Aldus Kun_Agueroquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je HMF bent.
Verder vind ik het aanmaken van een kloon altijd een zwakke schreeuw op aandacht.
Oproepjes om per DM getroost te worden zijn dat gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je HMF bent.
Verder vind ik het aanmaken van een kloon altijd een zwakke schreeuw op aandacht.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 21:50:29Tot slot voor de PSV-ers onder m'n volgers: Van Bommel heeft deze week 2x bij PSV getraind en komt mogelijk in de winterstop definitief reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Djeez vindt dit leukquote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even naar het toilet.
Oftewel: Michael Reiziger uit de selectie zetten.
quote:
Aandacht van jou ja..quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oproepjes om per DM getroost te worden zijn dat gelukkig niet.
Korninquote:
okquote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Gooi Retteketet site eens in de OP.
jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als AZ 2-2 speelt zijn ze groepshoofd toch?
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef Pascalus het volgende:
RETTEKETETTEKETET
AAAA ZET
WAAR BLIJFT DIE BAL
DIE BAL MOET IN HET NET
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oproepjes om per DM getroost te worden zijn dat gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |