BackStreetboys en gaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
One Direction op de achtergrond en gaaaaan
I know where you live.quote:
Dan kunnen we samen oppassenquote:
Ja ik zit nog steeds te wachten op die datum vriend.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen oppassen
edit: Meet?
Dan wacht je al heel lang op iets waar ik niks van weet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te wachten op die datum vriend.
Jij riep hier toch iets over week of twee terug?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan wacht je al heel lang op iets waar ik niks van weet.
Ohh dat ja. Dat waren de Rotterdammers hierquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij riep hier toch iets over week of twee terug?
De crew misschien wel, maar de game SUCKS right now.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh dat ja. Dat waren de Rotterdammers hierMaar ik vond het idd een goed idee. En misschien brengt het de crew nieuw leven in.
Daar heb je gelijk in.. Al ben ik sinds 1 of 2 updates niet meer online geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De crew misschien wel, maar de game SUCKS right now.
Ik vandaag nog... na een time out weer uitgezet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Al ben ik sinds 1 of 2 updates niet meer online geweest
Een meet lijkt me dan wel weer geinig
Rockster heeft de missie verwijdert.... Waarschijnlijk komt ie terug na de patch maar dan is die glitch ook gepatched... Best wel k*tquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom ik geen bagage handlers kan kiezen?
Daarnaast speelde ik het net met 4 anderen, maar er kwamen helemaal niet veel XP bij en kon niet hetzelfde doen met de heli zoals op die video.
gvd..quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Rockster heeft de missie verwijdert.... Waarschijnlijk komt ie terug na de patch maar dan is die glitch ook gepatched... Best wel k*t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
die fok meet was toch alleen voor Rotterdammers en omgeving?
ik ga niet met 2e rangs boeren en neuzen rondhangen
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou goffetomme eurio's neerleggen om jou in je trainingspakkie te zien. Mij 'n boer noemen!![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
maar ik heb helemaal geen trainingspakkiequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat.
Ik zou goffetomme eurio's neerleggen om jou in je trainingspakkie te zien. Mij 'n boer noemen! ±) ?O/
Heb ik verkeerd gekeken zeker ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen trainingspakkie
Die meet gaat nog leuk worden hoehoequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij kijkt hihi![]()
spannunnd dit he![]()
![]()
Panini is bijgedraaiden ik heb hem vergeven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
durex en panini lijkt mij een geschikt duo
Jij mag mee ;-)quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Divje het volgende:
Dat alleen al is m'n treinkaartje/rit met durex (?) waard
hoelang duurt dat met zo'n tractor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Panini is bijgedraaiden ik heb hem vergeven.
Neemt niet weg dat ik hem nog een enorme kakker vindt en wiwa een homo.
[..]
Jij mag mee ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |