TS, kookte vriendlief 'toevallig' ??quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef zatoichi het volgende:
Goed onderwerp ook om tijdens een voedselvergiftiging te bespreken...
Om serieus te reageren. Dat lijkt mij wel. Als je opgewonden van feces wordt, lijkt me dat ook wel een onderdeel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef GobSmacked- het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hij wil niet ingesmeerd worden met poep of op zijn borst mij mijn ding laten doen zeg maar maar het hele idee wint hem op.
Uit eten had ik net gezegd. Bij de chineesquote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef probeer het volgende:
[..]
TS, kookte vriendlief 'toevallig' ??
And the poo thickens .. nou ja
Nou het kwam dus ter sprake.quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef zatoichi het volgende:
Goed onderwerp ook om tijdens een voedselvergiftiging te bespreken...
Nou dat voelt toch niet echt lekker nee, ondanks dat ik natuurlijk al wel wat vermoedens had kwam het nog hard aan zoiets over de lippen te horen van je partner.quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef Canillas het volgende:
Ik probeer me voor te stellen wat er in godsnaam door je heen gaat als zoiets je verteld wordt, lukt me (gelukkig) niet haha.
Ik lees nu aldoor al over trollin en trollen, ik krijg tientallen berichtjes van mannen hier of ik troll en weet ik veel wat.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat nu wel erg de troll kant op
Maar goed, dit is en blijft een dingetje in je relatie TS, om toch even serieus te reageren... Dus aan jou de vraag of je daar mee om kan blijven gaan. Nu neemt het misschien nog geen bizarre vormen aan, maar wat als poepgeursnuffelen op een gegeven moment wat saai en alledaags wordt?
Trollen is wanneer je een ietwat apart of ongeloofwaardig verhaal vertelt om reacties uit te lokken, en jezelf vervolgens een beetje van de domme houdt. Kortom, vaak worden écht bizarre of ongeloofwaardige verhalen die wél waar zijn ook in die categorie geplaatst of de TS beticht van trollenquote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik lees nu aldoor al over trollin en trollen, ik krijg tientallen berichtjes van mannen hier of ik troll en weet ik veel wat.
Wat doe ik niet goed? ik kom hier gewoon met mijn probleem. Als of ik dit leuk vind.
Ze heeft er een neusje voorquote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef Mirjam het volgende:
TS had dus toch gelijk toen ze dacht dat dit zaakje wel stinkt.
Gezien je ui zou je het wat minder moeten doenquote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef LelijKnap het volgende:
Maar merkte je t ookal niet tijdens de orale seks? Dat ie meer (met zn neus en mond) bij je anus hing dan normaal?
iiiieeeeuuuuwwwwwww!!!!! Gatverrrrrrr. Ik snap dat je dat wel een obstakel vind. Het voelt wel erg ongemakkelijk lijkt me.quote:[b]Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef GobSmacked- het
Hij raakt opgewonden van alles wat met nummer 2 te maken heeft en fantaseert er vaak over.
Begrijp me niet verkeerd hij wil niet ingesmeerd worden met poep of op zijn borst mij mijn ding laten doen zeg maarmaar het hele idee wint hem op.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Oh jeetje wat een reacties zeg...
Wat een ophef.
Nou het hoge woord is er wel uit. Ik heb na mijn laatste bezoek hier er niet meer zo veel aandacht aan besteed. Tot dat we na een avond uit eten beide last hadden van voedselvergiftiging.
Hij ging aldoor na mij naar de wc dus ik probeerde er wat lacherig over te doen en zei dat zijn timing wel heel goed was.
Hij lachte een beetje ongemakkelijk en toen kwam er toch eigenlijk uit dat hij een nare gewoonte heeft die hij altijd al heeft gehad en niet voor uit durfde te komen.
Hij raakt opgewonden van alles wat met nummer 2 te maken heeft en fantaseert er vaak over.
Begrijp me niet verkeerd hij wil niet ingesmeerd worden met poep of op zijn borst mij mijn ding laten doen zeg maarmaar het hele idee wint hem op.
Ik ben hier toch heel erg van geschrokken en ondanks ons lange gesprek zijn we nu even in een breakmis hem al heel erg maar dit 'ding' kan ik maar niet kwijt.
Zijn er meer met dit ding hier eigenlijk?
Ik denk dat zoiets als dit altijd in je achterhoofd blijft zitten en knagen. Dus of ze moet het accepteren, gezien ik niet verwacht dat hij opeens zijn denkwijze 180 graden draait, of...quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:20 schreef N3v het volgende:
Goed dat jullie even een break hebben ingelast. Dat helpt vast om erachter te komen wat je wil met hem.
Heeft hij aangegeven dat hij deze rare gewoonte bewust achterwege kan laten als jij je er niet prettig bij voelt? En zou dat jou helpen om door te kunnen gaan met deze relatie?
Volgens mij zal het een hele opluchting voor je zijn als ik zeg dat je niet de enige bentquote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Hey hai!
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendje en nu we wat meer bij elkaar zijn merk ik 1 heel gekke gewoonte van hem op.
Het is nu gewoon elke keer zo dat als ik naar de wc ga en hier langer zit (dus een grote boodschapja sorry vrouwen doen dat ook) dat hij dan vlak na mij de wc in gaat.
Aan het begin schaamde ik mij dood en dacht dat het toeval was, maar nu merk ik gewoon dat het elke keer zo is.
Worden we s'ochtends wakker bijvoorbeeld en liggen we nog in bed, ik moet vaak in de ochtend naar de wc, kom terug in bed en gelijk gaat hij ook heen?
Wij zijn nu 4 maanden bij elkaar en sinds 2 maanden ongeveer heel veel samen (half samen wonen). Hij is 25 en ik 28 (ik lijk veeeel jonger dus dat kan nog).
Is hier een biologische verklaring voor? of zal dit een fetisch zijn? ik schaam mij dood om er over te beginnen maar hij lijkt mijn geur te waarderen zeg maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |