Dat is dan weer nuttig nieuws.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wat boeit mij het nou dat er in schamlamlamstam 50 mensen zijn omgekomen doordat een bus stond te wankelen op een bergtop en doordat iemand een haar uit z'n hoofd trok de hele bus naar beneden stortte?
Ik had het niet over wel of geen nuttig nieuwsquote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan weer nuttig nieuws.
daar lees ik dan ook weer overheen. Maar technologie, (wereld) politiek en economie raakt ons allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wat boeit mij het nou dat er in schamlamlamstam 50 mensen zijn omgekomen doordat een bus stond te wankelen op een bergtop en doordat iemand een haar uit z'n hoofd trok de hele bus naar beneden stortte?
Precies, dus dan maakt het ook niet uit of ik het wel of niet leesquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar lees ik dan ook weer overheen. Maar technologie, (wereld) politiek en economie raakt ons allemaal.
je kan er wat me doen of je erdoor laten verrassen inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, dus dan maakt het ook niet uit of ik het wel of niet lees
Zat nieuws over dat er weer een BN-er een scheet heeft gelaten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het niet over wel of geen nuttig nieuws
En dat er ook nog een baby bij zat ...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat nieuws over dat er weer een BN-er een scheet heeft gelaten.
telegraaf.nl zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is dat soort nieuws ook wel op de radio, en dat hoor ik minimaal -2x per dagquote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan er wat me doen of je erdoor laten verrassen inderdaad
Precies, gewoon niks volgen dusquote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fok.nlquote:
Oh echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat er ook nog een baby bij zat ...
Nog ergerquote:
quote:
een goed actualiteiten programma is anders ook leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik check toch wel minimaal 1 keer per dag nu.nl
En dan inderdaad het economische nieuws, en technologie dingen voornamelijk.
En uiteraard de sportdingen.
En filmnieuws.
En muziekshizzle
En het regionale nieuws
Laten we het er maar op houden dat ik graag op de hoogte ben.
Actualiteitenprogramma's op tv heb ik dan wel weer vrij weinig mee.
Heel af en toe wil ik nog weleens pauw en witteman kijken, ligt er een beetje aan wie er bij zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een goed actualiteiten programma is anders ook leuk om naar te kijken
dat deed ik ook tot RTL Late Night begon, dat vind ik wel een stukje beter, alleen zijn de gaten niet altijd even interessant.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel af en toe wil ik nog weleens pauw en witteman kijken, ligt er een beetje aan wie er bij zit.
heb zelfs de badkamervloer geschrobd en de kraan ontkalkt.quote:
De badkamer is dus ook schoon en frisquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb zelfs de badkamervloer geschrobd en de kraan ontkalkt.
Today was a good day.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Nice Ik pak net een gitaar welke ik al maanden niet gebruikt heb en hoefde em niet eens te stemmen
en dat wil jij in elkaar bouwen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand een Hayabusa-blok en een old mini cooper over?
iddquote:
Wat versta je onder leuke muziek?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd
Nu nog leuke nieuwe muziek scoren
Tijd en kennis van constructie is er wel, de rest nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dat wil jij in elkaar bouwen?
theorie vs praktijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd en kennis van constructie is er wel, de rest niet
Ik heb ook wel praktijkervaring hoor met construeren van beugels etc. Ik heb alleen geen werkplaatsquote:
laat ik het zo zeggen, als het in de top 40 heeft gestaan zit er meestal weinig uitdaging in.quote:
Noem eens wat, lukraak.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, als het in de top 40 heeft gestaan zit er meestal weinig uitdaging in.
Klassieke stukken zijn vaak leuk om te spelen of muziek van goede gitaristen.
een motorblok inbouwen is wel wat anders dan een beugel makenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook wel praktijkervaring hoor met construeren van beugels etc. Ik heb alleen geen werkplaats
Was ook meer een loze opmerking, maar dat neemt niet weg dat het een leuke combinatie is
Stairway to heaven!quote:
Eagels bijv. Phil collins.quote:
Goh dat snap ik ook wel. Zoals ik zei het was ook een loze opmerkingquote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een motorblok inbouwen is wel wat anders dan een beugel maken
Zelfs bij een 100% originele restauratie, wat in theorie dus simpelweg los en weer vast schroeven is, was serieuze kennis en soms de hulp van een professional nodig.
Zeker geen slecht nummer, maar onderhand wel een beetje afgezaagd.quote:
Phil Collins.quote:
ja, op de bank zitten meteen dikke jointquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dus
nee, wc en wastafel moeten nog, maar dat doe ik wel als ik naar bed gaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De badkamer is dus ook schoon en fris
Daar wordt je niet vies vanquote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, op de bank zitten meteen dikke joint
Eens met peu, die kennis haal je niet uit een boekje, die leer je in de praktijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een motorblok inbouwen is wel wat anders dan een beugel maken
Zelfs bij een 100% originele restauratie, wat in theorie dus simpelweg los en weer vast schroeven is, was serieuze kennis en soms de hulp van een professional nodig.
Elk jaar weer een rampquote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Stomme hoerige zorgverzekeringen
Ik kom er niet uit hoor
Alleen dat ik moet gaan overstappen
Oh, ook een optiequote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, wc en wastafel moeten nog, maar dat doe ik wel als ik naar bed ga
Ik blijf gewoon zelfdequote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Stomme hoerige zorgverzekeringen
Ik kom er niet uit hoor
Alleen dat ik moet gaan overstappen
maar dan is wel het frisse eraf.quote:
dingen die je in een paar minuten gedaan hebtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elk jaar weer een ramp
[..]
Oh, ook een optie
Laat ik eerst eens wat te drinken pakken
Ik heb zelf de diplomas maar nooit als monteur gewerkt. Gelukkig hobbiet mijn vader al erg lang en heb ik een netwerk opgebouwd die ik ook op zondag avond kan bellen als het moet een de auto maandag ochtend weer moet rijdenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens met peu, die kennis haal je niet uit een boekje, die leer je in de praktijk.
Voer voor menig discussie met mijn vader.
Ik ben ook iemand die dingen weet doordat ik het opgezocht heb, mijn vader omdat ie al 35 jaar monteur is. En meestal is zijn methode ook gewoon beter. Bepaalde handigheidjes etc
Truequote:Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dingen die je in een paar minuten gedaan hebt
Lekker, CC of Ice Tea Green graag
graciasquote:Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
* Vinniiee glas CC inschenkt voor GvsE
Ja voor mij nooit zo maar moet nu met sommige dingen rekening gaan houdenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elk jaar weer een ramp
[..]
Oh, ook een optie
Laat ik eerst eens wat te drinken pakken
Fijn voor jequote:
Vindt het altijd wel grappig die jonkiesquote:Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zelf de diplomas maar nooit als monteur gewerkt. Gelukkig hobbiet mijn vader al erg lang en heb ik een netwerk opgebouwd die ik ook op zondag avond kan bellen als het moet een de auto maandag ochtend weer moet rijden
Ik ben niet super handig, maar vind het wel geweldig om te doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zelf de diplomas maar nooit als monteur gewerkt. Gelukkig hobbiet mijn vader al erg lang en heb ik een netwerk opgebouwd die ik ook op zondag avond kan bellen als het moet een de auto maandag ochtend weer moet rijden
Daarom juist, doe het dan meteen goedquote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan is wel het frisse eraf.
FBTO zit ik, altijd perfecte dekking tot nu toe.quote:
jonkies? Ik ben net zo oud als jij volgens mijquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vindt het altijd wel grappig die jonkies
Niet jij, zoals vin.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jonkies? Ik ben net zo oud als jij volgens mij
gelukkig ben ik dat wel, draai niet snel ergens mn hand voor om.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet super handig, maar vind het wel geweldig om te doen.
Lekker sleutelen, heerlijk
dat wel jaquote:
Hoe jong ben jij dan?quote:
Ja ik las vanmiddag al zoiets ja. Ortho enzo voor de kidsquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja voor mij nooit zo maar moet nu met sommige dingen rekening gaan houden
gedoe
[..]
Fijn voor je![]()
Als ik ergens aan begin krijg ik het meestal wel voor elkaar, maar niet zo snel als bijvoorbeeld mijn vader of mijn broertjequote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dat wel, draai niet snel ergens mn hand voor om.
Of ik moet er gewoon geen zin in hebben
Van de week vervang ik ook ff mn thermostaat, is zo gebeurd.
Nee?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat wel ja
Is rival er ook btw? Heb het type nummer van mn versterker gevonden
22.quote:
Volgens mij besef je dat pas als je het niet meer bent.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed
Ik ben ook niet zo heel snel, maar maak geen fouten meer zoals compleet nutteloze dingen loshalen, of dingen afbreken oid.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ergens aan begin krijg ik het meestal wel voor elkaar, maar niet zo snel als bijvoorbeeld mijn vader of mijn broertje
komt welquote:
broekiequote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
22.
[..]
Volgens mij besef je dat pas als je het niet meer bent.Als ik me nu jong voel, dan voel ik me een kind.
Je bent jonger dan ik.quote:
Nee, maar ik mag toch wel verbaasd zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan is het onmogelijk om mij oud te voelen?
Ouwe lul!quote:
Mja, zo voelt het lichamelijk wel eens jaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag toch wel verbaasd zijn?
Opa.
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouwe lul!
[..]
Mja, zo voelt het lichamelijk wel eens ja
miete ben je ook. Op jouw leeftijd zat ik elke avond aan het bier met mn huisgenoten studie ontwijkend gedrag te vertonen.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouwe lul!
[..]
En dan noem je mij datquote:Op donderdag 12 december 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouwe lul!
[..]
Stijve (hihaho) spieren en pezen enzoquote:
Ik studeer nietquote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
miete ben je ook. Op jouw leeftijd zat ik elke avond aan het bier met mn huisgenoten studie ontwijkend gedrag te vertonen.
ja en ik studeerde, werkte en had een levenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stijve (hihaho) spieren en pezen enzo
[..]
Ik studeer niet
Ik studeer niet, werk, en heb geen levenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en ik studeerde, werkte en had een leven
Hoe kan je je dan als een ouwe lul voelen je moet energie voor 10 hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik studeer niet, werk, en heb geen leven
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kan je je dan als een ouwe lul voelen je moet energie voor 10 hebben
Als ik van de bank op moet staan dan lijk ik echt net een opa, zo traag gaat hetquote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever oud en flexibelquote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij bent ook oud, ik niet
Ik ben het beide nietquote:Op donderdag 12 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever oud en flexibel
dan jong en dat niet
Meer sporten?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik studeer niet
Ach er zal weinig veranderen als ik nu oud wordquote:Op donderdag 12 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever oud en flexibel
dan jong en dat niet
PILATESquote:Op donderdag 12 december 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wordt het juist nog erger vreemd genoeg
O.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1quote:
yoga geeft energie en flexibiliteit.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die stuurde me door naar de fysio. Massage helpt en als ik een half uurtje weg ben dan zit alles weer vastquote:Op donderdag 12 december 2013 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O.
Al naar de huisarts of zo geweest?
*dvd downloaden gaat*quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
yoga geeft energie en flexibiliteit.
een excuus vanaf 10 rum te drinken:7quote:
Rumquote:Op donderdag 12 december 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een excuus vanaf 10 rum te drinken:7
Regel een chick om je elke avond te masseren.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die stuurde me door naar de fysio. Massage helpt en als ik een half uurtje weg ben dan zit alles weer vast
[..]
*dvd downloaden gaat*
wat doe je nu aan sport dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Regel een chick om je elke avond te masseren.
Anders inderdaad yoga of pilates. Damn, dat wil ik ook wel weer doen. Er is zoveel te doen!
Ik ga elke week nu... tis wel zwaar maar zeker goed voor mequote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders inderdaad yoga of pilates. Damn, dat wil ik ook wel weer doen. Er is zoveel te doen!
Ik snap er geen kut vanquote:Op donderdag 12 december 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een excuus vanaf 10 rum te drinken:7
Ja als dat regelen zo makkelijk gingquote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Bankzitten.quote:
Achteraf voelde ik me best lekker. Maar ik vond Body Balance leuker (dat was yoga, pilates en tai chi), stuk gevarieerder. Maar dat geven ze niet in de buurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga elke week nu... tis wel zwaar maar zeker goed voor me
en daarna nog 1/2 keer gewoon mijn schema af
dat is ook zwaar.quote:
Sowieso veel vrouwen bij yoga of pilates.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van
[..]
Ja als dat regelen zo makkelijk ging
Ik zal eens rond kijken, thanks
Wow, pikstraf en verplicht naar yogaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat doe je nu aan sport dan?
Yoga was voor mij echt een openbaring, ging alleen omdat mn toenmalige scharrel dreigde te stoppen met sex te hebben, vanaf dat moment ging ik elke week.
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Achteraf voelde ik me best lekker. Maar ik vond Body Balance leuker (dat was yoga, pilates en tai chi), stuk gevarieerder. Maar dat geven ze niet in de buurt.
Klopt. Ik ben mollig geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook zwaar.
Oh nee wacht. Daar wordt je zwaar van
Sportschool ookquote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso veel vrouwen bij yoga of pilates.
Hier in de buurt is het of heel duur, of heel uitgekleed. Dus geen groepslessen enz.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Ik ben zo blij met mijn sportschool
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging vrijwillig daarna. Die pikstraf gold net zoveel voor haar, dus dat had ze sowieso niet volgehoudenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow, pikstraf en verplicht naar yoga
Je bent niet goed
Klopt. Maar daar is er toch een betere man/vrouw verhouding.quote:
Ja ik betaal ook wel wat pm maarja.. daar zijn de mogelijkheden dan ook wel naarquote:Op donderdag 12 december 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier in de buurt is het of heel duur, of heel uitgekleed. Dus geen groepslessen enz.
dat is zeker een grote prequote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure, zolang je het zelf maar gelooftquote:Op donderdag 12 december 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging vrijwillig daarna. Die pikstraf gold net zoveel voor haar, dus dat had ze sowieso niet volgehouden
Mwa, ligt aan welk momentquote:Op donderdag 12 december 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is er toch een betere man/vrouw verhouding.
Ja. Ik heb me onlangs weer uitgeschreven want ik was toch niet tevreden. Veel mensen wezen me erop dat ik voor minder, meer kon krijgen. Bovendien is alleen fitness het niet. Ik probeer een passie te zoeken. Zoals dansen, dat lijkt me echt heel tof.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik betaal ook wel wat pm maarja.. daar zijn de mogelijkheden dan ook wel naar
Sportschool zat altijd vol met mannen toen ik gingquote:Op donderdag 12 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Jackie
[..]
Wtf. Zelfs in dit gehucht.
Ik ken de feitenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sure, zolang je het zelf maar gelooft
hup weer aan het sporten danquote:
Ligt ook aan het type sportschool en hoe het gepromoot wordt. Ik had op de sportschool ook echt een mancave gezien. Zo'n klein zweethok met alleen spierbundels. Daar lagen alle zware gewicht. Ik kan altijd best wel wat gewicht hebben, maar in zo'n hok voel ik me echt niet prettig.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sportschool zat altijd vol met mannen toen ik gingMisschien 1 of 2 vrouwen of zo
Ja dat is zonde van het geld dan... dan kan je dat beter elders uitgeven waar je wel op je plekkie zitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik heb me onlangs weer uitgeschreven want ik was toch niet tevreden. Veel mensen wezen me erop dat ik voor minder, meer kon krijgen. Bovendien is alleen fitness het niet. Ik probeer een passie te zoeken. Zoals dansen, dat lijkt me echt heel tof.
Zondagmiddag gaanquote:Op donderdag 12 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sportschool zat altijd vol met mannen toen ik gingMisschien 1 of 2 vrouwen of zo
Uhu uhuquote:
Eerst een baan. Moet geld.quote:
Ja hier ook.. basic fit heet datquote:Op donderdag 12 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ben nogal wispelturig op dat gebied. Eerst vind ik iets helemaal geweldig en daarna zwakt het af en wordt het kut. Ik weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is zonde van het geld dan... dan kan je dat beter elders uitgeven waar je wel op je plekkie zit
Nee daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt ook aan het type sportschool en hoe het gepromoot wordt. Ik had op de sportschool ook echt een mancave gezien. Zo'n klein zweethok met alleen spierbundels. Daar lagen alle zware gewicht. Ik kan altijd best wel wat gewicht hebben, maar in zo'n hok voel ik me echt niet prettig.
Waar zat je?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik heb me onlangs weer uitgeschreven want ik was toch niet tevreden. Veel mensen wezen me erop dat ik voor minder, meer kon krijgen. Bovendien is alleen fitness het niet. Ik probeer een passie te zoeken. Zoals dansen, dat lijkt me echt heel tof.
Dat heet een schop onder je reet nodig hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ben nogal wispelturig op dat gebied. Eerst vind ik iets helemaal geweldig en daarna zwakt het af en wordt het kut. Ik weet niet wat dat is.
Active.quote:
Dit was geen cheap ass sportschoolquote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ook.. basic fit heet dat
ook als je het niveau verder opvoerd?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ben nogal wispelturig op dat gebied. Eerst vind ik iets helemaal geweldig en daarna zwakt het af en wordt het kut. Ik weet niet wat dat is.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel. Maar het is niet alleen met sport, ook dingen die weinig inspanning vereisen. Ik heb geen echte passies.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heet een schop onder je reet nodig hebben
snap ikquote:
Ohja dat herken ik wel hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh heb ik ook vaak hoor. Maar wellicht nog niet gevonden ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel. Maar het is niet alleen met sport, ook dingen die weinig inspanning vereisen. Ik heb geen echte passies.
Een lotgenootquote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel. Maar het is niet alleen met sport, ook dingen die weinig inspanning vereisen. Ik heb geen echte passies.
Dat moet verschrikkelijk zijn bij sollicitaties.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
voordeel van yoga, nooit meer mannen dan vrouwenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt ook aan het type sportschool en hoe het gepromoot wordt. Ik had op de sportschool ook echt een mancave gezien. Zo'n klein zweethok met alleen spierbundels. Daar lagen alle zware gewicht. Ik kan altijd best wel wat gewicht hebben, maar in zo'n hok voel ik me echt niet prettig.
Nee, jij zei 1/2 vrouwen. Ik zei wanneer er meer waren!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel op je vinger nagaan
Daarvoor blijf ik nooit lang genoeg hangen. Behalve toen ik trainde op de sportschool van ex. Hij maakte dan altijd nieuwe schema's voor me want hij wist precies dat ik net wat verder wilde als wat je eerste indruk van mij zou zijn (ben nooit echt slank geweest, maar wel sterk). Hij was mijn motivatie, hij was enthousiast en dat is aanstekelijk. Maar ja, ik moest hem weer dumpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook als je het niveau verder opvoerd?
Ik ook niet /carequote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet ik het pas als het veel te laat is.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh heb ik ook vaak hoor. Maar wellicht nog niet gevonden ofzo.
Zullen we samen gaan kickboxen?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor blijf ik nooit lang genoeg hangen. Behalve toen ik trainde op de sportschool van ex. Hij maakte dan altijd nieuwe schema's voor me want hij wist precies dat ik net wat verder wilde als wat je eerste indruk van mij zou zijn (ben nooit echt slank geweest, maar wel sterk). Hij was mijn motivatie, hij was enthousiast en dat is aanstekelijk. Maar ja, ik moest hem weer dumpen.
Ja dat is meestalquote:Op donderdag 12 december 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet ik het pas als het veel te laat is.
Hebben ze hier ook, ik hou er niet vanquote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Oude sportschool hier had zelfs sauna
Is het ook. Ik moet doen alsof het hartstikke leuk is.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat moet verschrikkelijk zijn bij sollicitaties.
Dommiequote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor blijf ik nooit lang genoeg hangen. Behalve toen ik trainde op de sportschool van ex. Hij maakte dan altijd nieuwe schema's voor me want hij wist precies dat ik net wat verder wilde als wat je eerste indruk van mij zou zijn (ben nooit echt slank geweest, maar wel sterk). Hij was mijn motivatie, hij was enthousiast en dat is aanstekelijk. Maar ja, ik moest hem weer dumpen.
Ik ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet /care
moet dat dan ? is dat verplicht in het leven
Kickboxen is wel gaaf.quote:
ben trouwens wel benieuwd hoe je er uit ziet dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
In druten schijnen ze wel goed te trainen, en dan niet die groep die bij active zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Kickboxen is wel gaaf.Net als Krav Maga, dat zou ik nog wel eens willen doen.
Gelukkig heb ik geen spijt van die verbroken relatie. Het werkte gewoon niet tussen ons. Maar ja, wel een gratis personal trainer.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dommie
Ik herken dat wel, gelukkig kan ik zelf redelijk inschatten wanneer ik een stap verder moet gaan.
Vond het vaak wel relaxt, ook niet druk meestal omdat weinig wisten dat je er gebruik van mocht makenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook, ik hou er niet van
Ik ga ook niet douchen, dat doe ik thuis wel
Ooit komt er vast een punt dat ik het wel durf en me niet meer schaam voor mijn lichaam...
Als ik oud en een rozijntje ben ofzo
Echt heel snoezig.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben trouwens wel benieuwd hoe je er uit ziet dan.
Ja ik ook, maar het is zoals het is....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat hebben.
Ja!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil haar knuffelen en nooit meer loslaten?
Dat is wel jammer ja, snap ook wel dat het geen reden is om er bij te blijven.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen spijt van die verbroken relatie. Het werkte gewoon niet tussen ons. Maar ja, wel een gratis personal trainer.
Ik zag die kinderen bij die les. Allemaal tokkies die vaders.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In druten schijnen ze wel goed te trainen, en dan niet die groep die bij active zit.
dat zegt mij toch niksquote:
Om haar in je kelder te stoppen?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja!
En mee naar huis nemen enzo
Snoezig?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om haar in je kelder te stoppen?
Laat D het maar niet weten.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja!
En mee naar huis nemen enzo
Nee, eerst trainde ze op de klepperheide, maar zijn nu verhuisd naar een ander pand aan de van heemstraweg, tegenover de Karwei. Kickboxing druten heet het geloof ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag die kinderen bij die les. Allemaal tokkies die vaders.
Welke groep bedoel jij dan? Die zelfverdedigingsclub?
Nee, dat dan weer nietquote:Op donderdag 12 december 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om haar in je kelder te stoppen?
Op de bank?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Gewoon op de bank, of in de hoek van je slaapkamer bij de andere knuffelbeesten
O, die ken ik niet. Wat mag het kosten?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, eerst trainde ze op de klepperheide, maar zijn nu verhuisd naar een ander pand aan de van heemstraweg, tegenover de Karwei. Kickboxing druten heet het geloof ik.
I'm a stuffed animal?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Gewoon op de bank, of in de hoek van je slaapkamer bij de andere knuffelbeesten
Euh ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Als je 2 keer in de week wil trainen 40 euro geloof ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die ken ik niet. Wat mag het kosten?
[..]
I'm a stuffed animal?
Per maand of per week?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je 2 keer in de week wil trainen 40 euro geloof ik.
Jongedames die mijn kruk warmhouden en er lief bij lachen krijgen al snel dat predikaat van mij.quote:
Nee joh, maar ze hoeven niet alles te wetenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die ken ik niet. Wat mag het kosten?
[..]
I'm a stuffed animal?
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ....Seriously? Niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Het klinkt ineens minder positief.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jongedames die mijn kruk warmhouden en er lief bij lachen krijgen al snel dat predikaat van mij.
Kan ik snel hè?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het klinkt ineens minder positief.
Misschien omdat jij je complimenten naar mij toe niet onder stoelen of banken steekt. Dat is bij hem nog wel eens verkeerd overgekomen. Maar ja, niet te veel van aantrekken.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee joh, maar ze hoeven niet alles te weten
[..]
Seriously? Niet verwacht.
Hmmm ... Nog wel duur.quote:
Volgende keer steek je die kruk maar in je reet.quote:
Dan zou ik bij Shots media solliciteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Nog wel duur.
Misschien moet ik maar naakt solliciteren.
Is 'ie tenminste wel warm.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer steek je die kruk maar in je reet.
WT, eindbaas van me.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik bij Shots media solliciteren.
auwquote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat nog verbazingwekkend weinig.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, eindbaas van me.
Hoe is jouw programma aanstaande woensdag?
Ik zal je helpen met een snoezige glimlach.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is 'ie tenminste wel warm.
Nice mate. Ik ga morgen even kijken of de quiz er is die woensdag.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat nog verbazingwekkend weinig.
Wie niet? Volgens mij is dat onderdeel van het integratietraject.quote:
Dat is fijn. Als je er dan nog een beetje bij schreeuwt kan ik weer voldaan naar huis.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal je helpen met een snoezige glimlach.
Moet ie niet teveel naar kijken joh, alsof ik je van hem zou willen afpakkenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat jij je complimenten naar mij toe niet onder stoelen of banken steekt. Dat is bij hem nog wel eens verkeerd overgekomen. Maar ja, niet te veel van aantrekken.
Ik denk dat jij harder schreeuwt dan ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is fijn. Als je er dan nog een beetje bij schreeuwt kan ik weer voldaan naar huis.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je, wordt het toch nog romantisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij harder schreeuwt dan ik.
Veel plezier!quote:
Ach, hij moet zich niet zo aanstellen. Ik ben hartstikke betrouwbaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ie niet teveel naar kijken joh, alsof ik je van hem zou willen afpakken
Zo ben ik dus ook weer niet![]()
![]()
Relax D. Fera is safe
Nou niet iedereen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie niet? Volgens mij is dat onderdeel van het integratietraject.
Een avond om nooit te vergeten.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie je, wordt het toch nog romantisch.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet iedereen.
Paar jaar terug had de vriend van een nichtje daar gesolliciteerd, tante is dat aan het vertellen en ik roep dus meteen: ah, hij gaat voor zijn werk de hele dag porno kijken.
Uh hoezo?
Maar even uitgelegd wat voor media ze daar produceren.
[..]
Nou niet iedereen.
Paar jaar terug had de vriend van een nichtje daar gesolliciteerd, tante is dat aan het vertellen en ik roep dus meteen: ah, hij gaat voor zijn werk de hele dag porno kijken.
Uh hoezo?
Dat ookquote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Ach, hij moet zich niet zo aanstellen. Ik ben hartstikke betrouwbaar.
[..]
Nou niet iedereen.
Uh hoezo?
En dan hebben we ook nog een locatie in het dorp waar menig nederlandse pornofilm is opgenomen.quote:
Je oude kroeg toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog een locatie in het dorp waar menig nederlandse pornofilm is opgenomen.
En waar er regelmatig gangbangs etc zijn.
En dan heb ik het niet over de bloods en de crips.
Waar?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog een locatie in het dorp waar menig nederlandse pornofilm is opgenomen.
En waar er regelmatig gangbangs etc zijn.
En dan heb ik het niet over de bloods en de crips.
Klein dorp he.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom weet je dat allemaal vraag ik me dan af
Hm, interessant Royco.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein dorp he.
En heb zelf ook wat dingetjes gehad in de pornobranche.
je wilt live kijken of meedoen?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij ooit op camstudenten.nl ingelogd hebt, dank je wel voor de inkomsten.
Nee, sorry voor je gederfde inkomsten.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij ooit op camstudenten.nl ingelogd hebt, dank je wel voor de inkomsten.
Ik woon in de buurt, misschien wel grappig om te weten.quote:
Jij hebt "hete Hetty" vast weleens gezien bij de c1000quote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, misschien wel grappig om te weten.
Ik ken dat soort plekken nooitquote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, misschien wel grappig om te weten.
Vast wel. Ik zou alleen niet weten wie dat precies is.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt "hete Hetty" vast weleens gezien bij de c1000
even googlen en dan weet je het snel genoegquote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zou alleen niet weten wie dat precies is.
We kunnen er een keer een Fok! Meet doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zou alleen niet weten wie dat precies is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen er een keer een Fok! Meet doen.
In de C1000?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog gewerkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat valt vast ook wel te regelen met Hans.
een bukakke meetquote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
des te leukerquote:
Heb je mij wel eens gezien?quote:
gangbang dan?quote:
drinken bij de c1000, dat is origineelquote:Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon bij drinken houden
Ik heb weinig behoefte aan sexuele activiteiten met jullie er bij, no offence.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
drinken bij de c1000, dat is origineel
als de vrouwen lekker genoeg zijn negeer ik de rest graagquote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte aan sexuele activiteiten met jullie er bij, no offence.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een man die jou afwijst?quote:
Ga maar weer aan de vrouwen denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een man die jou afwijst?
[..]
[..]
Ja met jou mag niet hequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga maar weer aan de vrouwen denk ik
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja met jou mag niet he
En dan vind ik het alsnog niet prettig als peu en sedan ons aan staan te moedigen.
Ik zoek dan wel een andere uit. Die ene waar jij het net over had of zoquote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja met jou mag niet he
En dan vind ik het alsnog niet prettig als peu en sedan ons aan staan te moedigen.
Sedan?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zoek dan wel een andere uit. Die ene waar jij het net over had of zo
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
Ik neem aan dat als ik van D naar een orgie mag, dat het ook inclusief seks is. Anders lijkt het me nogal pointless.
Anders ga ik wel in een hoekje kijken en soppen.quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
Ik neem aan dat als ik van D naar een orgie mag, dat het ook inclusief seks is. Anders lijkt het me nogal pointless.
Denk het ook niet. Maar om eerlijk te zijn ben ik zelf ook niet weg van.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar, ik denk niet dat D dat dan zo'n goed idee vindt hoor
Ouch. Een blauwtje.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan nog zou ik je niet doen.
dat zou jammer zijn ja. Als Roy te lafjes is dan offer ik me wel op.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
nee. Die uit die filmsquote:
Opofferen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zou jammer zijn ja. Als Roy te lafjes is dan offer ik me wel op.
geloof me, zou ga je het niet ervarenquote:
altijd nog beter dan een kerelquote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah bah Peu.
Die is in de vijftig en echt niet lekker.
Dan zou ik nog eerder Kim Holland doen.
Uhu. Woorden zeggen zo weinig.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geloof me, zou ga je het niet ervaren
noem een tijd en plaatsquote:
De C1000 terwijl Roy er boodschappen doet.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De C1000 terwijl Roy er boodschappen doet.
Ik heb daar serieus totaal geen moeite meequote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Handig, als peu je dan niet kan bevredigen kun je altijd nog een komkommer pakken.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig, als peu je dan niet kan bevredigen kun je altijd nog een komkommer pakken.
Of een aubergine he Huppel
om op de rauwe plekken te leggen jaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig, als peu je dan niet kan bevredigen kun je altijd nog een komkommer pakken.
Of een aubergine he Huppel
mooi, kan je weer vies makenquote:
wat saaiquote:Op donderdag 12 december 2013 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk gewoon van plan om te gaan slapen
Mag niet, ik heb kerstontbijtquote:Op donderdag 12 december 2013 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat je zoooo verslapen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |