Dat is dan weer nuttig nieuws.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wat boeit mij het nou dat er in schamlamlamstam 50 mensen zijn omgekomen doordat een bus stond te wankelen op een bergtop en doordat iemand een haar uit z'n hoofd trok de hele bus naar beneden stortte?
Ik had het niet over wel of geen nuttig nieuwsquote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan weer nuttig nieuws.
daar lees ik dan ook weer overheen. Maar technologie, (wereld) politiek en economie raakt ons allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wat boeit mij het nou dat er in schamlamlamstam 50 mensen zijn omgekomen doordat een bus stond te wankelen op een bergtop en doordat iemand een haar uit z'n hoofd trok de hele bus naar beneden stortte?
Precies, dus dan maakt het ook niet uit of ik het wel of niet leesquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar lees ik dan ook weer overheen. Maar technologie, (wereld) politiek en economie raakt ons allemaal.
je kan er wat me doen of je erdoor laten verrassen inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, dus dan maakt het ook niet uit of ik het wel of niet lees
Zat nieuws over dat er weer een BN-er een scheet heeft gelaten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het niet over wel of geen nuttig nieuws
En dat er ook nog een baby bij zat ...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat nieuws over dat er weer een BN-er een scheet heeft gelaten.
telegraaf.nl zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is dat soort nieuws ook wel op de radio, en dat hoor ik minimaal -2x per dagquote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan er wat me doen of je erdoor laten verrassen inderdaad
Precies, gewoon niks volgen dusquote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fok.nlquote:
Oh echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat er ook nog een baby bij zat ...
Nog ergerquote:
quote:
een goed actualiteiten programma is anders ook leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik check toch wel minimaal 1 keer per dag nu.nl
En dan inderdaad het economische nieuws, en technologie dingen voornamelijk.
En uiteraard de sportdingen.
En filmnieuws.
En muziekshizzle
En het regionale nieuws
Laten we het er maar op houden dat ik graag op de hoogte ben.
Actualiteitenprogramma's op tv heb ik dan wel weer vrij weinig mee.
Heel af en toe wil ik nog weleens pauw en witteman kijken, ligt er een beetje aan wie er bij zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een goed actualiteiten programma is anders ook leuk om naar te kijken
dat deed ik ook tot RTL Late Night begon, dat vind ik wel een stukje beter, alleen zijn de gaten niet altijd even interessant.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel af en toe wil ik nog weleens pauw en witteman kijken, ligt er een beetje aan wie er bij zit.
heb zelfs de badkamervloer geschrobd en de kraan ontkalkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |