Kom op he, iedereen die daar ooit is geweest herkent dit toch wel als de deur van het damestoilet?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaag is geen sushi
Dat is vanalles wat.
Hoef ik D ook niet meer lastig te vallen met mijn stomme hobby's.quote:
Klopt. Misschien wel een idee.quote:
Even opzoeken.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Restaurant Vandaag is misschien ook wel wat voor je vriend trouwens
Nee ik zou daar niet meteen aan denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op he, iedereen die daar ooit is geweest herkent dit toch wel als de deur van het damestoilet?
[ afbeelding ]
Die 2 dingen die ze hebbenquote:
Ik ben ook niet zo'n fan van sushi, broer en zus wel. Daar was eigenlijk voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 12 december 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef ik D ook niet meer lastig te vallen met mijn stomme hobby's.
[..]
Klopt. Misschien wel een idee.
[..]
Even opzoeken.
2 dingen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die 2 dingen die ze hebben
Foodspot zit een goede boven langs de A2, anders amsterdam hasekura en beverwijk hachi.
Dwarsliggerquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zou daar niet meteen aan denken
Sowieso wel leuk als het heel divers is. Alleen jammer dat het niet echt in de buurt is.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van sushi, broer en zus wel. Daar was eigenlijk voor ieder wat wils
Die vandaag aan de A2. t.h.v Utrechtquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 dingen?
Welke ben jij dan geweest? Toen wij er waren hadden ze best wel veel hoor
Ze hebben meerdere vestigingen toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso wel leuk als het heel divers is. Alleen jammer dat het niet echt in de buurt is.
Daar was ik ook!!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vandaag aan de A2. t.h.v Utrecht
Oh godquote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik ook!!![]()
Wie weet waren we daar tegelijk
O, op de site stonden alleen Amsterdam en Utrecht.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere vestigingen toch?
Geen idee waar jij zit, Nijmegen toch?
Oh, ik dacht dat ze er nog 1 haddenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op de site stonden alleen Amsterdam en Utrecht.
En van beide keren weet ik niets meerquote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god
Dan heb ik je zelfs misschien al 2x gezien
precies, want je woont ook om de hoekquote:Op donderdag 12 december 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef ik D ook niet meer lastig te vallen met mijn stomme hobby's.
Ja drinken is gratis daar hequote:Op donderdag 12 december 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En van beide keren weet ik niets meer
Dat er dance in staat wil niet meteen zeggen dat het dansen isquote:Op donderdag 12 december 2013 17:24 schreef Fera het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon Lapdance gaan leren. Dan hoeft D alleen maar te zitten.
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
precies, want je woont ook om de hoek
Er wordt wel les in gegeven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja drinken is gratis daar he
Maar je zou toch zeggen dat ik wel indruk had achtergelaten...
[..]
Dat er dance in staat wil niet meteen zeggen dat het dansen is
Ik was met de familie, ik heb toen braaf aan de thee gezetenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja drinken is gratis daar he
Maar je zou toch zeggen dat ik wel indruk had achtergelaten...
[..]
Dat er dance in staat wil niet meteen zeggen dat het dansen is
Zolang er geld mee af te troggelen valt, waarom niet. Plus je hebt er als leraar nog een beetje plezier van ookquote:
Nouja zegquote:
Asobig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |