Jij als labrat zal het wel wetenquote:Op maandag 16 december 2013 10:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, vriesbestendigheid heeft te maken met het percentage yeti sperma in de ruitenwissersproeivloeistof
Wie denk je dat dat goedje moet oogstenquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij als labrat zal het wel weten
zo te lezen de jongste labratquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wie denk je dat dat goedje moet oogsten![]()
Haha, jij zult je nu immer afvragen of we daadwerkelijk Yeti's in het dierenlaboratorium hebben.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zit je een beetje te zoeken naar ruitenwisservloeistofmeuk, kom je dit tegen:
[..]
En een ander product heeft als unieke eigenschap:
[..]
Wat de neuk is er gebeurt met een jerrycan van 5 liter wat niet bevriest tot min 25?
Kan je in stijl worstenbroodjes eten.quote:Op maandag 16 december 2013 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zit je een beetje te zoeken naar ruitenwisservloeistofmeuk, kom je dit tegen:
[..]
En een ander product heeft als unieke eigenschap:
[..]
Wat de neuk is er gebeurt met een jerrycan van 5 liter wat niet bevriest tot min 25?
quote:Op maandag 16 december 2013 10:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, jij zult je nu immer afvragen of we daadwerkelijk Yeti's in het dierenlaboratorium hebben.
Wat heeft dat nou met ruitenwisservloeistof te maken?quote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan je in stijl worstenbroodjes eten.
Eikelquote:
Hij bedoelt dat de energy drink geur met worstenbroodjes de perfecte combinatie is die doet denken aan low life scum.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Wat heeft dat nou met ruitenwisservloeistof te maken?
Ooh, dat bedoelt ie. Ik drink nooit energy drank, dus ik ben ook niet helemaal thuis in die scenequote:Op maandag 16 december 2013 10:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eikel
[..]
Hij bedoelt dat de energy drink geur met worstenbroodjes de perfecte combinatie is die doet denken aan low life scum.
Ik ook niet. Maar energy drink is voor scum, dat hoort iedereen te weten!!!!quote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh, dat bedoelt ie. Ik drink nooit energy drank, dus ik ben ook niet helemaal thuis in die scene
Dat weet ik ook. Het dieptepunt is wel als ik lui met Euroshopper energydrink van een kwartje zie lopenquote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar energy drink is voor scum, dat hoort iedereen te weten!!!!
Hehehequote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Het dieptepunt is wel als ik lui met Euroshopper energydrink van een kwartje zie lopen
AA drinkquote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Al die energy drinks zijn grote bull-shit. En troep.
Als je zonodig goed wilt doen mbt duursporten, dan is een iso-tone drink beter dan al die peppie troep.
Donderdag.quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ER, zitten je winterslofjes er al onder?
En weer 500 euro down the drainquote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Donderdag.
Dan wintersloffen eronder plus grote beurt.
Ik ga me niet wagen aan al dat gedoe.quote:Op maandag 16 december 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarvoor kan je beter zelf gaan knutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |