne.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ook wel eens.
Maar daar ging dit topic idd niet over (al vind ik het wel een topic waard btw)
Hier ook geen champagne of andere drankjes tijdens kerst of oud&nieuw.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja goed, nog meer ontopic dan, van die kinderchampagne.
Zullen wij ook hebben met alleen volwassenen, omdat niemand eigenlijk alcohol drinkt.
sommige vanwege geloof en andere omdat ze gewoon de smaak van wijn/champagne of alcohol in z'n algemeen niet te zuipen vinden.
Ik val meer in het midden, ik lust wel een glaasje champagne of wijn, maar drink het eigenlijk alleen met oud en nieuw.
Heb wel eens een fles dure champagne achterover geslagen, gelukkig word je er niet dronken van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hier ook geen champagne of andere drankjes tijdens kerst of oud&nieuw.
Maar da's vooral omdat ik er niet van houd om de reden die je hierboven al beschrijft: ik vind de smaak van alcolhol erg smerig. Proef het altijd meteen als het ergens doorheen zit. Een bewust onthouder ben ik niet, maar ik weiger om iets te drinken wat ik vies vind.
En jij doet het goed, als je 't mij vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |