Had hij daar argumenten voor?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
Hij zei dat we allemaal gefopt worden en dat bitcoin nu dood gaat
Vast niet. Maat het is vooral balen dat er een hoop vermogen in kan zitten wat niet te traceren is.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had hij daar argumenten voor?
Verwacht je dat nu echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hij was uiteraard erg enthousiast.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hold mijn fiat positie aangezien ik niet elk uur kan traden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef ulq het volgende:
Wow. Nog steeds niks gebeurd
Is zo'n extreme stilstand in het verleden een voorbode voor een crash of een stijging gebleken? Volgens mij heeft ie überhaupt nog niet zo lang stil gestaan sinds ie boven de 200$ is gekomen
Ik zit ook sinds vanmiddag in Fiat. Heb wel bitcoin paranoïd geïnstalleerd om er dit keer eens goed van te kunnen profiteren. Voor mijn gevoel zijn de grootste klappen steeds tussen drie en vier uur 's nachts geweest.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hold mijn fiat positie aangezien ik niet elk uur kan traden.
idem btcquote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef lf2 het volgende:
Sell order van ltc al 3 uur bezig. Op 30.90.
Hij staat stil. Niemand koopt. Niemand verkoopt.
Haten op fiatquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
op btc china gebeurt tenminste nog iets
volume is iets groter, gaat nog een beetje op en neer. misschien ook omdat die munt nix waard is dan lijkt t dat er meer gebeurt.quote:
Op BTCChina heeft de koers van vandaag procentueel nog minder gefluctueerd dan op btc-e.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
volume is iets groter, gaat nog een beetje op en neer. misschien ook omdat die munt nix waard is dan lijkt t dat er meer gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |