Alles goed met jou dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man heb er net één opgestoken en subliem gerukt
gewoon ff lkkr de duitse helm poetsen, de boel opvegen en lekker doorrokenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Ik ben er 1 aan het smoken
Zit ook al af en toe te denken om te gaan fappen maar nog lekker bezig met photoshop en internet. Check http://badtripbob.deviantart.com/ . Ik vind die fractal wallpapers best goed gelukt IMO.
Tnx, dat is ook mijn nieuwste. Ben pas begonnen met fractalkunst en begin het wel beter te snappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon ff lkkr de duitse helm poetsen, de boel opvegen en lekker doorroken
http://badtripbob.deviant(...)allpaper-5-419598186 deze is vet
Wat voor wiet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef aadspagaat het volgende:
My Medicine From The
[ afbeelding ]
,Bazenshop
Heet die wiet zo?quote:
nouja het is wel het wietje waar ze om bekend staan, maar het zo zou maar gewoon ww kunnen zijn die ze onder die naam verkopenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heet die wiet zo?
Is dat een eigen wietje van hen of gewoon bijvoorbeeld ww onder andere naam of zo?
Stijnijntjequote:
Amaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Was ik weer![]()
Zo patat frituren en nog een joint roken
Ik heb een neefje, die is autistisch en heeft add. Vandaag hem stoned als een garnaal laten worden. Begon hij uit het niets een lied te zingen. Een lied van knuffelrock 17 ofzo. Broetje en ik gingen helemaal stuk van het lachen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:24 schreef badtripbob het volgende:
viro
Mensen nog wat leuks te vertellen hier?
whehe nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een neefje, die is autistisch en heeft add. Vandaag hem stoned als een garnaal laten worden. Begon hij uit het niets een lied te zingen. Een lied van knuffelrock 17 ofzo. Broetje en ik gingen helemaal stuk van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |