Hoi! Ik val even binnen.
M.aud heeft spruw. Ik heb gisteren de huisarts gebeld, maar omdat M. er nog weinig last van leek te hebben en ze nog geen draden in haar mond had (

) moesten we maar even afwachten, omdat het ook vanzelf weer over zou kunnen gaan. Ik moest bellen als haar gedrag veranderde en/of als ik pijnlijke tepels kreeg.
Gisteren ging het op dat moment ook nog best aardig, dus heb ik maar afgewacht, alhoewel dat tegen mijn gevoel in ging. Gisteravond werd het drinken echter een drama. Vannacht heeft ze wel weer goed gedronken, maar vanmorgen was het weer ruk. Ook doen mijn tepels inmiddels pijn. Joepie. Ik zal nog eens afwachten.

Kyara zei dat ik anders maar even hier langs moest fietsen voor tips etcetera, omdat de dokter nog niet echt heel veel vakkundigheid toont.
Dit dus:
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Kyara het volgende:Skippy, vraag anders even na in het bv topic zodat je weet wat je nodig hebt. Niet alle huisartsen zijn even clever wat dat betreft. Willen dan alleen haar behandelen terwijl jij zelf ook moet enzo...
Succes en sterkte

Ik moet straks om 16.10 uur bij de dokter zijn. Heb vandaag toch even een afspraak gemaakt. Misschien dat ik nog wat van jullie tips kan gebruiken om de dokter om te lullen.
Gentiaan is al onderweg hier naartoe van Incantrix trouwens.