Dan is het ongeveer ijsklontjes hoeveelheid. Op die manier kun je ook makelijk kleine hoeveelheden ontdooien.quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Linda2205 het volgende:
Maarre...wat is nou handig qua invriezen? Dit is ong. 15ml denk ik...
Tenk joe! Morgen even spuitjes halen bij de apotheek!quote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef WupWup het volgende:
Goed joh! Gezien jouw redelijke kans op prematuren zou ik voor kleine porties gaan. 5ml max per portie.
25 per kind dan? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel ze drinken in het begin. Noah was vanaf het begin een zuipschuit dus die heeft in het zkh twee flesjes kv gehad en Lotte heeft twee dagen geslapen voor ze geland was op de wereld...toen had ik allang genoeg gekolfde melk..quote:Op zondag 29 december 2013 23:17 schreef Juud79 het volgende:
Spuitjes voor een dag of twee, zou ik doen, 25 stuks ofzo? Je hebt vast snel melk.![]()
Ik had met 24 uur meer dan voldoende voor mijn ventje.
Van dat laatste ga ik sowieso niet uit. Als wel is het mooi meegenomen, maar bij Lotte duurde het 5dagen eer ze de borst pakte en bij Noah 12.quote:Op maandag 30 december 2013 09:16 schreef Kyara het volgende:
Toen ze mee naar huis gingen dronken mijn dames 7 x 50 ml. En dat is in 4 weken dus opgebouwd vanaf 5 ml. Ik denk dat je sowieso al snel melk hebt dus als je 2 dagen kunt overbruggen dan is dat super. Is wel lastig om te bepalen hoeveel je nodig hebt. Als ze te vroeg zijn dan zullen ze nog niet zo heel veel drinken, als ze mooi op tijd zijn drinken ze wel meer maar dan kunnen ze ook sneller aan de borst drinken.
Dat bedoel ik idd..maar ik dacht dat ze dan een of twee uur aanhielden. Maar niet dusquote:Op maandag 30 december 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
Hoe bedoel je? Hier was de voeding natuurlijk een medisch gegeven dus in het begin 8 voedingen per 24 uur. En dan om de 3 uur. Geloof ook niet dat ze zich zelf echt meldden toen.
11 he..11. Ontkennen heeft geen zinquote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
Mijn meiden zaten op 7 voedingen toen ze naar huis kwamen.
(en nu met 10 maanden alsnog op 8)
Ja daar zit het, maar hij heeft al 2 keer gedronken maar het komt niet los. Zal zo eens voor verwarmen en dan de kolf proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef WupWup het volgende:
Zit dat op de plek waar het blaasje zat? Goed kans dat dat de verstopping is. Kun je het eruit drukken? Anders ff voorverwarmen en daar laten drinken. Even voor je beeldvorming, het kan zijn dat er een soort streng kwark uitkomt...
Hier werd wel twee uur aangehouden, ik vermoed vanwege de dysmaturiteit maar daar ben ik niet zeker van. Elke twee uur voeden was iig niet ongewoon op de neo.quote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd..maar ik dacht dat ze dan een of twee uur aanhielden. Maar niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |