Stijnijntjequote:
Amaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Was ik weer![]()
Zo patat frituren en nog een joint roken
Ik heb een neefje, die is autistisch en heeft add. Vandaag hem stoned als een garnaal laten worden. Begon hij uit het niets een lied te zingen. Een lied van knuffelrock 17 ofzo. Broetje en ik gingen helemaal stuk van het lachen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:24 schreef badtripbob het volgende:
viro
Mensen nog wat leuks te vertellen hier?
whehe nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een neefje, die is autistisch en heeft add. Vandaag hem stoned als een garnaal laten worden. Begon hij uit het niets een lied te zingen. Een lied van knuffelrock 17 ofzo. Broetje en ik gingen helemaal stuk van het lachen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een neefje, die is autistisch en heeft add. Vandaag hem stoned als een garnaal laten worden. Begon hij uit het niets een lied te zingen. Een lied van knuffelrock 17 ofzo. Broetje en ik gingen helemaal stuk van het lachen.
Boerin dat je bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb boerenfriet:
[ afbeelding ]
Iets met "I'm feeling pretty, don't you feel pretty? Look into the mirror and say you're pretty." en zijn gezicht alleen al was droogquote:
Ben je dan niet benieuwd hoe sociaal hij zal worden van wat mdma?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:56 schreef Viro het volgende:
Ik heb het gefilmd, alleen gooi ik het niet online. Is lullig voor hem en dat terwijl ik er maanden over heb gedaan om hem uit zijn schulp te komen. Hij was vanavond erg vrolijk, op zijn gemak met "vreemden" en ondernam zelf initiatief om zelf een gesprek aan te gaan met anderen. Denk dat ik hem vaker stoned moet laten worden![]()
![]()
Hij tript al heel erg hard op wiet, is niet normaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 03:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ben je dan niet benieuwd hoe sociaal hij zal worden van wat mdma?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste roltrappen in UzbekistanKankerdroog dit.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat zijn allemaal mensen met fucking carnavals kleding ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:42 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft een kusje op Mur zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |