Tuuuuurlijk kan ik dat ...allemaal kleine hapjes dit dat....als ik de datum weet kan ik het wel maken...en misschien kan het wel bij mij thuis.Moet ik eerst weten hoeveel idioten er komen naar de meetingquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
Zou channie 'zakuska' kunnen maken?![]()
Lijkt me meetwaardig vreten en een prima vervanger voor de kutcakes als die er toch niet mochten zijn.
Hurrrr, weetje hoe lang ik in de trein moet zitten om in Breda te komen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk kan ik dat ...allemaal kleine hapjes dit dat....als ik de datum weet kan ik het wel maken...en misschien kan het wel bij mij thuis.Moet ik eerst weten hoeveel idioten er komen naar de meeting![]()
![]()
![]()
![]()
Hoelang?? ik heb geen hondenhok....wel een schuur en een zomerhuisje in mijn tuinquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hurrrr, weetje hoe lang ik in de trein moet zitten om in Breda te komen?Dan moet ik haast in het hondehok blijven slapen om de meet nog iets mee te kunnen maken.
Maar die russische hapjes zagen er wel goed uit. Kaviaar met wodka is sowiewo een goede combo.
taart?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hoelang?? ik heb geen hondenhok....wel een schuur en een zomerhuisje in mijn tuin
Er kunnen heus wel wat mensen blijven slapen hoor....Ama mocht sowieso blijven van mij....
ik kan van alles maken...gooi iets en ik kan het wel maken.
Alsof je ons uit je bed zou schoppen wanneer ik samen met Mur een evil siamese vorm.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hoelang?? ik heb geen hondenhok....wel een schuur en een zomerhuisje in mijn tuin
Er kunnen heus wel wat mensen blijven slapen hoor....Ama mocht sowieso blijven van mij....
ik kan van alles maken...gooi iets en ik kan het wel maken.
Niemand komt in mijn bed hahaha....Vrouwen mogen dat dan wel.....quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je ons uit je bed zou schoppen wanneer ik samen met Mur een evil siamese vorm.![]()
Even gekeken en het is "maar" 3,5 uur reizen.mits er wodkakaviaar met ei is vind ik dat een prima deal.
Mur en ik als siamese zijn onzijdig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Niemand komt in mijn bed hahaha....Vrouwen mogen dat dan wel.....
Ik heb 5 slaapkamers en een zolder..
Ik vind dat trouwens zielig...kaviaar eten..ik stuur je wel door naar mijn neven die vreten dat wel....zogenaamd duur doen of je van elite komt muhahahaha lacht er vettig bij
Jullie kunnen in 1 bed...siameesjes!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur en ik als siamese zijn onzijdig.![]()
Veel te groot huis voor een Fokker trouwens.
Zielig voor de vissen of zielig omdat je zogenaamd duur doet? Ik heb namelijk geen flauw idee van kaviaar maar zag er wel lekker uit met wodka op een ei. Ei met eieren erop met wodka.
Een steur is toch geen zoogdier, gekke Rusky.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jullie kunnen in 1 bed...siameesjes!
Veel te groot huis voor een fokker?? ben gewoon een verwendkutkind
zielig voor de zoogdier ,die worden dood gemaakt voor eitjes
Het ziet er ook lekker en goed uit maar ik kan vele lekkerdere dingen maken.watertanden alles
zooo dan mag ik alvast ff oefenen dus hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:17 schreef Channie83 het volgende:
ligt eraan Aadje...hoeveel bij elkaar.
Jij mag pas komen als je voor mij de spagaat doet...
Ik las het en dacht nee das fout channie...maar geen zin om het te veranderen.Gelukkig viel het je ook op....waarom niet?? ik maak geen frikandel zooi met bladerdeeg....ik vind wel dat je wel moet proberen want van mijn eten en hapjes word je noooooooooooooooit ziek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een steur is toch geen zoogdier, gekke Rusky.![]()
Samen met Mur een bed delen?dream coming true. Moest bijna een traantje laten.
Alles is goed behalve bladerdeegrommel, ben daar ooit zo ziek van geworden dat een frikandelbroodje nog steeds een hele opgave is.
ook geen appelflappen???quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alles is goed behalve bladerdeegrommel,
Corry koningsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik las het en dacht nee das fout channie...maar geen zin om het te veranderen.Gelukkig viel het je ook op....waarom niet?? ik maak geen frikandel zooi met bladerdeeg....ik vind wel dat je wel moet proberen want van mijn eten en hapjes word je noooooooooooooooit ziek.
huilen is voor jou telaat...ik kom niet meeerrrrr
van wie is dit nr?
Nee, maar die dingen was ik sowieso al geen fan van.quote:
veel rek en strek oefenen doen... en anders mag je wel gewoon komen hoor.ik had het graag willen zien hahaha....ik woon in braboland jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
zooo dan mag ik alvast ff oefenen dus haha
ik ga niet stemmen op die meet datum, want heb altijd op de laatste momenten nog plannen.
maar mocht het in amsterdam zijn op een mooie datum kom ik sowieso wel ff roken, is voor mij 30min afstand. jij woont in brabantland toch? dan ga ik sowieso met de auto, dus mochten er nog mensen mee willen rijden dan
Ik slaap sowieso met jou. Lekker lepeltje lepeltje.quote:
klinkt ook wel fokkin lekker trouwens!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, maar die dingen was ik sowieso al geen fan van.
Varkenshaas in bladerdeeg met mango/sambal saus is wel weer prima te eten.
Ojaaaaaaaaaaaaaaaa,mijn neefje zong het vanmiddag voor mij en kwam er maar niet op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Corry koningsen de rekels
![]()
![]()
Nee, zelf ooit van die hapjes gemaakt ook rond kerst oid, maar was geen succes en een week ziek samen met huisgenoot.
Ik weet nu al dat dit vannacht mijn natte droom gaat worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaaaaaaa,mijn neefje zong het vanmiddag voor mij en kwam er maar niet op.
Ja dan hadden jullie gewoon bedorven vlees ofiets ,ik ga je gewoon dwingen....armen vast houden dit dat..neus dicht knijpen en mond open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |