Als je het verschil niet kent tussen een kat bij het nekvel pakken, en een kat bij de haren pakken, zou ik een baasje voor die kat zoeken die wel weet hoe een kat functioneert.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef suikergirl het volgende:
wat een gek, je gaat hem toch niet aan z'n haren pakken dat doe ik toch ook niet!!
klacht: vriend pakt erianus bij zijn nekvel
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:25 schreef Dressers het volgende:
Gisteren mijn vriendin bij haar nekvel gepakt en van de bank gegooid toen ze met haar poes begon te spinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 16:28:35 ]
Haha Leuk bedachtquote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ze is moddervet a.k.a een zeekoe
Ja. Maar dus niet om ze te straffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef probeer het volgende:
Domme trut.
Wel eens gezien hoe een katachtige haar jongen vervoert? Juist, door ze in hun nekvel te bijten.
Durfde jij dat altijd?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je een verhaaltje hoort van een kleuter in een kringgesprek na het weekend
"en toen... en toen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |